Zobacz wątek - głowcia gold
NAS Analytics TAG

głowcia gold

Enduro, Cross
_________

głowcia gold

Postprzez seba131555 » 15/9/2008, 20:07

co daje złota głowica???? i gdzie mozna ja kupic??
seba131555
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 17/6/2008, 09:33


Postprzez Bostorn » 15/9/2008, 21:02

ee moc podchodzÄ…cÄ… pod 1000kucy a

tak na powaznie jaki motor i pojemnosc ocb??
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin


Postprzez seba131555 » 16/9/2008, 12:42

kx 125
seba131555
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 17/6/2008, 09:33

Postprzez Bostorn » 16/9/2008, 15:50

moze to jakas tuningowa głowiczka są do 50 wiec i tuu??
ot taki kolor wiekszej mocy chyba nie da ani komprechy ot taka ozdóbka

nie powiem ze tak nie powiem ze nie, ale raczej nic to nie daje
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Manhatan » 16/9/2008, 17:29

Nie powiedziałbym, że to tylko ozdóbka... Na pierwszy rzut oka może się wydawać iż obie głowice są niemalże identyczne jednak, wcale tak nie jest. Wystarczą małe zmiany w geometrii kopuły głowicy, aby zwiększyć lub zmniejszyć stopień sprężania.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez Bostorn » 16/9/2008, 22:09

o widzisz :D czyli jednak to cos daje ale czy taka zmianÄ… zyskamy tego konika wiecej? czy tylko z deka lepsze przyspieeszenie??

wiadomo lepsza komprecha lepsze przyspieszenie
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Manhatan » 16/9/2008, 23:05

Wyższa kompresja wpływa na parametry silnika, jednak przy decydowaniu się na zabieg podwyższający stopień sprężania nie należy zapominać o ważnych czynnikach od których również zależy owa kompresja. Miedzy innymi chodzi o paliwo. Wyższa liczba oktanowa sprawia, że istnieje możliwość uzyskania większego stopnia sprężania. Jeżeli na prawdę zależy nam na tym, to oprócz zmiany głowicy na tuningową, warto pamiętać również o zmianie paliwa na 98-oktanową. Dzięki niej różnica będzie bardziej widoczna, jednocześnie dodatkowo ochraniając silnik przed bardzo szkodliwym dla niego spalaniem stukowym, objawiającym się w benzynach o mniejszej ilości oktanów.

Do tego warto również pomyśleć o racingowym tłoku z najwyższej półki, membranę, świecę, kompletnym układzie wydechowym, dyszach w gaźniku, polerowanych kanałach dolotowych i wylotowych...

Jednym słowem, jak już się brać za tuning to konkretny, ewentualnie wymienić wydech i membranę.

Pzdr.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez Bostorn » 17/9/2008, 19:16

noo fajnie tonapisałes

czyli pare gr trzeba szukac w skarpetkach :P

ale dobrze wiedziec na przyszłosc a taki mały szczegół jak szpilki?? nie trzeba ich jakos nie wiem wstawic hartowane? wzmacniane czy coo?/

kumpel mial crke z 96?7?? i mu szpile wyrwało.. a to zwykła cra była czy przy takim tuningu nie przyda się mozniejsze zabezpieczenie glowicy??
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Manhatan » 17/9/2008, 21:11

To, że wyjebało mu szpilki mogło zależeć od np. złego dokręcenia głowicy do cylindra (jest zasada, najpierw środkowe, a potem na krzyż pozostałe dokręcamy) Przy tego typu pracach bardzo przydaje się klucz dynamometryczny, wtedy masz pewność, że wszystko jest poskręcane jak należy. Jeszcze jedną ważna rzeczą jest wkręcanie szpilek na kleju, no ale to się tyczy wtedy kiedy całkowicie zostały one wykręcone.

W każdym razie, zmiana kompresji na większą nie jest w stanie wyrwać pięciu (dobrze mówię?) szpilek z dobrego gwintu w cylindrze...
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez bastus » 17/9/2008, 21:27

co wy chcecie tuningować cross'y ? ? ? rozumiem skuter albo jakąś inną 50-tke ale po co tuningować 40 konnego cross'a ??? No chyba że kolega startuje na poważnie w jakichś poważniejszych zawodach, chociaż nawet wtedy to by się dobre opony lepiej przydały ... :P
sprzedam :
:D
- Sony Ericson P99i (700pln)
:D
- Nowe sprzęgło do Aprili Rx 50 (90 zł)
Avatar użytkownika
bastus
Bywalec
 
Posty: 827
Dołączył(a): 5/10/2007, 20:23
Lokalizacja: Wrocław



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na górê