Zobacz wątek - gsx750r vs zx7 vs 900rr fireblade??co lepsze(mniej awaryjne)
NAS Analytics TAG

gsx750r vs zx7 vs 900rr fireblade??co lepsze(mniej awaryjne)

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez qbas118 » 23/9/2007, 19:45

a odnosnie tego 1000czka to raczej nie bo za duzy nie chce takiego bydlaka wielkiego;p ale przyznam ze ciekawa alternatywa z ta yamaszka;]
------->> GPX 600
------>> GSXR 750 SRAD
------->> GSXR 600 K1


"moge przedawkowac zycie co prowadzi do smierci..."
qbas118
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 24/12/2006, 21:14


Postprzez KAWA7777 » 23/9/2007, 19:46

qbas118 napisał(a):"Witam ! z tego całego toważystwa bez 2 zdań 900 rr nie ma co porownywac do gsxf 750.Gsxf sa bardzo czułe na pokcie oleju te śilniki to jedna wielka pomyłka czy to gsxf 600 czy 750." po pierwsze kto tu muwi o gsxf????????????????????? bo najwidoczni8ej ktos zle czyta temat, a po za tym juz sie zdolalem zorientoewwac ze gsxr 750 ma okolo 128 koni.. wiec duzo nie odbiega od mocy 900rrm aha i co oznacza "honda to zawsze honda"?? wedlug mnie to wcale nie jest najlepsza marka na rynku..


zamiast r wpisałem f moja pomyłka miało byc gsxr nie f najlepiej będzie przejedz się jednym i drugim motocyklem i sam ocen ktory motocykl ci bardziej lezy jezdziłem 900rr i gsxr 750 srad i moje wrażenie było takie ,że honda jest lepsza ale to moje zdanie możesz się z tym nie zgodzic napewno suzi jest tańsze w eksploatacji ale napewno honda mniej awaryjna! i mocniejsza..///pozdro
KAWA7777
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 18/9/2007, 14:47


Postprzez bolokolo » 23/9/2007, 20:01

ja ostatnio(wczoraj) moglem kupic srada 750 97' za 10 k.no trzeba przyznac , ze nie bylo lipy, naprawde gosc o niego dbal i oszczedzal.ale ostatecznie doszedlem do wniosku, ze lepiej w to nie wchodze bo jeszcze strace na tym, a te 10k moge dolozyc do 900rr i bedzie moze 12 lub thunderace :D .oczywiscie nie moglem sie nie przejechac, ogolnie nie zrobil na mnie wrazenia pod wzgledem osiagow, za to bardzo fajnie sie prowadzi :) .mysle ze jesli nie jezdziles wczesniej czyms mocniejszym, to wrazenia z jazdy beda :D
zx12r-sprzedane.w dalekich planach zx14. | www.fight-club.pl | Don Bolo | Masz coś do mnie?Z bani?
Avatar użytkownika
bolokolo
Bywalec
 
Posty: 714
Dołączył(a): 29/5/2007, 17:10
Lokalizacja: stettin - koszalin - gdansk

Postprzez KAWA7777 » 23/9/2007, 20:13

bolokolo napisał(a):ja ostatnio(wczoraj) moglem kupic srada 750 97' za 10 k.no trzeba przyznac , ze nie bylo lipy, naprawde gosc o niego dbal i oszczedzal.ale ostatecznie doszedlem do wniosku, ze lepiej w to nie wchodze bo jeszcze strace na tym, a te 10k moge dolozyc do 900rr i bedzie moze 12 lub thunderace :D .oczywiscie nie moglem sie nie przejechac, ogolnie nie zrobil na mnie wrazenia pod wzgledem osiagow, za to bardzo fajnie sie prowadzi :) .mysle ze jesli nie jezdziles wczesniej czyms mocniejszym, to wrazenia z jazdy beda :D


Witam boloko zgadzam się z tym co piszesz SRADZIK bardzo dobrze się trzyma drogi i jest swietny na zakrętach bez 2 zdań ale osiągi i bezawaryjność nalezy do hondy..//Jak bym miał kupowac dzis motocykl to bym kupił se cbr 1000rr mimo ,że jeżdze zx12r hondy mi się od zawsze podobały moj pierwszy moto to cb 250n honda pod względem najmniej awaryjny musze stwierdzic honda ma przewage nad konkurencją ..//pozdro kawa7777
KAWA7777
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 18/9/2007, 14:47

Postprzez qban » 23/9/2007, 20:44

bolokolo jesli myslisz o thunderace, a byłbys nim zainteresowany-daj znac podam ci nr znajomego ktory ma do sprzedania wlasnie thundera 1000. w naprawdę dobrym stanie.

a co do GSXR vs. CBR

to:

mowicie ze gsxr dobrze trzyma się drogi-a cebra nie??pytam bo nie wiem, na gixerach jezdzilem to wiem co jest ale na fireblade w zyciu nawet nie siedzialem dlatego pytam

w ktorym lepsza pozycja za kierownicą??

pzdr
qban
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 20/9/2007, 19:38

Postprzez bolokolo » 23/9/2007, 20:52

hm thunder tak, ale pierwszenstwo ma u mnie 12 :D .co do pozycji za kierownica, to duzo zalezy od twoich gabarytow.JA wygodniej sie czuje na 900, lecz tak naprawde musiabym wiecej pojezdzic sradem zeby sie przyzwyczaic.co do prowadzenia, to suka wydaje sie bardziej lekka, lzej wchodzi w zakrety, byc moze tak mi sie wydaje po przesiadce z fireblade, ktory jednak w porownaniu z 750 wydaje sie mniej zwinny :wink:
zx12r-sprzedane.w dalekich planach zx14. | www.fight-club.pl | Don Bolo | Masz coś do mnie?Z bani?
Avatar użytkownika
bolokolo
Bywalec
 
Posty: 714
Dołączył(a): 29/5/2007, 17:10
Lokalizacja: stettin - koszalin - gdansk

Postprzez Baboon » 24/9/2007, 07:13

...mowicie ze gsxr dobrze trzyma się drogi-a cebra nie??

Co prawda nie jeździłem GSXR-em ale zapewniam Cię że Fireblade trzyma się drogi bardzo dobrze. :) W zakrętach prowadzi się idealnie, w zasadzie to sam się składa w zakręty. Nie sądzę, żeby GSXR przewyższał pod tym względem CBR-kę. Poza tym Fireblade to bardzo przyjazne moto dla mniej zaawansowanych. Wybacza sporo błędów.

Osiągi również lepsze ma CBR-ka. Przy zbliżonej mocy jest lżejsza o 9 kg od GSXR 750.

Pozycja za kierownicą jest raczej dosyć wygodna oczywiście jak na ścigacza. To jest spory motor wiec myślę że i wysocy będą się na nim dobrze czuć. Chociaż najlepiej się przymierzyć do obu i sobie porównać.

Nie to żebym chwalił swój ogonek, ale ostatnio jak zmieniałem moto też miałem kupić SRAD-a 600-tkę, ewentualnie 750-tkę. Dużym plusem był wtrysk. W zasadzie Fireblade-a nie brałem na początku wogóle pod uwagę. No i pewnie jak bym trafił zadbany egzemplarz to bym miał SRAD-a ale coś mie tchnnęło i zainteresowałem się w ostatniej chwili CBR-ką. A że trafiłem egzemplarz w super stanie to się długo nie zastanawiałem. Szczerze mówiąc jak przejeżdżałem się GSXR-ami przy oglądaniu ich przed zakupem to nie zrobiły na mnie jakiegoś wielkiego wrażenia. Owszem fajne motorki ale jak wsiadłem na Fireblade-a to od razu stwierdziłem że to jest to. :wink: Być może to subiektywne odczucie ale tak było w moim przypadku. Z perspektywy czasu uważam to za bardzo trafiony wybór.

Chociaż prawdę mówiąc jak się trafi na dobry egzemplarz to i z GSXR-a i z CBR-ki będzie się zadowolonym. Jednak z Fireblade-a chyba trochę bardziej. 8)

P.S.
A tak wogóle z innej beczki. Ciekawi mnie jak się mają kolejne generacje Bladych w stosunku do modelu SC33. Bo słychać opinie że te nowsze to już nie to. Może ktoś miał doczynienia z kilkoma generacjami Fireblade-ów to niech się wypowie. Gabarytowo to nowsze CBR-ki wydają mi się jakieś małe. Wyglądają jak 600-tki. :wink:
-najpierw DR 600
-potem GPZ 500
-potem CBR 900RR SC33
-teraz GSX R1000 K3 i Varadero 1000 XL
Baboon
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 5/6/2007, 11:53

Postprzez qbas118 » 25/9/2007, 12:23

a odnosnie spalania mozecie mi doradzic?? domyslam sie ze rr900 bedzie wiecej lykac i jakie tomoga byc roznice w porownaniu do srada750 czy zx7??
------->> GPX 600
------>> GSXR 750 SRAD
------->> GSXR 600 K1


"moge przedawkowac zycie co prowadzi do smierci..."
qbas118
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 24/12/2006, 21:14

Postprzez Jaczewoj » 25/9/2007, 22:17

Miałem kiedyś srada 750 z 96 roku wersja usa, latałem z kolegą który ma sc33 nie wiem dokładnie który rok chyba 97. Powiem tak srad palił więcej, wchodząc w zakręty jek chciałem trzymać jego tępo musiałem zejść bieg niżej to jest wiadome inny zakres obrotów. Ogólnie motocykle są podobne cbr ma lekko lepszy skręt, masa podobna, pozycja troszke wygodniejsza na cbr no i moto mają inne konstrukcje ramy a co za tym idzie baki są inne 900 ma szeroki bak.

Ze sradem miałem jednak problemy techniczne a kolega od cbr nic tylko paliwo i w trase nawet oleju nie sprawdzał. Dziś bym sie też zastanawiał którego wybrac, ale wskoczyłem spowrotem na supersporta i chyba już tak zostane. Pomimo tego, ze latałem na większych pojemnościach na 600 czuję sie najlepiej i wiem ze kolejne moje moto też będą 600-tkami.

Wybierajac z tych dwoch motocykli gdyby oba byly w bdb stanie to nie wiem co bym wybral ale znajac polskie realia to jednak cbr.

O kawie wiem ze jest ciężka, wadliwa ale za to ma najlepsze własności jezdne.
Jaczewoj
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:33
Lokalizacja: wlkp

Postprzez Baboon » 26/9/2007, 07:41

...domyslam sie ze rr900 bedzie wiecej lykac...

No właśnie pisałem już że wcale więcej Blady nie spali od 600-tki, a nawet możliwe że mniej. Wiem to z doświadczenia i zresztą kolega Jaczewoj ma podobne spostrzeżenia.
-najpierw DR 600
-potem GPZ 500
-potem CBR 900RR SC33
-teraz GSX R1000 K3 i Varadero 1000 XL
Baboon
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 5/6/2007, 11:53

Postprzez qbas118 » 26/9/2007, 08:42

wporządku ale ile konkretnie, dla przykladu moja kawka gpx600 palila od 4,5 do 6 litrów, czy sradzik lyknie wiecej niz 8?? wiem ze zalezy to od stylu jazdy ale tak pi razy drzwi ile srednio? nie naleze do tych co beda katowac moto;]
------->> GPX 600
------>> GSXR 750 SRAD
------->> GSXR 600 K1


"moge przedawkowac zycie co prowadzi do smierci..."
qbas118
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 24/12/2006, 21:14

Postprzez SeboRJ09 » 26/9/2007, 09:47

Rowniez wlacze sie do dyskusji
A co sadzicie o Yamaszce R6 modell RJ09??
Powoli mam zamiar jednak ja sprzedac :/
Avatar użytkownika
SeboRJ09
Świeżak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 21/9/2007, 16:34

Postprzez cichy » 26/9/2007, 10:05

To sprzedaj i kup se litra.
Avatar użytkownika
cichy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez Jaczewoj » 26/9/2007, 12:44

Srad palił mi przy jeździe w trasie do 160 km/h około 7,5 litra
Jaczewoj
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:33
Lokalizacja: wlkp

Postprzez qban » 6/10/2007, 17:38

odnośnie spalania w bladym, z informacji które znalazłem w necie i od znajomego ktory miga na sc28 dowiedziałem się, ze fireblade jest bardzo oszczędnym moto. np. na ścigaczu znalazłem artykuł o fireblade, w którym pisało że w trasie do 160 km/h we dwoje spalanie spadło nawet do 4,5 litra(czy jakos tak).
nie wiem czy to prawda, gdyz ta wartość wydaje się bardzo niska, jednak znajomy powiedział, że to całkiem możliwe. Mówił też, że przy spokojnej jeździe można zejść do 5 litrów, jednak nigdy nie udało mu się spalić więcej niż nieco ponad 8 litrów(gumowanie, ostre przyspieszanie). Wg mnie jest to wartość bardzo niska, patrząc na to, że niektóre 600-tki mogą spalić więcej przy tych samych lub nawet nieco gorszych osiągach, a gsxr 750 SRAD przy ostrej jeździe, z tego co słyszałem, potrafi łyknąć nawet do ok. 12 litrów.

Jednak podkreślam, że są to informacje które znalazłem w necie lub słyszałem od znajomych śmigającyh na tych maszynach.

Dlatego też prosiłbym o wypowiedź tych którzy mają więcej styczności z tymi sprzętami.

Ja osobiście prawdopodobnie od stycznia będę przechowywał w swoim garażu Fireblade sc33 ;)

ps. czy to prawda ze motocykle hondy w porownaniu do tych z suzuki to muły?bo wydaje mi się że to tylko zazdrość posiadających inne sprzęty :P

pzdr
qban
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 20/9/2007, 19:38

Postprzez streetfighter-1 » 6/10/2007, 19:19

To prawda że fireblade jest bardzo oszczędny i jeżeli mu nie otwierasz na maxa to bankowo spali mniej niz 600. jesli chodzi o te 4,5 litro to raczej nie bo o ile sie nie myle to bylo 5,5 ale tez nie wiem czy na bank bo dawno to czytalem
streetfighter-1
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 28/9/2006, 13:30
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez qbas118 » 7/10/2007, 11:06

jakos nie chce mi sie wierzyc.. 900rr wieksza pojemnosc, wieksza moc no i ciezszy by spalal wiecej niz gsxr750?? chodzi mi o taka sama jazde, mnie dochodza sluchy ze srednie spalanie(trasa bez pilowania, miasto) gsxr750 wynosi kolo 7-8l, mi wciaz sie bardziej podoba suczka, jeszcze zaczalem sie ostatnio zastanawiac nad rf900 ale chyba to glupi pomysl..
------->> GPX 600
------>> GSXR 750 SRAD
------->> GSXR 600 K1


"moge przedawkowac zycie co prowadzi do smierci..."
qbas118
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 24/12/2006, 21:14

Postprzez melvin » 19/10/2007, 19:04

proszę napisz co i jak z tym gsx-r 750, bo też się za takim rozglądam... i nie wiem jak bardzo jest awaryjny i ile spala...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez qban » 24/7/2008, 22:07

chciałem "trochę" odświeżyć temat żeby nowego nie zakładać ;)

co do mojego dylematu, ja zdecydowałem się na sc33 ;)


teraz może coś o osiągach

z waszych doświadczeń, co badziej wyrywa do przodu srad 3/4 czy sc33??

pzdr
qban
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 20/9/2007, 19:38

Poprzednia strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr