jak to naprawdzę jest
Posty: 16
• Strona 1 z 1
co do derbi sie zgodze że to nie japoniec ale pewnie chodziło o ogół tzn z gaźnikiem jest tak że trudno go ustawic :/ a że jeszcze mało kto się zna na nich to wiadomo więcej tematów niż pożytku z nich :p
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Domyslam sie, ze autor tematu urazony nasza opinia co do podrobek chinskich, chcial tutaj nam dojechac, ze niby nasze japonczyki sie psuja. Niestety, tak to juz jest, ze jezeli sprzet ma 8-15 lat to niestety trzeba zmienic tlok, pierscienie albo wyregulowac gaznik(i). Ale w japonskim sprzecie zmieniasz (np. w yamaha DT) tlok, pierscienie, szlif cylindra, jeszcze pare pierdulek, laczny koszt kilkaset zł, a efekt - silnik jak nowy, gotowy zeby przepierdziec drugie tyle km. Wiec, niezaleznie komu chciales tu dowalic, i w jakiej sprawie, to Ci to nie wyszlo kompletnie...
CBR 600 F4i
-
herbatka - Świeżak
- Posty: 241
- Dołączył(a): 12/5/2008, 19:45
motorek może miec i 5latek ale jak był katowany zaniedbany to więcej w niego kasy włożysz iż on wart.. sam się przekonałem na mojej sendzie :/
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
herbatka napisał(a):Domyslam sie, ze autor tematu urazony nasza opinia co do podrobek chinskich, chcial tutaj nam dojechac
Obawiam się, że jesteś w błędzie, poprostu Senek jest zwolennikiem innych produkcji, niekoniecznie Japońskich. I nie ma to nic wspólnego z "made in china".
-
Movi - Moderator
- Posty: 2276
- Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
- Lokalizacja: Łódź/ 3city
Powiedzcie proszę jak to naprawdę jest z tym japońskim sprzętem-czytam kolejne posty i najwięcej pytań to;yamaha nie pali,derbi problem z gaźnikiem itp ??
__________
Nie wiem, ale chyba tylko ja zinterpretowalem to zdanie, tak jak autor chcialby tego. Tu jest zawarta ironia, ze japonskie sprzety sie psuja !! A ja odpowiadam, ze w japoncu trzeba co jakis czas ogarnac silnik!! I jezdzi bez niespodzianek (nie jak w chinskich bestiach)...
wiklad napisał(a):Derbi nie jest japońskie.
Tak, ale jest to jedna z lepszych marek mniejszych pojemnosci, oczywiscie wywodzi sie z Wloch, lecz koledze na romecie chodzilo o to, ze wloskie i japonskie sa na jednej plaszczyznie i tak sobie napisal...
CBR 600 F4i
-
herbatka - Świeżak
- Posty: 241
- Dołączył(a): 12/5/2008, 19:45
W Hondzie występują takie same problemy jak i w innych motorach, tłok do wymiany, gaźnik do regulacji. tylko na chińczyki trzeba brac poprawke bo tam to wszystko może pasc ..
-
marcin33331 - Świeżak
- Posty: 79
- Dołączył(a): 19/4/2008, 20:28
- Lokalizacja: Kleczew
Honda, Yamaha, Suzuki, Kawasaki, Aprilia, Ducati, MBK, Cagiva, KTM i inne markowe, jak wszystkim wiadomo to jedne z najlepszych marek motocykli. I niestety, wszystkie sa tak skonstruowane, ze nalezy co jakis czas zrobic remont silnika (zwykle to nieduze koszty). No ale co zrobisz, perpetum mobile (czy jak to sie pisze) jeszcze nie powstalo i raczej nie powstanie. Jak narazie musimy sie meczyc z japonskimi motocyklami, w ktorych co 25.000 km nalezy wymienic tlok, i pierscienie, mnie to osobiscie nie zniecheca 

CBR 600 F4i
-
herbatka - Świeżak
- Posty: 241
- Dołączył(a): 12/5/2008, 19:45
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości