Honda Cbr 125-jak to w końcu z nią jest?
Posty: 45
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Oj napisze wam ***** bo juz nie moge słuchac tych wymysłow
Zeby cbr szła 140-145 musisz ***** jak w kazdym prawie moto ktore leci na tor prosto z salonu, katalizator ktory musi tam byc zeby wypalało wszystkie spaliny i dopuszczony został do norm spalania Zreszta katalizator sama nazwa mowi za siebie
// simonw
a tutaj sie z toba zupelnie nie zgodze bo teoretycznie co ma piernik do wiatraka, katalizator wylapuje zle substancje, a to ze cug mniejszy to inna sprawa. Ale sama nazwa nic nie mowi o tym jaki wplyw ma na dzialanie silnika, on po prostu katalizuje.
W roznych krajach sa rozne normy i z tad takie roznice niektore CBR sa składane w brazyli np inne w Montesie w Hiszpanni ***** coniektórzy ze zal słuchać... Najleprze jest to ze *****dzieciaki sobie wysliły wersje Hodny NS1 MontesSa a to tylko fabryka jest i bez podania przyczyny wsadzaja 18 koni zamiast 16 jak każde silniki DC03 są takie same i nie było żadnych modyfikacji jedynie MTX z takim silnikiem miały inne przełozenie tak samo niema żadnych wersji JC22 i innych to tylko oznaczenie modelu nadwozia Co za tepactwo...
A co do zebatek nie potepiam tak bardzo bo to możliwe w NSR taki patent był robiony w modelach oznaczonych JC22F dlatego mozliwe ale to juz trzeba obliczeń jakie zebatki sa korzystne i wtedy sie moze stwierdzi tą roznice wielkosci koła zebatego DWA,PI,ER i liczymy...
Apropo dziś przytarłem na swojej błotnik tylny jak debowałem hiehiehie
Fajnie sie tym lata na wolne gumy niedługo sie naucze dokładnie wymiatać. A i hebel ma zacny bo wysokie stoppie 30 metrow robie jak sie patrzy takze do stuntu nawet fajna koza bo ciągnie z dołu i nie trzeba czekać jak w T2 na otwarcie zaworu wydechowego... wieksza zebatke wsadzic tylko musze to na 2 bedzie sie śmigać...
niebuj sie kolego taka CBR przejedzie takiego simsona 6 krotnie pozatem to motor na karte rowerową powinien być bo dla 13 latka wsam raz kozak maszyna tylko wsrud tej dzieciarni jest tylu głąbów tujunerUFF neklejkowiczy i innych oklejajacyhc w valentio rossi że te motory szpecą dlatego dobrze że dostepne tylko nielicznym.
A teraz na deser do posmiania ewenement całej strony:
Haha no az nie wiem co napisać
Koles myśli że zapłon CDI ustawia sie jak w komarku na kowadełku i młoteczku a pomoca srubokreta i kija w cylindrze
żałość... żeby przestawic zapłon niewiadomo i w sumie po co trzeba kupić nowy moduł zapłonowy ale ten kręci w czerwone pole wiec po co ? A motory nie zacierają się od przełożen żadnych tylko z braku oleju i wysokiej teperatury w skutek rozszezalnosci materiałow. To nie komarek tutaj jest wskaznik teperatury i nic sie nie stanie te 15 tys moge nawet jechać cały czas z alaski na półwysep magellana jesli taki istnieje i nic nie bedzie.
Po zdjeciu blokady z gaźnika ma z 9 km 13 koni mechanicznych i predkość 120 i zdychanie na 4 biegu w góre... po wyjeciu katalizatora 145 max. Moduł sie kreci cały czas w każdej CBR na czerwone pole więc niema nic do roboty a twoj kolega chcąc jechać ponad 140 po odblokowaniu tylko gaźnika musi lecieć z pionowej górki
Najfajniej mowić jak sie niema:)
Zeby cbr szła 140-145 musisz ***** jak w kazdym prawie moto ktore leci na tor prosto z salonu, katalizator ktory musi tam byc zeby wypalało wszystkie spaliny i dopuszczony został do norm spalania Zreszta katalizator sama nazwa mowi za siebie
// simonw
a tutaj sie z toba zupelnie nie zgodze bo teoretycznie co ma piernik do wiatraka, katalizator wylapuje zle substancje, a to ze cug mniejszy to inna sprawa. Ale sama nazwa nic nie mowi o tym jaki wplyw ma na dzialanie silnika, on po prostu katalizuje.
W roznych krajach sa rozne normy i z tad takie roznice niektore CBR sa składane w brazyli np inne w Montesie w Hiszpanni ***** coniektórzy ze zal słuchać... Najleprze jest to ze *****dzieciaki sobie wysliły wersje Hodny NS1 MontesSa a to tylko fabryka jest i bez podania przyczyny wsadzaja 18 koni zamiast 16 jak każde silniki DC03 są takie same i nie było żadnych modyfikacji jedynie MTX z takim silnikiem miały inne przełozenie tak samo niema żadnych wersji JC22 i innych to tylko oznaczenie modelu nadwozia Co za tepactwo...
A co do zebatek nie potepiam tak bardzo bo to możliwe w NSR taki patent był robiony w modelach oznaczonych JC22F dlatego mozliwe ale to juz trzeba obliczeń jakie zebatki sa korzystne i wtedy sie moze stwierdzi tą roznice wielkosci koła zebatego DWA,PI,ER i liczymy...
Apropo dziś przytarłem na swojej błotnik tylny jak debowałem hiehiehie

Gs-stefan napisał(a):kolega ma na cbr 125 przejehane jakies 20 z groszem i cos mu tak lata w tym silniku ze lepiej mnic simsona ;]
niebuj sie kolego taka CBR przejedzie takiego simsona 6 krotnie pozatem to motor na karte rowerową powinien być bo dla 13 latka wsam raz kozak maszyna tylko wsrud tej dzieciarni jest tylu głąbów tujunerUFF neklejkowiczy i innych oklejajacyhc w valentio rossi że te motory szpecą dlatego dobrze że dostepne tylko nielicznym.
A teraz na deser do posmiania ewenement całej strony:
adamsfjj napisał(a):odpowiednie przełożenie i moto jedzie szybciej ale jeszcze musisz go odblokować... odpowiednio ustawic zapłon... ale jak bedzie szybciej jechala na szybszym przelozeniu to dlugo nie najezdzisz na tym silniku jakies 15 000km
Haha no az nie wiem co napisać


Gs-stefan napisał(a):cbr 125 leci ponad 140 musisz tylko sciagnac blokade z gaznika odkrecasz bak i masz dekielek od gaznika odkrecasz 4 srodki i masz taka obraczke czarna i ja scigasz i masz 140 i jeszcze wyjmujesz CDI i go odblokowujesz i masz ponad 140 ... kolega tak ma zrobione z cbr 125 repsol
Po zdjeciu blokady z gaźnika ma z 9 km 13 koni mechanicznych i predkość 120 i zdychanie na 4 biegu w góre... po wyjeciu katalizatora 145 max. Moduł sie kreci cały czas w każdej CBR na czerwone pole więc niema nic do roboty a twoj kolega chcąc jechać ponad 140 po odblokowaniu tylko gaźnika musi lecieć z pionowej górki

cztery w rzędzie wjedzie wszędzie
- HWC
- Świeżak
- Posty: 92
- Dołączył(a): 25/6/2008, 12:36
teoretycznie powinienes dostac warna za slowa, wtenczas moglbym Ci dac bana i podniesc sobie statsy jako mod ale ujela mnie Twoja historia i ladnie wytlumaczyles. Przez samo to ze tez nie moge sluchac tych glupot, masz u mnie +
Pozdrawiam,
Pozdrawiam,
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)

-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
bo wszystko zależy od tego gdzie jedziesz ... bo kolegi skuter (z tycz mniejszych) ma blokade do 50 a jak jade Pomorską (najdluzsza ul. w Lodzi) to zamyka licznuk na ktorym ma 80
serialnie
Oprocz tego duzo zalezy od udoskonalej jakie sie zdobiło i tak jak mowiłem od drogi
Ja tam słyszałem , że NSR leci 160km/h a cbr 140km/h ..
PS.
Nawet jeśli by leciałi i 250 km/h to co z tego jeżeli w Polsce nie ma miejsca ,żeby v-max osiągnąć

Oprocz tego duzo zalezy od udoskonalej jakie sie zdobiło i tak jak mowiłem od drogi

Ja tam słyszałem , że NSR leci 160km/h a cbr 140km/h ..
PS.
Nawet jeśli by leciałi i 250 km/h to co z tego jeżeli w Polsce nie ma miejsca ,żeby v-max osiągnąć

- Speed Fire
- Świeżak
- Posty: 70
- Dołączył(a): 1/6/2008, 10:04
- Lokalizacja: Łódź

KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
-
Koval135 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1807
- Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
- Lokalizacja: Racibórz/Warszawa
Posty: 45
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości