Zobacz wątek - jak to naprawdzę jest
NAS Analytics TAG

jak to naprawdzę jest

i inne małe pojemności
_________

Postprzez wiklad » 17/5/2008, 17:30

Derbi nie jest japońskie.
Yamaha TeTetka Szyćsetka -> to już przeszłość......w oczekiwaniu na kolejne moto :D

Obrazek
Avatar użytkownika
wiklad
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 19/6/2007, 21:52
Lokalizacja: Trzebiatów /Szczecin


Postprzez Bostorn » 17/5/2008, 17:33

co do derbi sie zgodze że to nie japoniec ale pewnie chodziło o ogół tzn z gaźnikiem jest tak że trudno go ustawic :/ a że jeszcze mało kto się zna na nich to wiadomo więcej tematów niż pożytku z nich :p
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin


Postprzez greddy » 17/5/2008, 18:00

wszystko sie psuje, tylko niektorzy nie wiedza w co rece wlozyc, to pisza bzdurne tematy na forum.
brak motywacji do życia...
Avatar użytkownika
greddy
Stały bywalec
 
Posty: 1081
Dołączył(a): 16/5/2008, 17:43
Lokalizacja: płn-zach

Postprzez kravec » 17/5/2008, 22:48

poza tym zapewne sa to problemy z kilku letnimi uzywanymi sprzetami o ktore ktos nie dbal...
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez herbatka » 17/5/2008, 23:19

Domyslam sie, ze autor tematu urazony nasza opinia co do podrobek chinskich, chcial tutaj nam dojechac, ze niby nasze japonczyki sie psuja. Niestety, tak to juz jest, ze jezeli sprzet ma 8-15 lat to niestety trzeba zmienic tlok, pierscienie albo wyregulowac gaznik(i). Ale w japonskim sprzecie zmieniasz (np. w yamaha DT) tlok, pierscienie, szlif cylindra, jeszcze pare pierdulek, laczny koszt kilkaset zł, a efekt - silnik jak nowy, gotowy zeby przepierdziec drugie tyle km. Wiec, niezaleznie komu chciales tu dowalic, i w jakiej sprawie, to Ci to nie wyszlo kompletnie...
CBR 600 F4i
Avatar użytkownika
herbatka
Świeżak
 
Posty: 241
Dołączył(a): 12/5/2008, 19:45

Postprzez Bostorn » 18/5/2008, 08:34

motorek może miec i 5latek ale jak był katowany zaniedbany to więcej w niego kasy włożysz iż on wart.. sam się przekonałem na mojej sendzie :/
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Movi » 18/5/2008, 09:51

herbatka napisał(a):Domyslam sie, ze autor tematu urazony nasza opinia co do podrobek chinskich, chcial tutaj nam dojechac



Obawiam się, że jesteś w błędzie, poprostu Senek jest zwolennikiem innych produkcji, niekoniecznie Japońskich. I nie ma to nic wspólnego z "made in china".
Avatar użytkownika
Movi
Moderator
 
Posty: 2276
Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
Lokalizacja: Łódź/ 3city

Postprzez greddy » 18/5/2008, 10:01

romet ma polska korzenie, a nie chinskie.
brak motywacji do życia...
Avatar użytkownika
greddy
Stały bywalec
 
Posty: 1081
Dołączył(a): 16/5/2008, 17:43
Lokalizacja: płn-zach

Postprzez herbatka » 18/5/2008, 10:48

Polskie korzenie, ale silniki i czesci chinskie.
CBR 600 F4i
Avatar użytkownika
herbatka
Świeżak
 
Posty: 241
Dołączył(a): 12/5/2008, 19:45

Postprzez greddy » 18/5/2008, 10:54

dlatego nigdy bym rometa nie kupl.
brak motywacji do życia...
Avatar użytkownika
greddy
Stały bywalec
 
Posty: 1081
Dołączył(a): 16/5/2008, 17:43
Lokalizacja: płn-zach

Postprzez herbatka » 18/5/2008, 10:59

Powiedzcie proszę jak to naprawdę jest z tym japońskim sprzętem-czytam kolejne posty i najwięcej pytań to;yamaha nie pali,derbi problem z gaźnikiem itp ??
__________


Nie wiem, ale chyba tylko ja zinterpretowalem to zdanie, tak jak autor chcialby tego. Tu jest zawarta ironia, ze japonskie sprzety sie psuja !! A ja odpowiadam, ze w japoncu trzeba co jakis czas ogarnac silnik!! I jezdzi bez niespodzianek (nie jak w chinskich bestiach)...

wiklad napisał(a):Derbi nie jest japońskie.


Tak, ale jest to jedna z lepszych marek mniejszych pojemnosci, oczywiscie wywodzi sie z Wloch, lecz koledze na romecie chodzilo o to, ze wloskie i japonskie sa na jednej plaszczyznie i tak sobie napisal...
CBR 600 F4i
Avatar użytkownika
herbatka
Świeżak
 
Posty: 241
Dołączył(a): 12/5/2008, 19:45

Postprzez marcin33331 » 18/5/2008, 11:16

W Hondzie występują takie same problemy jak i w innych motorach, tłok do wymiany, gaźnik do regulacji. tylko na chińczyki trzeba brac poprawke bo tam to wszystko może pasc ..
Avatar użytkownika
marcin33331
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 19/4/2008, 20:28
Lokalizacja: Kleczew

Postprzez herbatka » 18/5/2008, 11:20

Honda, Yamaha, Suzuki, Kawasaki, Aprilia, Ducati, MBK, Cagiva, KTM i inne markowe, jak wszystkim wiadomo to jedne z najlepszych marek motocykli. I niestety, wszystkie sa tak skonstruowane, ze nalezy co jakis czas zrobic remont silnika (zwykle to nieduze koszty). No ale co zrobisz, perpetum mobile (czy jak to sie pisze) jeszcze nie powstalo i raczej nie powstanie. Jak narazie musimy sie meczyc z japonskimi motocyklami, w ktorych co 25.000 km nalezy wymienic tlok, i pierscienie, mnie to osobiscie nie zniecheca :)
CBR 600 F4i
Avatar użytkownika
herbatka
Świeżak
 
Posty: 241
Dołączył(a): 12/5/2008, 19:45

Postprzez greddy » 18/5/2008, 13:00

wlasnie senek, nie ma co sie oszuwikac.wiekszosc 50 czy 125 jest katowanych, ze glowa mala.
brak motywacji do życia...
Avatar użytkownika
greddy
Stały bywalec
 
Posty: 1081
Dołączył(a): 16/5/2008, 17:43
Lokalizacja: płn-zach



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości




na gr