Zobacz wątek - Tłok CR 250
NAS Analytics TAG

Tłok CR 250

Enduro, Cross
_________

Tłok CR 250

Postprzez DarWoj78 » 15/4/2008, 20:38

Witam wszystkich fanów motocrosu,mam małe pytanko posiadam cr 250 z 2004 roku i mam zamiar zmienić tłoczek, w mojej cr był tłoczek z dwoma pierscieniami a wertex którego chciałem kupic był na jeden pierścień i mam teraz dylemat który będzie lepszy. Czy ktoś miał może okazje w swoim moto przetestować oba tłoki ,na którym moto lepiej się spisuje na którym ma lepszego kopa no i wady izalety jednego i drugiego? Z góry dzięki,pozdrawiam.
DarWoj78
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 7/1/2008, 20:31
Lokalizacja: Rybnik


Postprzez adamuzz » 16/4/2008, 07:30

1 pierscien bedziesz mial wieksza moc a dwa pierscienie bedzie bardziej zamulony...nie polecem vertexa...sa słabe bo nie sa kute. najlepsze tłoki to wossner lub wiseco ;) pozdro
Kawasaki ZX636 02'
adamuzz
Świeżak
 
Posty: 139
Dołączył(a): 21/3/2007, 21:30
Lokalizacja: Gdańsk


Postprzez DarWoj78 » 16/4/2008, 11:36

Myślałem że na tłoczku z dwoma pierścionkami będzie miał lepsze sprężanie no i zarazem lepszego kopa. Sam niewiem teraz jaki kupic.
DarWoj78
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 7/1/2008, 20:31
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez DarWoj78 » 17/4/2008, 16:53

Widze że nie dowiem sie jaki tłoczek lepiej kupić z jednym czy dwóma pierścionkami. Pozdrawiam.
DarWoj78
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 7/1/2008, 20:31
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez adamuzz » 17/4/2008, 17:00

ciezko o taka odpowiedz podam ci linka z tłokami wiseco i tam masz wszytsko moze zadzwon do kolesia:
http://moto.allegro.pl/item344592676_tl ... ss_en.html
Poczytaj jaki tłok jest do czego ;) tam pisze 3m sie
Kawasaki ZX636 02'
adamuzz
Świeżak
 
Posty: 139
Dołączył(a): 21/3/2007, 21:30
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez cross-serwis » 15/5/2008, 21:44

Skoro producent jeden i drugi zaleca swój tłok do tego modelu motocykla to obydwa są odpowiednia i będą się dobrze spisywać a co różnicy 1 a 2 pierścienie to ja bym brał 2 dlatego że silniki z tłokami na 2 pierścieniach są trwalsze lepiej sie wkręcają na obroty i nawet przy zużytym tłoku trzymają ciśnienie przez co do samego końca eksploatacji tłoka silnik nie traci znacząco mocy. warto się zapoznać z ofertą namury jest to nowa marka na polskim rynku japoński produkt o bardzo dobrych parametrach i atrakcyjnej cenie zapraszam do sklepu i zapoznania sie z tą marką .
Offroad to podstawa zdrowego trybu życia , adrenalina ożywia , leczy z każdej choroby.
cross-serwis
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 15/5/2008, 20:59
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez gba4 » 18/5/2008, 21:22

cross-serwis napisał(a): 2 dlatego że silniki z tłokami na 2 pierścieniach są trwalsze lepiej sie wkręcają na obroty i nawet przy zużytym tłoku trzymają ciśnienie przez co do samego końca eksploatacji tłoka silnik nie traci znacząco mocy. .


Głupoty gadasz... 1 pierścień= mniejsze tarcie czyli większa moc i szybsze wkręcanie sie w obroty , żytownosc takiego tłoka jest krótsza ale moc napewno znacznie większa(napewno dosyc odczywalnie) i z jakiej racji tłok z 2 pierscieniami mają się lepiej wkręcać w obroty skoro jest większe tarcie?
Jeżeli ty masz serwis która naprawia crossy(patrząc po twoim nicku) to ja dziękuje :roll:
Avatar użytkownika
gba4
Bywalec
 
Posty: 543
Dołączył(a): 12/9/2007, 19:29

Postprzez cross-serwis » 18/5/2008, 21:35

obecnie we wszystkich motocyklach crossowych stosuje sie nicasyl jest do bardzo twarda i gładka powierzchnia i czy będzie jeden pierścień czy 2 to na tarcie to nie wpłynie a jak byś wiedział jaką funkcje pełni drugi pierścień to byś mnie nie krytykował . widocznie masz inne doświadczenia ja miałem w YZ125 tłok z jednym i dwoma pierścieniami na jednym pierścieniu 3x crosscounty i parę treningów silnik do remontu na 2 pierścieniach silnik nawet się nie grzał w lesie na pionowych podjazdach z małą prędkością . Wejdź na stronę www.motor-tech.katowice.pl tam jest wszytko o silnikach 2T zapraszam do lektury
Offroad to podstawa zdrowego trybu życia , adrenalina ożywia , leczy z każdej choroby.
cross-serwis
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 15/5/2008, 20:59
Lokalizacja: Bydgoszcz



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 18 gości




na górê