Zestawy napędowe - tanie i drogie. Jak to z nimi jest?
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Zestawy napędowe - tanie i drogie. Jak to z nimi jest?
Witam wszystkich zmotoryzowanych!
Mam pytanie.
W ofercie sklepu scigacz.pl (ale i nie tylko tego sklepu) dostępne są zestawy napędowe w różnych cenach, gdzie zasadniczą różnicą jest jakoby wytrzymałość składowych zestawu. Ze względu na swojego bajka, przedstawię przykładowe ceny i zestawy:
Zestaw najtańszy (437zł):
http://sklep.scigacz.pl/zestaw-napedowy ... -7657.html
Trochę droższy (477,02zł):
http://sklep.scigacz.pl/zestaw-napedowy ... 16549.html
Jeszcze droższy (518,70zł):
http://sklep.scigacz.pl/zestaw-napedowy ... -7689.html
Drogi (559,98zł):
http://sklep.scigacz.pl/zestaw-napedowy ... 16551.html
Najdroższy (680,20zł):
http://sklep.scigacz.pl/zestaw-napedowy ... -7721.html
Jak widać w porównaniu, najtańszy zestaw jest z grubsza w cenie 60% z ceny najdroższego.
Czy to oznacza, że jeśli na drogim zestawie przejadę x kilometrów bez zgrzytów, przy normalnej, spokojnej jeździe, to na tym tanim tylko 60% z x kilometrów? Czy to się przekłada tak wprost, czy sprawa jest bardziej złożona? A może to taki pic na wodę?
Pozdrawiam wszystkich motomaniaków i z góry dziękuję na odpowiedź.
Walgard
Mam pytanie.
W ofercie sklepu scigacz.pl (ale i nie tylko tego sklepu) dostępne są zestawy napędowe w różnych cenach, gdzie zasadniczą różnicą jest jakoby wytrzymałość składowych zestawu. Ze względu na swojego bajka, przedstawię przykładowe ceny i zestawy:
Zestaw najtańszy (437zł):
http://sklep.scigacz.pl/zestaw-napedowy ... -7657.html
Trochę droższy (477,02zł):
http://sklep.scigacz.pl/zestaw-napedowy ... 16549.html
Jeszcze droższy (518,70zł):
http://sklep.scigacz.pl/zestaw-napedowy ... -7689.html
Drogi (559,98zł):
http://sklep.scigacz.pl/zestaw-napedowy ... 16551.html
Najdroższy (680,20zł):
http://sklep.scigacz.pl/zestaw-napedowy ... -7721.html
Jak widać w porównaniu, najtańszy zestaw jest z grubsza w cenie 60% z ceny najdroższego.
Czy to oznacza, że jeśli na drogim zestawie przejadę x kilometrów bez zgrzytów, przy normalnej, spokojnej jeździe, to na tym tanim tylko 60% z x kilometrów? Czy to się przekłada tak wprost, czy sprawa jest bardziej złożona? A może to taki pic na wodę?
Pozdrawiam wszystkich motomaniaków i z góry dziękuję na odpowiedź.
Walgard
-
walgard - Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 26/2/2008, 16:42
- Lokalizacja: Mazury
Polecam D.I.D / RK --o wiele wytrzymalsze od pozaostałych
< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
- PavloRBR
- Świeżak
- Posty: 455
- Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
- Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady
co prawda nigdy nie testowalem lancuchow typu x-ring czy x2 - super wzmacnianych, ale podejrzewam, ze zbytnio nie przelozy sie jakos specjalnie na ilosc kilometrow. Wydaje mi sie, ze roznica zaczyna byc widoczna w momencie gdy motocykl jest eksploatowny w ekstremalnych warunkach, tudziez wykorzystywany na torze. Wszakze w motocyklach GP sa tylko stosowane lancuchy x lub x2. Pewnie firma zebatek tez odgrywa istotna role w cenie, mniejsza w jakosci.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości