Zobacz wÄ…tek - Witam Wszystkich (CBR 1000F)
NAS Analytics TAG

Witam Wszystkich (CBR 1000F)

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Witam Wszystkich (CBR 1000F)

Postprzez Marcin Patrol 4x4 » 10/9/2006, 23:12

Witam i Pozdrawiam. Mam pytanie dla znających trochę cebrę. czy opłaca się reanimować CBR 1000F z 88 roku, w której uszkodziła sie panewka (kawałki zostały w misce)?? :(
Marcin Patrol 4x4
Świeżak
 
Posty: 107
Dołączył(a): 10/9/2006, 23:03
Lokalizacja: Legionowo


Postprzez Thrillco » 11/9/2006, 09:35

o ile wiem w polsce nikt takiej naprawy profesjonalnie nie zrobi-a jesli nawet (profesjonalnie w sensie, ze daje gwarancje na papierze) to pewnie koszt przekroczy wartość sprzeta-przerabiałem ten temat ze śp. Filipem na jego gsx750es...każda naprawa wytrzymuje ok 1500km a potem od nowa:( Nie chcę tez nikogo straszyć ale jak się dowiedziałem o metodach stosowanych do wykonania takich napraw to...to nie może dobrze działać:D
brak opisu...
Avatar użytkownika
Thrillco
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2598
Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
Lokalizacja: Białystok


Postprzez oorbus » 12/9/2006, 19:35

Hej,

podejrzewam, że taniej kupisz cały piec. a reszte zawsze można pchnąć na części :D


pozdrawiam
667 - nowy lepszy szatan
bez gratów.
Avatar użytkownika
oorbus
Świeżak
 
Posty: 104
Dołączył(a): 20/7/2006, 15:16

Postprzez PTB_PL » 12/9/2006, 20:08

najlepiej kupic nowy silnik na moto bajzlu, bo naprawisz za cene wieksza niz wartosc moto to sie nie oplaca a z tego co wiem to po takich naprawach moto wcale dlugo nie wytrzyma
No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj siÄ™ STUNTU
Avatar użytkownika
PTB_PL
Świeżak
 
Posty: 460
Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Marcin Patrol 4x4 » 12/9/2006, 21:09

byłem na MWB w łodzi i niebyło silnika. a co do naprawy to przecież szlifują wały korbowe w samochodach, więc dlaczego niemożna w motorze? :roll:
Suzuki GSXR 1300
Marcin Patrol 4x4
Świeżak
 
Posty: 107
Dołączył(a): 10/9/2006, 23:03
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez PTB_PL » 12/9/2006, 21:54

mozna pewnie ze mozna tylko w motocyklu predkosci na wale korbowym sa kilkakrotnie wieksze niz w samochodzie i tak samo szybko zuzywa sie regenerowana czesc. Ja nie twierdze ze to nie bedze chodzic ale po 2000km moze to wystapic ponownie i znow trzeba kase wydawac niestety a znam takie przypadki :twisted:
No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj siÄ™ STUNTU
Avatar użytkownika
PTB_PL
Świeżak
 
Posty: 460
Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Marcin Patrol 4x4 » 12/9/2006, 23:08

może i tak i w motorku panewki są o wiele delikatniejsze niż w plaskatym
Suzuki GSXR 1300
Marcin Patrol 4x4
Świeżak
 
Posty: 107
Dołączył(a): 10/9/2006, 23:03
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Thrillco » 13/9/2006, 08:25

no to może jeszcze o stosowanych metodach...owszem szlifują-nierzadko kątówka, zeby dopasować panewke (też szlifowaną) od np. malucha, bo prawie idealnie do danego sprzeta pasuja...pisze to z pełna powagą bo 4 lata wstecz pewien koleś od takich napraw sam powiedział jak to robi:)Bo to prawdziwy przyjaciel był i nie chciał kolegi na mine ładować:)
brak opisu...
Avatar użytkownika
Thrillco
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2598
Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
Lokalizacja: Białystok

Postprzez PTB_PL » 13/9/2006, 13:43

sa magicy i rozne ich sztuki na tym siwecie ale zywotnosc ich jest mocno ograniczona :twisted: :twisted:
No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj siÄ™ STUNTU
Avatar użytkownika
PTB_PL
Świeżak
 
Posty: 460
Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
Lokalizacja: Wrocław



Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na górê