Pomysł na dodanie paru koni... :)

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moderatorzy: Czester, madcap, senekkorzenna, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, Movi, melvin, Leg1oN, Żmija, Terror, leff, cycu_rsko, rosa, henio12323

Pomysł na dodanie paru koni... :)

Postprzez Pirek » 17/11/2007, 17:48

Siama, ostatnio wpadł mi do głowy pomysł jak dodac troche mocy silnikowi.
Niewiem czy jest on dobry i dlatego pisze o nim tutaj na forum.
Mianowicie chodzi o to zeby dostarczyc do silnika mieszanke paliwową ale wzbogaconą w dodatkowy tlen. wiem wiem pomyslicie podtlenek azotu... nie.
mój pomysł polega na tym ze do filtra powietrza (NIE DO GAZNIKA!!!) za pomocą węzyka dostarczyc mniej więcej czysty tlen z małej butli. małą butle z tlenem mozna kupic na allegro bardzo tanio w porównaniu z instalacją N2O.
czysty tlen jest wybuchowy i troche niebezpieczne to jest ale kto nie ryzykuje ten nie zyje :D
Oceniajcie komentujcie doradzajcie... poddaje to Waszej opinii
PZDR
Pirek
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 17/11/2007, 17:31


Postprzez jasql » 17/11/2007, 18:31

Olej z czystym tlenem jest prawie tak samo niebezpieczny jak benzyna z zapalkami, w zwiazku z czym jak podlaczysz wezyk z tlenem do gaznika to "Nagroda Darwina" zapewniona.

Proponyje poczytac, dlaczego zamiast czystego tlenu stosuje sie podtlenek.

Zegnaj.
<a href="http://h-tsz.com/amFzcWxh">Dostaniesz w PYSK jak klikniesz.
Avatar użytkownika
jasql
Bywalec
 
Posty: 603
Dołączył(a): 8/7/2007, 20:44
Lokalizacja: Londyn

Postprzez R1 » 18/11/2007, 21:59

Naklejki mocy są najlepsze ! ewentualnie DIODY I PŁOMIENIE !
Sprowadzę
Części,Akcesoria,dzież,TUNING
import_usa@o2.pl
Avatar użytkownika
R1
Bywalec
 
Posty: 940
Dołączył(a): 10/2/2007, 20:34
Lokalizacja: ja to wiem ?-z autopsji

Postprzez kildow » 19/11/2007, 08:52

...a drugą rurką doprowadź wodór. :)
SUPERMOTO.PL
Avatar użytkownika
kildow
Świeżak
 
Posty: 299
Dołączył(a): 11/7/2007, 15:19
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez siekier » 19/11/2007, 14:11

Po pierwsze nigdzie czystego tlenu nie kupisz a po drugie zaraz potem wylecisz w powietrze :D FAJNIE !!!
<< FZ6'04 >>
Avatar użytkownika
siekier
Świeżak
 
Posty: 46
Dołączył(a): 29/7/2007, 15:34
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez Pirek » 19/11/2007, 14:23

kildow napisał(a):...a drugą rurką doprowadź wodór. :)


tak i wyjdzie woda... :?

przekonaliscie mnie ze to zły pomysł. jasql wiem czemu stosuje sie podtlenek zamiast tlenu- bo rozpada sie na tlen i azot dopiero w cylindze pod wpływem temperatury.... i napisałem ze nie do gaznika tylko do filtra powietrza, poto zeby nie było 100% tlenu + benzyna bo w tedy mogło by wybuchnąć w gazniku tylko 40-50% a nie jak w powietrzu 21%...
Pirek
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 17/11/2007, 17:31

Postprzez falconiforme » 19/11/2007, 15:01

Po primo: jak w baku będziesz miał zawsze około 5L oszczędzasz na masie prawie 15 kg :D. Ile to koni?
Po sekundo: do prawie pustego baku można nadmuchać wodór i mamy jeszcze lżejszy motocykl, hehe.
Po trzecie: podtlenek azotu można sobie wdychać :wink:
W sumie chodzi o radość z jazdy, gaz rozweselający jest do tego najlepszy:D
Ostatnio edytowano 19/11/2007, 15:21 przez falconiforme, łącznie edytowano 1 raz
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez SzpiceR » 19/11/2007, 15:14

jakby to bylo takie latwe proste i hop siup to napewno by to ktos juz rozkminil
ten co sobie nie żałuje
Avatar użytkownika
SzpiceR
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3773
Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez kildow » 19/11/2007, 16:43

Pirek napisał(a):
kildow napisał(a):...a drugą rurką doprowadź wodór. :)

tak i wyjdzie woda... :?


woda to by wyszła jakbyś dodał 2 wodory :D
SUPERMOTO.PL
Avatar użytkownika
kildow
Świeżak
 
Posty: 299
Dołączył(a): 11/7/2007, 15:19
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez jasql » 19/11/2007, 19:01

Pirek napisał(a):
kildow napisał(a):...a drugą rurką doprowadź wodór. :)


tak i wyjdzie woda... :?

przekonaliscie mnie ze to zły pomysł. jasql wiem czemu stosuje sie podtlenek zamiast tlenu- bo rozpada sie na tlen i azot dopiero w cylindze pod wpływem temperatury.... i napisałem ze nie do gaznika tylko do filtra powietrza, poto zeby nie było 100% tlenu + benzyna bo w tedy mogło by wybuchnąć w gazniku tylko 40-50% a nie jak w powietrzu 21%...


To jak zamierzales kontrolowac te 40-50% wzgledem obrotow silnika :?:
Podpowiedz, moze pomysl nie jest taki zly.
<a href="http://h-tsz.com/amFzcWxh">Dostaniesz w PYSK jak klikniesz.
Avatar użytkownika
jasql
Bywalec
 
Posty: 603
Dołączył(a): 8/7/2007, 20:44
Lokalizacja: Londyn

Postprzez skwy » 20/11/2007, 12:48

Jeśli by nawetr dało się kontrolować przy każdych obrotach 40-50% ilość tlenu to trzeba by pomyśleć o lepszym chłodzeniu gdyż wydzielać się będzie dwa razy więcej ciepła niż przy mieszance normalnej powietrznej o zwartości 21%tlenu.
Avatar użytkownika
skwy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1535
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez Pirek » 20/11/2007, 16:40

jasql tesz sie nad tym zastanawialem i mozna wykąbinowac cos np jakis moduł elektroniczny połączony z zaworem doprowadzającym o2 albo cos na zasadzie działania gaznika: w prawej manetce linka do gaznika od benzyny i drugiego gaznika od O2, w tedy za jednym ruchem manetki mozna zwiększyc i ilosc benzyny i O2 w takich proporcjach jakie ustawiliśmy tj. np. 100% benzyny 40% i 60% powietrza atmosferycznego.


skwy chłodzenie to nie największy problem...
wymyslając tą "instalacje tlenową" miała ona przeznaczenie do wyscigów tzn. włączyc na czas wyscigu (np: wyscig na 1/4 mili, silnik nie zdązył by sie przegrzac, potem ostudzic i z nowu GO!) a po wyscigach jezdzic bez dodatkowego tlenu.
jednak zauwarzyłem ze na forum jest tendencja do "przyzwyczajenia" instalacji i motoru do jazdy ulicznej.
no dobrze, to jest forum i tu piszmy swoje spostrzerzenia na ten temat aby mozna to przystosowac do jazdy "codziennej" bo jest to mozliwe.
Pirek
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 17/11/2007, 17:31

Postprzez jasql » 20/11/2007, 18:41

Pirek napisał(a):... jednak zauwarzyłem ze na forum jest tendencja do "przyzwyczajenia" instalacji i motoru do jazdy ulicznej.
no dobrze, to jest forum i tu piszmy swoje spostrzerzenia na ten temat aby mozna to przystosowac do jazdy "codziennej" bo jest to mozliwe.


Powiedz tak szczerze ile masz lat :?:
Jak komus chodzi o sprint, to robi moto pod sprint. Silnik nie ma prawie zadnej seryjnej czesci, tak samo skrzynia przeniesienie napedu zawieszenie. Po prostu wszystko, dodatkowo jak ktos chce jakis dodatkowy "zastrzyk" mocy to nie kombinuje (czytaj: oszczedza) na N2O tylko "wciska" w sprzet jak najlepsze, markowe i nie tanie podzespoly. Dodatkowo nie wydaje mi sie, zeby jazda <300KM potworem byla jakas przyjemnoscia (mowie o jezdzie na co dzien, do pracy szkoly), dodatkowo dlugi wachacz nijak ma sie do zakrecania.
Jak sie myle to niech mnie ktos uswiadomi.

PS. No chyba, ze sie jakimis jawkami bawicie w NFS-a. :twisted:
<a href="http://h-tsz.com/amFzcWxh">Dostaniesz w PYSK jak klikniesz.
Avatar użytkownika
jasql
Bywalec
 
Posty: 603
Dołączył(a): 8/7/2007, 20:44
Lokalizacja: Londyn

Postprzez tomekd » 20/11/2007, 22:08

Czysty O2 ? napewno nie bedzie problemow,genialny pomysl,nie jestes pierwszy ,nawet kolesie z NASA mysleli ze bedzie lepiej.

Poczytaj sobie co sie stalo z zaloga Apollo 1 podczas treningu.
tomekd
Świeżak
 
Posty: 131
Dołączył(a): 18/6/2006, 16:24
Lokalizacja: chicago

Postprzez Pirek » 21/11/2007, 14:29

jasql napisał(a):
Powiedz tak szczerze ile masz lat :?:


pewnie myslisz ze jestem dzieciak który cos usłyszał i sie podniecił.
tak szczerze mam 16 lat a za niedługo 17...
Pirek
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 17/11/2007, 17:31

Postprzez Pirek » 21/11/2007, 14:38

jasql napisał(a):
PS. No chyba, ze sie jakimis jawkami bawicie w NFS-a. :twisted:


mam sredniego crossa 107ccm. mimo ze to nie jest KTM albo Husqvarna to ja jestem zniego zadowolony bo radzi sobie tam gdzie większosc zawodzi. to jest Daniel TTM04 107ccm, ale wy pewnie macie jakies potwory po 600 czy 1000ccm i mnie wysmiejecie... wasza sprawa... :evil:
a co do NFS'a na jawkach to nie lubie tego jak jakies gówniaze wezmą jakiegos komarka czy jawke ze stodoły i nagrywają filmiki jak "palą gume"-przeciez to jest zajezdzanie silnika. potem dają to na youtube i są happy jak ich inni besztają...
Pirek
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 17/11/2007, 17:31

Postprzez jasql » 21/11/2007, 18:47

Przepraszam, myslalem, ze masz ze 13. To po pierwsze.
Po drugie primo najpierw zakladasz oxytemat a potem najezdzasz na innych, ze katuja silniki
Pirek napisał(a):przeciez to jest zajezdzanie silnika
.
<a href="http://h-tsz.com/amFzcWxh">Dostaniesz w PYSK jak klikniesz.
Avatar użytkownika
jasql
Bywalec
 
Posty: 603
Dołączył(a): 8/7/2007, 20:44
Lokalizacja: Londyn

Postprzez Pirek » 22/11/2007, 13:50

sory, ale mnie troche poniosło, bo przeciez motory takie jak komarek jakies stare jawki o małej pojemnosci skokowej silnika mogą sie posypac po takim czyms... mie to denerwuje bo takie motory (zabytki jak by nie było) to sie powinno odnawiac, odrestaurowywac a nie katowac... jescze raz sory
Pirek
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 17/11/2007, 17:31


Powrót do Mechanika motocyklowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

na gr