CB 500/ER-5 czy to musi być motocykl przejściowy?
Posty: 4
• Strona 1 z 1
CB 500/ER-5 czy to musi być motocykl przejściowy?
Witam grupowiczów!
Jak się pewnie domyślacie - noszę się z zamiarem kupna motocykla
Już wybrałem - będzie to jeden z motorków z tematu, tylko....
NIENAWIDZĘ rzeczy używanych - stąd - bardzo chciałbym motocykl kupić nowiutki. Z racji tego że dostałem już nawet dyspensę od mojej pani - problem niby rozwiązany - ale....
po googlowaniu/preclowaniu/scigaczowaniu - wszyscy użytkownicy jak jeden mąż piszą:
"...rewelacyjne pozycje na pierwszy motor..."
No i tu mam zagwostkę. Mam 27 lat, motocykl potrzebuję na jazdę po mieście i jak najwięcej wypadów po Polsce. Nie jestem demonem prędkości, więc to co dają w/w modele wydaje mi się - w zupełności wystarczy. Więc pytanko - czy faktycznie każdy z Was zmieniał słabszą maszynę (w granicach 50 KM) na mocniejszą? Czy nie może to być docelowy motocykl? Czego brakuje tym maszynom, że trzeba je zmieniać? Przecież w około 4 sek. osiągnę 100 km/h co jest przecież dobrym wynikiem. Dodatkowo v-max to granice 180 km/h więc to też przecież jest wypas! Podejrzewam oczywiście, że jazda 250 cieszy bardziej, ale ile razy w tygodniu (jeśli nie jeździsz na torze) osiągasz takie prędkości?
ProszÄ™ o pomoc....
Pozdrawiam,
Dzielak
Jak się pewnie domyślacie - noszę się z zamiarem kupna motocykla

Już wybrałem - będzie to jeden z motorków z tematu, tylko....
NIENAWIDZĘ rzeczy używanych - stąd - bardzo chciałbym motocykl kupić nowiutki. Z racji tego że dostałem już nawet dyspensę od mojej pani - problem niby rozwiązany - ale....
po googlowaniu/preclowaniu/scigaczowaniu - wszyscy użytkownicy jak jeden mąż piszą:
"...rewelacyjne pozycje na pierwszy motor..."
No i tu mam zagwostkę. Mam 27 lat, motocykl potrzebuję na jazdę po mieście i jak najwięcej wypadów po Polsce. Nie jestem demonem prędkości, więc to co dają w/w modele wydaje mi się - w zupełności wystarczy. Więc pytanko - czy faktycznie każdy z Was zmieniał słabszą maszynę (w granicach 50 KM) na mocniejszą? Czy nie może to być docelowy motocykl? Czego brakuje tym maszynom, że trzeba je zmieniać? Przecież w około 4 sek. osiągnę 100 km/h co jest przecież dobrym wynikiem. Dodatkowo v-max to granice 180 km/h więc to też przecież jest wypas! Podejrzewam oczywiście, że jazda 250 cieszy bardziej, ale ile razy w tygodniu (jeśli nie jeździsz na torze) osiągasz takie prędkości?
ProszÄ™ o pomoc....
Pozdrawiam,
Dzielak
- Dzielak
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 19/7/2006, 22:04
- maciekspd
- Świeżak
- Posty: 117
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:55
- Lokalizacja: zza okna twojej sypialni
Hmm.. w pewnym sensie poruszyles wazny temat.
Z gory mowie ze poki co nie mam jeszcze motocykla, ale wg. mnie CB500 lub ER-5 jak najabrdziej moga byc motocyklami docelowymi bo niby czemu i nie?
A to ze sa czesto motocyklmai przejsciowymi to juz jest troszke na zasadzie... apetyt rosnie w miare jedzenia... i wcale nie mowie ze ten apetyt to cos zlego, to tylko taka przenosnia
choc z jego nadmiarem mozna by juz polemizowac czy jest dobry czy zly 
Z gory mowie ze poki co nie mam jeszcze motocykla, ale wg. mnie CB500 lub ER-5 jak najabrdziej moga byc motocyklami docelowymi bo niby czemu i nie?
A to ze sa czesto motocyklmai przejsciowymi to juz jest troszke na zasadzie... apetyt rosnie w miare jedzenia... i wcale nie mowie ze ten apetyt to cos zlego, to tylko taka przenosnia


-
Kris2k - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1617
- Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Moge sie wypowiedziec jedynie na temat GS jako ze wlasnie taka maszyne aktualnie mecze:)Moto moze byc jak najbardziej docelowym,ale to zalezy czego od niego oczekujesz.To sprzet wrecz idealny na miasto,waziutki,niezle hamulce,ladne prowadzenie i calkiem znosne przyspieszenie.Minusem jest to ze po zapakowaniu drugiej osoby
na plecak niezle dotychczas hamulce robia sie marne,zawieszenie tez nie spisuje sie najlepiej a przyspieszenie jest rodzaju "idzie niezle ale....".Ogolnie moto robi sie lekko ceglowate:)Ale poki jezdzisz sam i nie chcesz brylowac przed pannami tylko jezdzic to sprzet bedzie Cie dlugo cieszyl:)Dla mnie na przyklad docelowa jest CBR 600 ale Gsik zostanie w bliskiej rodzinie wiec na pewno czasem bede na nim latal...
na plecak niezle dotychczas hamulce robia sie marne,zawieszenie tez nie spisuje sie najlepiej a przyspieszenie jest rodzaju "idzie niezle ale....".Ogolnie moto robi sie lekko ceglowate:)Ale poki jezdzisz sam i nie chcesz brylowac przed pannami tylko jezdzic to sprzet bedzie Cie dlugo cieszyl:)Dla mnie na przyklad docelowa jest CBR 600 ale Gsik zostanie w bliskiej rodzinie wiec na pewno czasem bede na nim latal...
-
Shinden - Świeżak
- Posty: 119
- Dołączył(a): 1/9/2005, 14:06
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości