Zobacz wÄ…tek - Ktory rocznik
NAS Analytics TAG

Ktory rocznik

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Ktory rocznik

Postprzez mainzone » 21/9/2006, 19:22

Witam wszystkich (nowy)

Jak to zwykle z nowymi bywa mam pytanko ( nie znalazlem odp. w opcji szukaj [uprzedzam fakty]) :

Ktory rocznik fazera 600 jest waszym zdaniem najlepszy? od jakiegos czasu nosze sie z zamiarem kupna tego potwora ale nadal nie zdecydowalem ktory rok. Czytalem troche lektur na ten temat i przez to tylko zniechecilem sie do kupowania modelu nowszego niz 2003 ( nie tylko z przyczyn finansowych.. ma tylko +- 15000). Czytalem, ze ten silnik od r6 ma slaby dol, heble z 2003 chyba od r1 tez sa lepsze od tych nowych, ale z drugiej strony to nowsza technologia. Podobno wszystko spisuje sie ok ale to nie to samo co 2003. Za to prawie nic nie wiem o jeszcze starszych rocznikach k2 k1...?

Jakie jest zdanie bardziej doswiadczonych zjadaczy komarow?

Z gory dziekuje za podpowiedzi i zycze szerokosci.

pzdr.
Avatar użytkownika
mainzone
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 21/9/2006, 19:04


Postprzez PTB_PL » 21/9/2006, 19:43

kumple ma 98r i naprawde jest motocykl swietny, bardzo dobre osiagi i dynamika nieczgo sobie :P:P:P :twisted: :twisted: :twisted:
No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj siÄ™ STUNTU
Avatar użytkownika
PTB_PL
Świeżak
 
Posty: 460
Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez mainzone » 22/9/2006, 11:23

Ale chodzi mi o to ze rocznik 2003 to wynik 5 letnich przerubek i usuwania wad rocznika 98. W 2004 zrobili zupelnie nowa maszyne czyli cala bajka zaczyna sie od nowa, bo chyba nikomu nic za pierwszym razem nie wychodzi idealnie...
Wiec na logike to wszystko przyjmujac rocznik 2003 powinnien byc najlepsza wersja tego modelu.
I teraz pytanie: czy jest tak, czy sie myle?
Avatar użytkownika
mainzone
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 21/9/2006, 19:04

Postprzez PTB_PL » 22/9/2006, 17:28

nie boj sie Yamaha ma doswiadczenie i wie co robi :idea:
No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj siÄ™ STUNTU
Avatar użytkownika
PTB_PL
Świeżak
 
Posty: 460
Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez motoman » 22/9/2006, 17:52

Co do wygladu sie nie wypowiadam bo kazdy ma swoj gust. nowy model ma wtryski, rame alu. siedzialem na starszym modelu i jest dłuzszy <siedzenie <-> kierownica> i gorzej mi sie siedzialo, ale to moze kwestia przyzwyczajenia.

co do hamulców to nie jezdzilem specjalnie sportowo na R1 ale te napewno nie odstają duzo... naprawde sa niezle:)

co do charakterystyki silnika, tez slyszalem o tym ze nowy model ma slabszy dół, musze sie przejechac na starszym modelu <kolega ma> to wtedy bede mogl cos powiedziec, ale wiadomo ze silnik ze sporta woli wyzsze obroty;) ja powiem tak... od 5000 jest w miare... a miedzy 7000 a 12000 obrotów jest szalenstwo:) no ale mowie... nie wiem dokladnie jak jest w starym.
lubie sobie zjechać z gixera^^.
Avatar użytkownika
motoman
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
Lokalizacja: Wrocław



Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości




na górê