Zobacz wÄ…tek - Czy na CBR900RR wysoki da rade? POMOCY!
NAS Analytics TAG

Czy na CBR900RR wysoki da rade? POMOCY!

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Czy na CBR900RR wysoki da rade? POMOCY!

Postprzez POLSKI » 19/7/2006, 16:52

Witam wszystkich. Powoli szykuje sie do kupna jakiegos bika.Mam 188cm wzrostu. Dlatego ostatnio lubilem supermoto. Powaznie mysle nad RR bo dobry i niezawodny sprzet. Mialem kiedys FZR600 ale wygladalem i czulem sie jakbym na psie jezdzil... nie obrazajac wlascicieli tych sprzetow bo bylem z niej bardzo zadowolony,poza pozycja na niej.. A mieszkam teraz w Angli potrzebuje cos szybszego. Myslalem jeszcze o GSX1400. Moze jeszcze ktos doradzi inny moto.
Czy ktos wie jak wyglada zmiana polki i kierownicy na prosta w RR?
Szukam Moto ktore bedzie w miare dobrze przyspieszac, ladnie wchodzic na kolo (rowniez przednie) , pasazerka zeby miala rowniez minimum komfortu (nie jak na R1 :-) dobrze by bylo zeby byl ekonomiczny i przede wszystkim nie zawodn. I pamietajcie ze jestem wysoki!!! Dzieki za wszystki porady.
POLSKI
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 14/7/2006, 07:53


Postprzez spazz » 19/7/2006, 17:23

tak to ci tylko w erze dobiorom
Avatar użytkownika
spazz
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2691
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien


Postprzez mar111cin » 19/7/2006, 17:38

Gratuluje wszystkim którzy na poważne pytania, całkiem sensowne i w poprawny sposób sformułowane, jak również pozbawione błedów ortograficznych, odpowiadają właśnie w ten sposób..

Jak gość narobi ortografów tak ze az oczy bolą i zapyta sie o 300konne fireblade to odpowiadacie mu i prowadzicie "poważną" rozmowe, a tutaj Gościa jedziecie niewiadomo za co... tym napewno odstraszacie nowych od tego forum i poziom forum spada na psy..


A CO DO PYTANIA: aż taki całkiem wysoki nie jesteś, a CBR 900 RR to naprawde spory motor, widziałem już na nim dość dużych byków i żaden nie wyglądał śmiesznie =] tak że akurat tutaj spokojnie się na nim zmieścisz i nie bedziesz wygladał jak na rowerze =] jeszcze tym bardziej biorąc pod uwage bączkowaty kształt fireblade :) (a fakt faktem, FZR600 z tego co widziałem jest dość mocno wychudzony)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez Pazur » 19/7/2006, 19:25

półka w RR jest dosyćmasywna, więc jesli bedziesz miał wiezyczki do szerokiej kiery (np od SV 650 czy CB 500), to wystarczy ją jedynie przewiercić, a od spodu dać podkładki z grubej blachy i będzie OK.

Motocykl jest w miarę masywny, więc przy tym wzroście będzie OK. Z wysoką kierą będzie ok - sylwetka będzie znacznie bardziej odpręzona i nadgarstki mniej obciażone niż przy serii.
Avatar użytkownika
Pazur
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 180
Dołączył(a): 26/8/2005, 21:22

Postprzez POLSKI » 19/7/2006, 21:23

A no i juz mi sie sytuacja rozjasnila troszeczke. Tak teraz kalkulowalem jak i do czego bede uzywal motocykl i wychodzi ze: glownie jako transport do pracy,przy czym bedzie musial znosic moje walki na ulicy z ludzmi bez wyobrazni (ktorych tu jest moc) co oznacza troszke brutalne obchodzenie sie z manetka gazu.A w weekendy jakies zwiedzanko. No i raz na jakis czas trasa Polska-Anglia. Moto bedzie glownie stalo pod chmurka przez co bedzie narazone na zyczliwych ludzi i kochanych sasiadow. Dlatego obawiam sie kupowac jakis swiezy rok bo wiem ze napewno sie (przypadkowo) przewroci a jesli nawet uda mi sie upilnowac,to ja napewno bede mial jakiegos szlifa.I nie wiem czy warto kupowac jakis 98-99rok czy nie wystarczy mi np. 94-96r nie wiem jakie sa praktyczne roznice w jezdzie danym rocznikiem. Czy wszystkie Moto z literami RR sa super? Jak wyglada sprawa z zapezpieczeniem motocykla przed upadkiem (crah-pady lub crash cage) dodam ze nie zalezy mi na wygladzie,tylko na niezawodnosci i praktycznosci. Dzieki i pozdro.
POLSKI
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 14/7/2006, 07:53

Postprzez Pazur » 19/7/2006, 21:53

92-95 i 96-99 to praktycznie takie same motocykle.
Szukając bladego zwróć uwagę na stan tarcz, na to czy 2ka nie wypada przy ostrym odkręcaniu oraz czy przód jest prosty a rama nie była spawana.

Oczywiście jak najmniejszy przebieg i najlepiej bezwypadek bądź lekki szlif.

Crashpadów nie zakładaj, pomyśl raczej o delikatnej klatce z crashpadami w miejscu mocowania cylindrów do ramy.
Przykład takiej klatki masz w motocyklu Ordiego:

www.stcrew.pl

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Pazur
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 180
Dołączył(a): 26/8/2005, 21:22

Postprzez POLSKI » 21/7/2006, 05:35

No to juz prawie chyba postanowione u mnie ze wybor padnie na CBR RR. Fotki super. Teraz pozostaje mi tylko dozbierac kasiore :-( Dzieki za doradztwo. Gdyby jeszcze ktos mial jakies ciekawe uwagi odnosnie RR to chetnie przeczytam. NIECH MOC BEDZIE Z WAMI :-) :-) :-)
POLSKI
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 14/7/2006, 07:53



Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości




na górê