Problem ze znalezieniem zębatki
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Problem ze znalezieniem zębatki
witam
Chce zmienić zębatke przednią na większą o kilka zębów ,na allegro
nie ma wogóle takich .
Silnik to jakiÅ› starszy minareli 4 biegowy .
Widzieliście taką zębatke , może łatwiej będzie kupić jakaś np od simsona
i dać do mechanika żeby zrobił wewnątrz odpowiednie nacięcia ..
tak wyglÄ…da :
(otwórz link)
Chce zmienić zębatke przednią na większą o kilka zębów ,na allegro
nie ma wogóle takich .
Silnik to jakiÅ› starszy minareli 4 biegowy .
Widzieliście taką zębatke , może łatwiej będzie kupić jakaś np od simsona
i dać do mechanika żeby zrobił wewnątrz odpowiednie nacięcia ..
tak wyglÄ…da :

Motorhispania (xp6)
- krzysieg
- Bywalec
- Posty: 640
- Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Poszukaj firmy które robią na zamówienie zębatki.
Stunterzy maja w swych moto po sześćdziesiąt kilka zębów.W normalnym sklepie nie kupisz takiej zębatki.Czyli ktoś gdzieś robi.
Stunterzy maja w swych moto po sześćdziesiąt kilka zębów.W normalnym sklepie nie kupisz takiej zębatki.Czyli ktoś gdzieś robi.
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
W larsonie też nie ma .
Chyba sobie dam spokój z przednią druga opcja to zmiana tylnej na mniejszą
nawet jak nie znajde takiej jak trzeba to dużo łatwiej przerobić ,byle żeby odległości między zebami były takie same ,grubość zębów itp .
Chyba sobie dam spokój z przednią druga opcja to zmiana tylnej na mniejszą
nawet jak nie znajde takiej jak trzeba to dużo łatwiej przerobić ,byle żeby odległości między zebami były takie same ,grubość zębów itp .
Motorhispania (xp6)
- krzysieg
- Bywalec
- Posty: 640
- Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Jeśli to Am4 to zębatka od Am6 powinna podejść bo wałek powinien mieć tak samo zęby. Jeśli masz możliwość to sprawdź na jakiejś starej.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
http://www.stuntpoland.com/showthread.php?t=1077
luknij sobie.
jest tam nr do typa , zadwoń i sie dopytaj
luknij sobie.
jest tam nr do typa , zadwoń i sie dopytaj
- gsx_750_f
- Świeżak
- Posty: 317
- Dołączył(a): 3/8/2008, 13:49
- Lokalizacja: piła
Już znalazłem kogos kto zrobi za 100 zł troche drogo no ale trudno .
Prawdopodobnie z tyłu będe zmieniać na mniejszą na tył to już napewno
coÅ› przypasuje
Mam jeszcze pytanie jak skrócić łańcuch? czyli jak rozkuć
i czy moge same nity dokupić ,dorobić.
Prawdopodobnie z tyłu będe zmieniać na mniejszą na tył to już napewno
coÅ› przypasuje
Mam jeszcze pytanie jak skrócić łańcuch? czyli jak rozkuć
i czy moge same nity dokupić ,dorobić.
Motorhispania (xp6)
- krzysieg
- Bywalec
- Posty: 640
- Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Jak dajesz większą zębatkę z przodu np. o 2 zęby to łańcuch teoretycznie powinien być o 2 ogniwa dłuższy.
Jak dasz z tyłu o 2 zęby mniejszą to łańcuch zostaje bez zmian.
A tak z ciekawości co chcesz uzyskać zmieniając ilość zębów : lepszą prędkość czy lepsze przyspieszenie ?
W moto do 250ccm stosuje się zapinkę, w pozostałych jest zakówka, bez sprzętu do rozkuwania i zakuwania może być ciężko.
Jak dasz z tyłu o 2 zęby mniejszą to łańcuch zostaje bez zmian.
A tak z ciekawości co chcesz uzyskać zmieniając ilość zębów : lepszą prędkość czy lepsze przyspieszenie ?
W moto do 250ccm stosuje się zapinkę, w pozostałych jest zakówka, bez sprzętu do rozkuwania i zakuwania może być ciężko.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
A tak z ciekawości co chcesz uzyskać zmieniając ilość zębów : lepszą prędkość czy lepsze przyspieszenie ?
większą prędkość ,jak na 50 cm jest mała ale za to jest dość mocny-taka przekładnia.
W tej chwili i tak jest za luźny łańcuch , dziwie sie że nie spada .
Jest napinacz jakiś przy wahaczu z kółkiem plastikowym na którym jest łańcuch ,z drugiej strony dociśnięty jest do szyny plastikowej zamocowanej w dolnej części wahacza .
Nie wiem czy to tak ma być , chyba nie bardzo ?
Motorhispania (xp6)
- krzysieg
- Bywalec
- Posty: 640
- Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości