Zobacz wÄ…tek - dr 350 hydraulika
NAS Analytics TAG

dr 350 hydraulika

Enduro, Cross
_________

dr 350 hydraulika

Postprzez curik » 23/4/2008, 09:06

Hejka:) nie pomogło zgłębienie tematu na forach, nie doczytałem się jakiś wskazówek odnośni problemu który mam, wydobyłem całe ustrojstwo z motora, nie ma jednak żadnego wspomagania, zasilania od silnika, w sumie jest to układ zamknięty, poprzedni właściciel mówił, ze to jeszcze niedawno działało w ten sposób, że na dół schodziło pod ciężarem, a po przekręceniu regulacji "góra" łapało wysokość po tym gdy koło zluzowało sie, podskoczyło, lub po podniesieniu zadka w górę. odkręciłem śrubę rys.1/1 na ampol gdy koło tylne było pod lekkim obciążenie i zaczął wylewać sie olej pod ciśnieniem, nie wiem czy jest on w całym układzie cały czas pod ciśnieniem bo rozmawiałem z gościem który ma taką dr i ktoś mu tam dorobił zawór z ciężarówki i nabił powietrza...podobno pomogło. nie wiem też do czego są pozostałe śruby nie bardzo doczytałem sie z niemieckiej serwisówki, nie wiem ile oleju jest w całym układzie i czy określenie tego srebrnej puszki - jako zbiorniczek wyrównawczy nie sugeruje że odpowiednie śruby są do kontroli i dolewki oleju....ale która jest która i co z tym ciśnieniem??? co wskazują i do czego służą oznaczenia H i L na rys 3/2 od czego są ampole 3/1 czy jest sen tam grzebać...:) mam też serwisówke w jez. polskim ale tam nie ma praktycznie nic na temat tyłu jest tylko schemat i ilość oleju z przodu, a przód jest OK.
Jeśli mógłby mi ktoś pomóc bądź skierować będę wdzięczny
Dzieki, pozdrawiam:) poniżej kilka fotek
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/52a ... 14818.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c88 ... 3bcca.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/478 ... 8df18.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a9b ... dd0e4.html
Avatar użytkownika
curik
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 20/4/2008, 08:53
Lokalizacja: wadowice


Postprzez panzernacker » 23/4/2008, 17:02

H to hard a L to light :wink:
Nic innego Ci nie powiem, bo troche tego nie rozumiem :roll:
Ale tak logicznie myśląc wychodzi na to, że w tym moto jest hydrauliczna regulacja tyłka.
Powietrze nie pomoże, po nabiciu będzie tak, jakbyś miał zapowietrzony układ. Powinien tam być tylko olej pod ciśnieniem, w końcu to układ hydrauliczny a nie pneumatyczny.
Husqvarna WR :twisted:


motoktos napisał(a):Bez obaw możesz kupić takową Yamahę, właśnie dla początkujących jest ten sprzęt, dla początkujących jest on właśnie.
Avatar użytkownika
panzernacker
Bywalec
 
Posty: 539
Dołączył(a): 9/8/2006, 01:34


Postprzez adamuzz » 23/4/2008, 17:08

ja poprostu zaniosłbym ten amorek do serwisu gdzie regeneruja amortyzatory i juz ;)
Kawasaki ZX636 02'
adamuzz
Świeżak
 
Posty: 139
Dołączył(a): 21/3/2007, 21:30
Lokalizacja: Gdańsk



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości




na górê