Serwis - czy mnie wyruchali????
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Serwis - czy mnie wyruchali????
bylem w serwisie wymienic olej i kazalem iim posluchac mojego moto czy wszystko ok....jeden z kierownikow serwisu stwierdzil ze gazniki do synchronizacji bo po dodaniu lekko gazu slychac bylo takie pykanie z tlumika i ze to jest wynikiem zwiekszonej ilosci paliwa w jednym z cylindrow, no wiec synchronizacja.....fakt gazniki nie byly synchronizowane juz ponad 6tys, ale silnik chodzil ok i palil prawidlowo, nic sie nie dzialo...umowilem sie na wizyte i zaczeli cos tam dlubac przy nim......Pytam Was jak wyglada taka synchronizacja , jak oni to robia , bo ja nie za bardzo wiem, ale wydaje mi sie ze robi sie to chyba na pracujacym silniku, a nie na zgaszonym, cos tam pogrzebał nawet go nie odpalali a na koniec zapalil i podniosł mi wolne obrotyi teraz silnik parcuje na wolnych troche nierowno w granicach 1300~1400RPM, a wczesniej miał 1200rpm... nie pyka ale juz dwa razy jakby chcial strzelic z wydechu( nie strzal ale tez takie dziwne pykniecie).. dodam ze mam sv650s.....wydaje mi sie ze dałem sie naciagnąc i po prostu mnie wyruchali........co wy o tym myslicie????
- Bartman
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 228
- Dołączył(a): 30/8/2006, 21:48
- Lokalizacja: Krosno
Jak kupowalem moj motorek to bylem przy tym jak robili mu synchronizacje, tak to sie robi na zapalonym silniki, podlacza sie takie, ...nazwe to cisnieniomierze i sie regoluje tak zeby pokazywylay te same wartosci cisnien, zarowno na biegu jalowym jak i po dodaniu gazu. Nie jestem mechanikem ale dla mnie to tak wygladalo 

GS 500E '93 --> VFR 800 '00
-
Kris2k - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1617
- Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
a powiedz ile Ciebie za to wykasowali? bo ja to bym do nich wrócił i powiedział jak mają to wyregulować jeszcze raz. No chyba że oddałeś do mechanika samochodowego to oni do motór podchodzą jak do samochodów, a nie wiedzą że wysilone jednostki są znacznie bardziej czułe.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
witam. MAm pytanie czy orientujecie sie ile srednio w serwisie kosztuje wymiana łancuszka rozrzadu i regulacja zaworów?
-
Crazy Ivan - Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 22/7/2006, 20:33
thores powinienes mieć ksywke robin hood
Bartman, to Ciebie skasowali jak za normalna synchronizacje, ja bym tam pojechal i sie zapytal najpierw - czy wiecie co to sa wakuometry? a potem bym sie zapytal czy wiedza jak ich używać

Bartman, to Ciebie skasowali jak za normalna synchronizacje, ja bym tam pojechal i sie zapytal najpierw - czy wiecie co to sa wakuometry? a potem bym sie zapytal czy wiedza jak ich używać
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
bylem dziaisj w odwiedzinach....chlopaki przyznali racje co do wolnyhc obrotow ale ze synchronizowali gazniki wakuometrem to sa pewni ze to zrobili i wszytko jest git......sam juz nie wiem, nie stalem nad nimi caly czas jak to robili, ale jak by odpalili motocykl to na pewno bym slyszal, wypada tylko jechac do innego serwisu zeby miec 100% pewnosci.......zastanawiam sie tylko jak czesto wam strzela moto z wydechu, w momencie hamowania silnikeim z duzych obrotow??? zawsze, czasem, nigdy....... ja mam zasilanie gaznikami, wiec to moze dlatego, bo sa juz na pewno w jakims stopniu zuzyte... i raz na jakis czas przy odpuszczeniu gazu cos tam slysze....
dzieki i pozdrawiam
dzieki i pozdrawiam
- Bartman
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 228
- Dołączył(a): 30/8/2006, 21:48
- Lokalizacja: Krosno
hej a czy ściągneli bak? by podłączyć wakuometry raczej muszą się dostać do gaźników ( chyba,że w sv jest dojście bez ściągania- nie wiem ).
poza tym powinni jeszcze je przeczyścić.
na jakim tłumiku ci stzrela? tzn. seryjny, czy przelot?
może masz z mieszanką namieszane
. niech to sprawdzÄ….
i se kup wakuometry. szybko się zwróci koszt.
pozdro
poza tym powinni jeszcze je przeczyścić.
na jakim tłumiku ci stzrela? tzn. seryjny, czy przelot?
może masz z mieszanką namieszane

i se kup wakuometry. szybko się zwróci koszt.
pozdro
667 - nowy lepszy szatan
bez gratów.
bez gratów.
-
oorbus - Świeżak
- Posty: 104
- Dołączył(a): 20/7/2006, 15:16
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości