Zobacz wątek - Nierówna praca w R6
NAS Analytics TAG

Nierówna praca w R6

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Nierówna praca w R6

Postprzez koni74 » 11/10/2006, 17:43

Witam,
co może by przyczyną nierównej pracy silnika (obroty skaczą), mimo, że moto miało zsynchronizowane gaźniki, wymienione świece i zmieniony filtr?
Avatar użytkownika
koni74
Świeżak
 
Posty: 62
Dołączył(a): 3/10/2006, 18:19
Lokalizacja: Koszalin


Postprzez orlik1981 » 11/10/2006, 18:48

Ja się na moto nie znam ale w samochodzie często silniczek krokowy jest tego przyczyną, niekiedy wystarczy go przeczyścić ale to w samochodach, co do moto nie wiem .
pozdrawiam
eagle
GSX-R 600 K6
Avatar użytkownika
orlik1981
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 504
Dołączył(a): 12/9/2006, 14:19
Lokalizacja: Siemianowice Åšl. Aktualnie Londyn


Postprzez Magik » 11/10/2006, 18:49

hehehe tez o tym myslalem ale w motocyklach chyba nie ma silniczkow krokowych ;)tez nie jestem pewien.......... bueheheh mechanicy za dyche...


Pozdrawiam magik.
Magik
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 678
Dołączył(a): 30/9/2006, 12:38
Lokalizacja: Chocianów

Postprzez koni74 » 11/10/2006, 18:53

Może mechanik "za dychę" zrobił mi synchronizację?!
Avatar użytkownika
koni74
Świeżak
 
Posty: 62
Dołączył(a): 3/10/2006, 18:19
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez orlik1981 » 11/10/2006, 18:54

no na katamaranach sie trochę znam ale moto jeszcze nie rozbierałem
eagle
GSX-R 600 K6
Avatar użytkownika
orlik1981
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 504
Dołączył(a): 12/9/2006, 14:19
Lokalizacja: Siemianowice Åšl. Aktualnie Londyn

Postprzez Magik » 11/10/2006, 18:59

koni74 napisał(a):Może mechanik "za dychę" zrobił mi synchronizację?!


a widzisz tez mozliwe... ja wszystko w swoim gsie robilem w servisie suzuki... drozej ale wiesz ze wszystko tak jak trzeba....

Ps. orlik ja tak samo jak ty.... lepiej sie na autach znam niz na motocyklach.
Magik
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 678
Dołączył(a): 30/9/2006, 12:38
Lokalizacja: Chocianów

Postprzez leo » 11/10/2006, 22:04

to dajcie sobie buzi,tyle was laczy.... :lol: :lol: :lol:
Avatar użytkownika
leo
Świeżak
 
Posty: 135
Dołączył(a): 3/7/2006, 21:14

Postprzez SzpiceR » 11/10/2006, 22:19

a przypadkiem R6 niejest na wtrysku ?? a nie na gaznikach?
ten co sobie nie żałuje
Avatar użytkownika
SzpiceR
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3773
Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez koni74 » 12/10/2006, 13:57

do 2003r na pewno nie
Avatar użytkownika
koni74
Świeżak
 
Posty: 62
Dołączył(a): 3/10/2006, 18:19
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez koni74 » 12/10/2006, 19:27

Obroty skaczą przy rozgrzanym silniku, nie wiem może to kwestia wyregulowania obrotów, może są za małe? Jak ustawię wg danych fabrycznych: 1250-1300, zaczyna rosnąc temperatura. W CBR-ce nie miałem takich problemów bo przynajmniej nie było dokładnego zegara od temp. wody
Triumph Speed Four
Avatar użytkownika
koni74
Świeżak
 
Posty: 62
Dołączył(a): 3/10/2006, 18:19
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez orlik1981 » 12/10/2006, 20:01

temperatuja sie nie przejmuj w R to normalne juz było o tym, ja mam tak jak piszesz 1250-1300 a temperatura niekiedy 106C^ i nawet wiecej :)
eagle
GSX-R 600 K6
Avatar użytkownika
orlik1981
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 504
Dołączył(a): 12/9/2006, 14:19
Lokalizacja: Siemianowice Åšl. Aktualnie Londyn

Postprzez grooby » 25/10/2006, 08:23

sprawdz czy niedostaje gdzies falszywego powietrza.i jeszcze jedno niewiem czy w motorach to jest ale w samochodach przeplywomiez i sprawdz cewki
grooby
Świeżak
 
Posty: 123
Dołączył(a): 23/10/2006, 07:09
Lokalizacja: MALMÖ



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê