Zobacz wątek - PILNa sprawa , cięzki kłopot, prosze o pomoc mechanika
NAS Analytics TAG

PILNa sprawa , cięzki kłopot, prosze o pomoc mechanika

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

PILNa sprawa , cięzki kłopot, prosze o pomoc mechanika

Postprzez GucioMarcin » 9/9/2006, 14:53

POdczas wyciagania przedniego kola i zdejmowania opony w zakładzie wulkaizujacym jakis młody gos podeszedł do mojego moto i zaczał naciskac klamke hamulca z 30 razy , tak ze klocki zeszły sie totalnie, wykreciłem odpowietrznik w zaciskach, odkreciłem przewody doprowadzajace płyn do zacisków, zdjełem zaciski z widelca i wymontowałem klocki, rozepchnełem je tak ze koło weszłopozakładałem przewody i hamulece przednie nie działały, prosze was co mam teraz zrobic??? Jak odpowietrzyc hamulec, Rozgałezienie jest przy ramie gdzie z jednego przewdu rozdziela sie na dwa, Prosze mi pomóc, z góry dziekuje, jestem poczatkujacy , czytajac forum nie moge zrozumiec odpowietrzenia hamulców...
GucioMarcin
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 10/7/2006, 21:55


Postprzez Thrillco » 9/9/2006, 17:30

na szczeście mechaniora ci nie potrzeba...ale w zakładzie wulkanizacyjnym w którym cię tak urządzono powinni teraz zrobić to za friko...z tym ze może lepiej nie:/
1.odkręć pokrywke zbiorniczka płynu hamulcowego
2.na odpowietrznik 9bez róznicy który) załóz jakis przezroczysty gumowy wezyk i weź jakąś obcietą, lub nie butelke po napoju żeby tam ściekał płyn. napompuj klamką hebla pare razy i trzymając klamkę popuść odpowietrznik przy zacisku. I tak powtarzaj dopuki z wężyka nie bedzie ściekał jedynie płyn i nie bedzie widać pęcherzyków powietrza.
3. to samo zrób po drugiej stronie
4. nie zapomnij na bierzaco kontrolować poziomu płynu w zbiorniczku, żeby nie zaczać pompowac powietrza, bo wtedy roboty do końca życia nie skończysz, mozesz nalać po same brzegi i tak wypompujesz.

I ostatnia rada...dobrze jest jednak załatwić sobie kogoś do pompowania klamką bo po paru razach łapa wysiada a i nagimnastykować się nieźle trzeba.
jesli coś pominąłem lub może i coś źle napisałem to prosze poprawcie mnie:)
Avatar użytkownika
Thrillco
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2598
Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
Lokalizacja: Białystok


Postprzez GucioMarcin » 9/9/2006, 18:11

a przy pompowaniu klamką musze miec ta klapke od zbiorniczka płynu zakrecona, czy pompowac przy napełnionym po przegi zbiorniczku i zakrecona klapka. I mam jeszcze jedno pytanie - z jedego zacisku wyleciało dosyc duzo płynu hamulcowego , a z przewodów bez pompoania klamka nie leci płyn- czy to sa dobre objawy, czy cos skopałem... Za wszystkie wasze odpowiedzi gorąco dziekuje...
GucioMarcin
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 10/7/2006, 21:55

Postprzez PTB_PL » 10/9/2006, 09:19

wlasnie o to chodzi ze ta przykrywka od zbiorniczka musi byc do momentuwypompowania powietrza otwarta
No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj siÄ™ STUNTU
Avatar użytkownika
PTB_PL
Świeżak
 
Posty: 460
Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Thrillco » 10/9/2006, 15:36

bez pompowania powinie powoli spływać....przy otwartym zbiorniczku
brak opisu...
Avatar użytkownika
Thrillco
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2598
Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
Lokalizacja: Białystok



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê