Honda F3 czy Yamaha YZF 600 thundercat
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Honda F3 czy Yamaha YZF 600 thundercat
Witam. Który z tych motocykli polecalibyście mi do zakupu a zamierzam właśnie któryś kupić na zimę i prosiłbym o rade. Pozdrawiam
- mioa701
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 30/7/2008, 22:13
miałem f3 i wciąż mam do tego sprzętu sentyment, łatwo wyczuwalny mający duży margines błędu dla początkujacego, zero awaryjności, znikome spalanie, łatwość prowadzenia i generalnie same superlatywy także z czystym sumieniem ci polecam
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
-
kosta - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1628
- Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
- Lokalizacja: WWA
Hmmm trudno się tu z Kostą nie zgodzić Ja jednak wolałbym Thundercata również jeździłem na nim i jest bardzo sympatyczny. Wygodny dla 2 osób mało awaryjny jeśli chodzi o silnik wiadomo nie powala na kolana ale dla kogoś kto przesiada się z mniejszego motocykla to nawet nad to! silnik fajnie przyspiesza pomimo że stara konstrukcja to silnik dość nerwowy jak na taką delikatną 600 zdecydowanie agresywniej oddaje moc niż wspomniana F3 wyglądem również mim zdaniem przewyższa F3 dość nowocześnie wygląda jak na swoje lata ale to juz rzecz gustu, ale wiadomo twoja decyzja jeśli nie Thunder to F3 dzięki bogu że nie F4
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
YZF R1 dl;aczego piszesz ze dzieki Bogu ze nie f4?? przeciez fr szczegolnie w wersji sport to bardzo ciekawy sprzet. moja kuzynka latala na niej i zachwycona byla bardzo a kumpel psiaka zrobil i nie da zlego slowa powiedziec. takze i do jazy i stuntu sie nadaje. uzasadnij wypowiedz jak mozesz 

Honda f4i '01
-
wojtek1303 - Świeżak
- Posty: 262
- Dołączył(a): 23/5/2007, 23:03
- Lokalizacja: Wroclaw
co wybrać?
Zgodzę się z poprzednikami ze F3 więcej wybacza, dobrze oddaje moc.
Ale mysle że przedstawiłeś tak podobne motocykle, że wyboru powinno dokonać Twoje oko- bierz to co Ci się bardziej podoba.
Moja subiektywna ocena: Yamaha - mi podoba sie bardziej
Ale mysle że przedstawiłeś tak podobne motocykle, że wyboru powinno dokonać Twoje oko- bierz to co Ci się bardziej podoba.
Moja subiektywna ocena: Yamaha - mi podoba sie bardziej
VFR - daje rade
-
WENICJUSZ - Świeżak
- Posty: 142
- Dołączył(a): 12/3/2008, 17:21
- Lokalizacja: Toruń
Fajna stronka do zarabiania przez intenet
http://07bux.net/?r=papallol rejestrujcie sie!!!!!
http://07bux.net/?r=papallol rejestrujcie sie!!!!!
-
papallol4 - Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 19/8/2008, 18:40
- Lokalizacja: Katowice
Fajna stronka do zarabiania przez intenet
http://07bux.net/?r=papallol rejestrujcie sie!!!!!
http://07bux.net/?r=papallol rejestrujcie sie!!!!!
-
papallol4 - Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 19/8/2008, 18:40
- Lokalizacja: Katowice
wojtek1303 napisał(a):YZF R1 dl;aczego piszesz ze dzieki Bogu ze nie f4?? przeciez fr szczegolnie w wersji sport to bardzo ciekawy sprzet. moja kuzynka latala na niej i zachwycona byla bardzo a kumpel psiaka zrobil i nie da zlego slowa powiedziec. takze i do jazy i stuntu sie nadaje. uzasadnij wypowiedz jak mozesz
Wojtku otóż pisałem na ten temat nie raz.... ale powiem Ci czemu mam takie zdanie otóż miałem przyjemność dosiąść chyba ze 4 te całe CEBRY i każda mnie bardzo rozczarowała wszyscy mówią że F4 oddaje moc liniowo i nie tak agresywnie jak np R6 i ta liniowość właśnie mnie martwi i irytuje bo strasznie mułowato to sie zbiera i tak było we wszystkich egzemplarzach F4 którymi miałem niestety przyjemność jechać jedyne co mi się podobało to dźwiek F4-ki, fajnie pracują z dobrym tłumikiem są takie jakby zachrypnięte, dźwięk naprawdę super i nic poza tym. owszem są mało awaryjne dlatego są popularne w stuncie są wygodne jak na swoją klasę dlatego mozna nimi spore dystanse robić ale jeśli chodzi o moc i tak jak ona ja oddaje to dla mnie osobiście żenada.pl i nie chodzi o to że mam r1 to F4 jest Beeee miałem do czynienia z wieloma motocyklami uwierz i np kawa zx6r z 2000 roku lub R6 z 2000 roku to zupełnie inna historia to naprawdę sie zbiera są to agresywne motocykle które proszą się o to aby kręcić manetką a F4 czy kręcisz czy nie to i tak muuuuuuuuuł. miałem przed R1 Kawasaki zx6r z 2003 roku jak to szło! dość że ultra lekkie to jeszcze miało pierd...nięcie w każdym zakresie! naprawę cudowny motocykl niesamowity agresor lekkie dotknięcie manetki a silnik już wariuje zaś w F4 no nie ma tego potencjału tam jest wszystko takie grzeczne stonowane.... Ja bardzo lubie Yamahy właśnie dlatego że mają to uderzenie w pewnym zakresie to jest naprawdę super ostatnio jechałem kolegi R6 z 01 roku na 1,2,3 biegu jak się kręciło ją do czerwonego pola to jest taki moment od którego tak pięknie wyrywa jak szalona to jest właśnie super taka agresywność drapieżność to co powinien mieć motocykl sportowy dla mnie F4 to są dobre do rozwożenia pizzy o tyle w tym temacie nie chce oczywiście nikogo urazić, takie moje indywidualne zdanie. dlatego napisałem że wole F3 niż F4 bo jak jechałem F3 to czułem ze ona chce sie kręcić i czuć było że przyspiesza pomimo że słabsza i starsza to więcej reprezentuje sobą niż ta cała F4
to już wiesz czemu mam takie zdanie

pozdrawiam
-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
Jest jeszcze aspekt finansowy
F3 kupisz taniej i masz większy wybór, bo jest ich zdecydowanie więcej.
Ta za 7500zł wydaje się już całkiem całkiem
http://www.wroom.pl/honda-cbr-600-f3-s- ... snaco.html
owszem da się kupic thundercata za podobna kasę, ale na pewno nie tak zadbanego jak cbr, poprawcie mnie jeśli się mylę.
F3 kupisz taniej i masz większy wybór, bo jest ich zdecydowanie więcej.
Ta za 7500zł wydaje się już całkiem całkiem

http://www.wroom.pl/honda-cbr-600-f3-s- ... snaco.html
owszem da się kupic thundercata za podobna kasę, ale na pewno nie tak zadbanego jak cbr, poprawcie mnie jeśli się mylę.
SHADOWNET
-
-COLD- - Świeżak
- Posty: 55
- Dołączył(a): 9/6/2007, 15:29
- Lokalizacja: Katowice
-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
Już pisałem w jednym temacie odnośnie Tcata: "Mam przyjemność ujeżdżać Thundercata . Posiadam go zaledwie miesiąc, ale mogę z czystym sumieniem polecić. Moto bardzo uniwersalne. Nadaje się na dalsze wypady, ale i pozwala trochę poświrować Posiada spokojny dół, a kopa dostaje dopiero po 8.000rpm. Bardzo przyjazny w prowadzeniu i w dość sporym stopniu potrafi wybaczyć błędy kierowcy. Przy okazji koszty utrzymania są znośne dla przeciętnego szaraka, a pali ~5-6.5l. No i pod względem wizualnym odstawia daleko w tyle sprzęty z tego przedziału cenowego."
Przy zakupie brałem pod uwagę również F3 ale wizualnie w porównaniu z Kotem to takie troche.. średniowiecze
Tcat wygląda dużo nowocześniej, no i jak mnie uświadomił cezare - posiada hamulce z pierwszych modeli R1 
Przy zakupie brałem pod uwagę również F3 ale wizualnie w porównaniu z Kotem to takie troche.. średniowiecze


-
---Corleone--- - Świeżak
- Posty: 154
- Dołączył(a): 2/7/2008, 12:31
- Lokalizacja: Oświęcim/Kraków
Nie moge powiedziec co lepiej jezdzi, bo nie jezdzilem tymi motocyklami, ale Thundercat podoba mi sie o wiele bardziej, stylistyka mozna powiedziec aktualna, a jednoczesnie klasyczna. F3 to model nieco przestarzaly, ale ladnie pomalowany rowniez prezentuje sie wspaniale. Z racji, ze F3 mozna kupic za 7-9 tys. zł to proponowalbym za 8-12 tys. zl wziac F4. Ale to tylko moje zdanie.
Na końcu będziemy pamiętać nie słowa naszych wrogów, ale milczenie naszych przyjaciół.
-
herbatkowy - Bywalec
- Posty: 608
- Dołączył(a): 12/8/2008, 14:22
- Lokalizacja: Ostrołęka
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 46 gości