Tłok CR 250
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Tłok CR 250
Witam wszystkich fanów motocrosu,mam małe pytanko posiadam cr 250 z 2004 roku i mam zamiar zmienić tłoczek, w mojej cr był tłoczek z dwoma pierscieniami a wertex którego chciałem kupic był na jeden pierścień i mam teraz dylemat który będzie lepszy. Czy ktoś miał może okazje w swoim moto przetestować oba tłoki ,na którym moto lepiej się spisuje na którym ma lepszego kopa no i wady izalety jednego i drugiego? Z góry dzięki,pozdrawiam.
- DarWoj78
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 7/1/2008, 20:31
- Lokalizacja: Rybnik
ciezko o taka odpowiedz podam ci linka z tłokami wiseco i tam masz wszytsko moze zadzwon do kolesia:
http://moto.allegro.pl/item344592676_tl ... ss_en.html
Poczytaj jaki tłok jest do czego
tam pisze 3m sie
http://moto.allegro.pl/item344592676_tl ... ss_en.html
Poczytaj jaki tłok jest do czego

Kawasaki ZX636 02'
- adamuzz
- Świeżak
- Posty: 139
- Dołączył(a): 21/3/2007, 21:30
- Lokalizacja: Gdańsk
Skoro producent jeden i drugi zaleca swój tłok do tego modelu motocykla to obydwa są odpowiednia i będą się dobrze spisywać a co różnicy 1 a 2 pierścienie to ja bym brał 2 dlatego że silniki z tłokami na 2 pierścieniach są trwalsze lepiej sie wkręcają na obroty i nawet przy zużytym tłoku trzymają ciśnienie przez co do samego końca eksploatacji tłoka silnik nie traci znacząco mocy. warto się zapoznać z ofertą namury jest to nowa marka na polskim rynku japoński produkt o bardzo dobrych parametrach i atrakcyjnej cenie zapraszam do sklepu i zapoznania sie z tą marką .
Offroad to podstawa zdrowego trybu życia , adrenalina ożywia , leczy z każdej choroby.
- cross-serwis
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 15/5/2008, 20:59
- Lokalizacja: Bydgoszcz
cross-serwis napisał(a): 2 dlatego że silniki z tłokami na 2 pierścieniach są trwalsze lepiej sie wkręcają na obroty i nawet przy zużytym tłoku trzymają ciśnienie przez co do samego końca eksploatacji tłoka silnik nie traci znacząco mocy. .
Głupoty gadasz... 1 pierścień= mniejsze tarcie czyli większa moc i szybsze wkręcanie sie w obroty , żytownosc takiego tłoka jest krótsza ale moc napewno znacznie większa(napewno dosyc odczywalnie) i z jakiej racji tłok z 2 pierscieniami mają się lepiej wkręcać w obroty skoro jest większe tarcie?
Jeżeli ty masz serwis która naprawia crossy(patrząc po twoim nicku) to ja dziękuje

-
gba4 - Bywalec
- Posty: 543
- Dołączył(a): 12/9/2007, 19:29
obecnie we wszystkich motocyklach crossowych stosuje sie nicasyl jest do bardzo twarda i gładka powierzchnia i czy będzie jeden pierścień czy 2 to na tarcie to nie wpłynie a jak byś wiedział jaką funkcje pełni drugi pierścień to byś mnie nie krytykował . widocznie masz inne doświadczenia ja miałem w YZ125 tłok z jednym i dwoma pierścieniami na jednym pierścieniu 3x crosscounty i parę treningów silnik do remontu na 2 pierścieniach silnik nawet się nie grzał w lesie na pionowych podjazdach z małą prędkością . Wejdź na stronę www.motor-tech.katowice.pl tam jest wszytko o silnikach 2T zapraszam do lektury
Offroad to podstawa zdrowego trybu życia , adrenalina ożywia , leczy z każdej choroby.
- cross-serwis
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 15/5/2008, 20:59
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 18 gości