Ducati 748 1999r
Posty: 30
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Może i SV lepszy i nowszy technologicznie ale ten Bass z wydechu w SV to nie to samo co można usłyszeć w TL niestety maszyna raczej dla osoby z duża ilością $. Częste tankowania i dosyć ograniczona dostępność do części własnie sprawia, że TL jest dla takich osób.
- <borut>
- Bywalec
- Posty: 619
- Dołączył(a): 29/12/2007, 11:51
no nie wiem...
już wielokrotnie na forum pisałem, ze SV1000 na leo vince powala dźwiękiem. silnik ten sam, więc nie powinny się zasadniczo różnić. co najwyżej różnice będą wynikać z zastosowanych puszek.
już wielokrotnie na forum pisałem, ze SV1000 na leo vince powala dźwiękiem. silnik ten sam, więc nie powinny się zasadniczo różnić. co najwyżej różnice będą wynikać z zastosowanych puszek.
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
wszystkie motorki brzmiÄ… kozacko tylko to sa 1000 a dla mnie 1000 odpada raczej na poczatek. Chcem zyc
Pewnie bede musial zainwestowac w jakas japonska 600 ktora brzmi jak szlifierka no chyba ze znacie jakas 600 ktora brzmi chociaz podobnie do ducati , vtr czy TL1000R

- Predator
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 10/7/2008, 21:43
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
-
spazz - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2691
- Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
- Lokalizacja: oberschlesien
motocykl Spazza,zawsze marzylem zeby go zobaczyc
szkoda ze bez wlasciciela ;p ale temat jest o dukacie takze nie zasmiecajmy ;p
a co do ducati to mimo iz ja jestem raczej czlowiekiem ktory zyje w przekonaniu ze pojemnosc 600setki jest dobra dla motocyklisty poczatkujacego a ktory oczywiscie nie jest pol-imbecylem z zoltymi papierami i dyplomem ze szkoly kamikadze to jednak uwazam ze charakterystyka tego motocykla jest typowo postawiona na ostre tyranie po torze i jak pisalem wczesniej dosc kaprysna i niewybaczajaca bledow ktore dla NOOBA
motocyklowego moga sie skonczyc niezbyt ciekawie,takze poczekaj troche posmigaj z 2 lata na czyms innym i wtedy spijaj śmietane z ducata:D amen

a co do ducati to mimo iz ja jestem raczej czlowiekiem ktory zyje w przekonaniu ze pojemnosc 600setki jest dobra dla motocyklisty poczatkujacego a ktory oczywiscie nie jest pol-imbecylem z zoltymi papierami i dyplomem ze szkoly kamikadze to jednak uwazam ze charakterystyka tego motocykla jest typowo postawiona na ostre tyranie po torze i jak pisalem wczesniej dosc kaprysna i niewybaczajaca bledow ktore dla NOOBA

ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
- Flow
- Stały bywalec
- Posty: 1098
- Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50
Mialem TLR 5 lat temu. Dzwiek jest naprawde zajebisty, ale ogolnie jest za ciezki. Po wlozeniu kn-ow, racingowych puszek ,TRE i zmapowaniu sprzet zasuwal tak jak SP-1. Bez tego zostawal troche w tyle. Co do spalania, pali tyle co wszystkie v-ki, czyli jakies 8l/100km.
W tej chwili jezdze Ducati ale 999. Moto napewno nie dla poczatkujacych.
Co do 748 tez bym nie polecal nowicjuszom, chyba , ze lubia miec przeszkody podczas nauki. Nie ma to strasznej mocy ale, ze jest v-ka( raczej L-ka) to nie jest latwo na tym jezdzic. Jezeli juz to opanujesz to napewno bedziesz zadowolony. Minus to ceny czesci i serwisow. Ducaty maja paski rozrzadu( a nie lancuchy czy zebatki) i trzeba je wymieniac dosc czesto (10tys. km). Service, service i jeszcze raz service, a to kosztuje
Polecam japonie.
Oprocz V-twinow podobnie brzmi TRX 850, lecz nie wiem czy w PL takiego znajdziesz. Zawsze mozna wybrac sie do UK
W tej chwili jezdze Ducati ale 999. Moto napewno nie dla poczatkujacych.
Co do 748 tez bym nie polecal nowicjuszom, chyba , ze lubia miec przeszkody podczas nauki. Nie ma to strasznej mocy ale, ze jest v-ka( raczej L-ka) to nie jest latwo na tym jezdzic. Jezeli juz to opanujesz to napewno bedziesz zadowolony. Minus to ceny czesci i serwisow. Ducaty maja paski rozrzadu( a nie lancuchy czy zebatki) i trzeba je wymieniac dosc czesto (10tys. km). Service, service i jeszcze raz service, a to kosztuje

Polecam japonie.
Oprocz V-twinow podobnie brzmi TRX 850, lecz nie wiem czy w PL takiego znajdziesz. Zawsze mozna wybrac sie do UK

- xxtreme
- Świeżak
- Posty: 69
- Dołączył(a): 23/10/2007, 09:45
- Lokalizacja: UK
spazz spox maszyna. ładniutki
ducaty były i są drogie. mają swoje humory więc to raczej moto dla fana marki.

ducaty były i są drogie. mają swoje humory więc to raczej moto dla fana marki.
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
Posty: 30
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości