Zobacz wątek - Za dużo oleju czy świeca?
NAS Analytics TAG

Za dużo oleju czy świeca?

Enduro, Cross
_________

Za dużo oleju czy świeca?

Postprzez ooryginall » 11/8/2008, 18:56

Ostatnio oraz dzisiaj podczas jazdy jak jeździłem to nagle moja Honda zaczęła się jakby mulić i nie chciała kręcić na wysokie obroty.Po chwili przerwy motor trochę się schłodził i z powrotem jeździł jak należy ale znowu po niedługiej chwili zaczęło się to samo.Po przyjechaniu do garażu odkręciłem świecę i była czarna, być może nalałem nieco za dużo oleju do paliwa niż zwykle.Dodam jeszcze że jak dotąd nie miałem takich problemów.Tu moje pytanie: czy te przyczyny mogą być wywołane za dużą dawką oleju w paliwie czy złą ciepłotą świecy i przez to tak mi się dzieje lub może czymś innym? Świecę mam Iskrę 65 super czy coś takiego, 1 elektrodowa. Proszę o rady i opinie.Dzięki.
ooryginall
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 18/5/2008, 09:40
Lokalizacja: Żagań


Postprzez Tomek00 » 11/8/2008, 19:51

wyreguluj i przeczyść gaźnik , ale może też łapać lewego powietrza ...
Avatar użytkownika
Tomek00
Bywalec
 
Posty: 522
Dołączył(a): 4/5/2008, 12:01
Lokalizacja: Łódz


Postprzez ooryginall » 11/8/2008, 20:03

Gaźnik czyściłem, regulowałem także. Dlaczego myślisz że może łapać lewe powietrze?
ooryginall
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 18/5/2008, 09:40
Lokalizacja: Żagań

Postprzez Tomek00 » 11/8/2008, 22:44

No bo jakby było za mało powietrza to byś nie mógł odpalić a jak jest za dużo to się obroty same zwiększają , w moim przypadku ;) tak dokładnie
Avatar użytkownika
Tomek00
Bywalec
 
Posty: 522
Dołączył(a): 4/5/2008, 12:01
Lokalizacja: Łódz

Postprzez ooryginall » 12/8/2008, 09:43

Ale ja nic nie pisałem że same mi się zwiększają obroty tylko po przejechaniu odcinka ok 2km łapie jak by muła i nie chce kręcić na wysokie a po krótkiej przerwie znowu wkręca się ale po chwili jazdy znowu ten sam problem.
ooryginall
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 18/5/2008, 09:40
Lokalizacja: Żagań

Postprzez Lionix » 12/8/2008, 14:31

hę?? a może sie przegrzewa? sprawdz tlok, moze sie konczy...jaki ty masz moto??
Obrazek

HD 250 na gwiazde lub wiosne :D będzie jazda ;P
Lionix
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 30/4/2007, 14:23
Lokalizacja: Łuć (Łódź)

Postprzez ooryginall » 12/8/2008, 15:37

Motor to Honda CRM 125, tłok Vertex świeży niedawno zakładany. Problem chyba się rozwiązał gdyż dzisiaj trochę pokręciłem w gaźniku i takie tam no i problem jak by znikł :) Możliwe że zła dawka powietrza była ustawiona. Dzięki za pomoc.
Jeszcze zapytam jaka świeca jest dobra do motocykli 125 2T ?
ooryginall
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 18/5/2008, 09:40
Lokalizacja: Żagań

Postprzez Landryss25 » 13/8/2008, 09:04

www.ngk.de tu dobierzesz odpowiednią świecę do modelu motocykla bo każdy ma inną.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez arudni » 14/8/2008, 22:48

Szukaj świec Denso, ja używałem uparcie NGK i dosłownie co 2 miesiace mi siadały, a teraz kupiłem świece denso(fabrycznie montowane w KTM-ach) i jeżdże już pół roku
Motocross q r w a rządzi!! :P
Avatar użytkownika
arudni
Świeżak
 
Posty: 267
Dołączył(a): 12/4/2008, 20:03
Lokalizacja: Z nikąd

Postprzez adamuzz » 22/8/2008, 16:49

ja jezdze juz długo w cr 125 na ngk i jest super do HONDY I INNYCH JAPOŃCÓW tylko NGK!!
Kawasaki ZX636 02'
adamuzz
Świeżak
 
Posty: 139
Dołączył(a): 21/3/2007, 21:30
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez panzernacker » 22/8/2008, 19:06

Dokładnie, świece denso są lepsze, też taką mam, irydową i zero problemów z odpaleniem na ciepło czy na zimno. Te świece się też nie zalewają. Ngk są dobre i są fabrycznie montowane w japońskich crossówkach, ale dosyć szybko padają. Ale ngk lepsza na pewno niż jakaś iskra :roll:
Husqvarna WR :twisted:


motoktos napisał(a):Bez obaw możesz kupić takową Yamahę, właśnie dla początkujących jest ten sprzęt, dla początkujących jest on właśnie.
Avatar użytkownika
panzernacker
Bywalec
 
Posty: 539
Dołączył(a): 9/8/2006, 01:34

Postprzez ooryginall » 22/8/2008, 20:23

Kupiłem NGK i narazie jest ok
ooryginall
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 18/5/2008, 09:40
Lokalizacja: Żagań

Postprzez Bostorn » 23/8/2008, 07:38

jest jeszcze 1 możliwosc jak silniczek sie nagrzeje spuchnie to gaźnie

jak ostygnie mozna jechac az do zagrzania wtedy czeka remoncik silniczka :/
ale widze że kłopocik sie już rozwiązał więc można to wykreslic ale na przyszlosc lepiej wiedziec co może sie stac :P gdy... :)
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości




na gr