Czy na CBR900RR wysoki da rade? POMOCY!
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Czy na CBR900RR wysoki da rade? POMOCY!
Witam wszystkich. Powoli szykuje sie do kupna jakiegos bika.Mam 188cm wzrostu. Dlatego ostatnio lubilem supermoto. Powaznie mysle nad RR bo dobry i niezawodny sprzet. Mialem kiedys FZR600 ale wygladalem i czulem sie jakbym na psie jezdzil... nie obrazajac wlascicieli tych sprzetow bo bylem z niej bardzo zadowolony,poza pozycja na niej.. A mieszkam teraz w Angli potrzebuje cos szybszego. Myslalem jeszcze o GSX1400. Moze jeszcze ktos doradzi inny moto.
Czy ktos wie jak wyglada zmiana polki i kierownicy na prosta w RR?
Szukam Moto ktore bedzie w miare dobrze przyspieszac, ladnie wchodzic na kolo (rowniez przednie) , pasazerka zeby miala rowniez minimum komfortu (nie jak na R1
dobrze by bylo zeby byl ekonomiczny i przede wszystkim nie zawodn. I pamietajcie ze jestem wysoki!!! Dzieki za wszystki porady.
Czy ktos wie jak wyglada zmiana polki i kierownicy na prosta w RR?
Szukam Moto ktore bedzie w miare dobrze przyspieszac, ladnie wchodzic na kolo (rowniez przednie) , pasazerka zeby miala rowniez minimum komfortu (nie jak na R1

- POLSKI
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 14/7/2006, 07:53
Gratuluje wszystkim którzy na poważne pytania, całkiem sensowne i w poprawny sposób sformułowane, jak również pozbawione błedów ortograficznych, odpowiadają właśnie w ten sposób..
Jak gość narobi ortografów tak ze az oczy bolą i zapyta sie o 300konne fireblade to odpowiadacie mu i prowadzicie "poważną" rozmowe, a tutaj Gościa jedziecie niewiadomo za co... tym napewno odstraszacie nowych od tego forum i poziom forum spada na psy..
A CO DO PYTANIA: aż taki całkiem wysoki nie jesteś, a CBR 900 RR to naprawde spory motor, widziałem już na nim dość dużych byków i żaden nie wyglądał śmiesznie =] tak że akurat tutaj spokojnie się na nim zmieścisz i nie bedziesz wygladał jak na rowerze =] jeszcze tym bardziej biorąc pod uwage bączkowaty kształt fireblade
(a fakt faktem, FZR600 z tego co widziałem jest dość mocno wychudzony)
Jak gość narobi ortografów tak ze az oczy bolą i zapyta sie o 300konne fireblade to odpowiadacie mu i prowadzicie "poważną" rozmowe, a tutaj Gościa jedziecie niewiadomo za co... tym napewno odstraszacie nowych od tego forum i poziom forum spada na psy..
A CO DO PYTANIA: aż taki całkiem wysoki nie jesteś, a CBR 900 RR to naprawde spory motor, widziałem już na nim dość dużych byków i żaden nie wyglądał śmiesznie =] tak że akurat tutaj spokojnie się na nim zmieścisz i nie bedziesz wygladał jak na rowerze =] jeszcze tym bardziej biorąc pod uwage bączkowaty kształt fireblade

-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
półka w RR jest dosyćmasywna, więc jesli bedziesz miał wiezyczki do szerokiej kiery (np od SV 650 czy CB 500), to wystarczy ją jedynie przewiercić, a od spodu dać podkładki z grubej blachy i będzie OK.
Motocykl jest w miarę masywny, więc przy tym wzroście będzie OK. Z wysoką kierą będzie ok - sylwetka będzie znacznie bardziej odpręzona i nadgarstki mniej obciażone niż przy serii.
Motocykl jest w miarę masywny, więc przy tym wzroście będzie OK. Z wysoką kierą będzie ok - sylwetka będzie znacznie bardziej odpręzona i nadgarstki mniej obciażone niż przy serii.
-
Pazur - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 180
- Dołączył(a): 26/8/2005, 21:22
A no i juz mi sie sytuacja rozjasnila troszeczke. Tak teraz kalkulowalem jak i do czego bede uzywal motocykl i wychodzi ze: glownie jako transport do pracy,przy czym bedzie musial znosic moje walki na ulicy z ludzmi bez wyobrazni (ktorych tu jest moc) co oznacza troszke brutalne obchodzenie sie z manetka gazu.A w weekendy jakies zwiedzanko. No i raz na jakis czas trasa Polska-Anglia. Moto bedzie glownie stalo pod chmurka przez co bedzie narazone na zyczliwych ludzi i kochanych sasiadow. Dlatego obawiam sie kupowac jakis swiezy rok bo wiem ze napewno sie (przypadkowo) przewroci a jesli nawet uda mi sie upilnowac,to ja napewno bede mial jakiegos szlifa.I nie wiem czy warto kupowac jakis 98-99rok czy nie wystarczy mi np. 94-96r nie wiem jakie sa praktyczne roznice w jezdzie danym rocznikiem. Czy wszystkie Moto z literami RR sa super? Jak wyglada sprawa z zapezpieczeniem motocykla przed upadkiem (crah-pady lub crash cage) dodam ze nie zalezy mi na wygladzie,tylko na niezawodnosci i praktycznosci. Dzieki i pozdro.
- POLSKI
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 14/7/2006, 07:53
92-95 i 96-99 to praktycznie takie same motocykle.
Szukając bladego zwróć uwagę na stan tarcz, na to czy 2ka nie wypada przy ostrym odkręcaniu oraz czy przód jest prosty a rama nie była spawana.
Oczywiście jak najmniejszy przebieg i najlepiej bezwypadek bądź lekki szlif.
Crashpadów nie zakładaj, pomyśl raczej o delikatnej klatce z crashpadami w miejscu mocowania cylindrów do ramy.
Przykład takiej klatki masz w motocyklu Ordiego:
www.stcrew.pl

Szukając bladego zwróć uwagę na stan tarcz, na to czy 2ka nie wypada przy ostrym odkręcaniu oraz czy przód jest prosty a rama nie była spawana.
Oczywiście jak najmniejszy przebieg i najlepiej bezwypadek bądź lekki szlif.
Crashpadów nie zakładaj, pomyśl raczej o delikatnej klatce z crashpadami w miejscu mocowania cylindrów do ramy.
Przykład takiej klatki masz w motocyklu Ordiego:
www.stcrew.pl








-
Pazur - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 180
- Dołączył(a): 26/8/2005, 21:22
No to juz prawie chyba postanowione u mnie ze wybor padnie na CBR RR. Fotki super. Teraz pozostaje mi tylko dozbierac kasiore
Dzieki za doradztwo. Gdyby jeszcze ktos mial jakies ciekawe uwagi odnosnie RR to chetnie przeczytam. NIECH MOC BEDZIE Z WAMI





- POLSKI
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 14/7/2006, 07:53
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości