Na poczÄ…tek 125 2T czy 250 4T
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Na poczÄ…tek 125 2T czy 250 4T
Patrząc na cenniki nowych motocykli crossowych widać, że silniki 4-suwowe są droższe od 2-suwowych. A z racji tego iż mam zamiar kupic pierwszy motocykl crossowy uzywany ale roczniki 2006-2007 mam do wyboru 125 2T (Honda CR) oraz 250 4T (KTM SXF i SUZUKI RMZ). Cenowo wyglada to tak że Honda CR 125 jest w tej samej cenie 2006 r co Suzuki RMZ 250 też z 2006r a KTM SXF 250 z 2007 o 3 tys droższy. Powiedzcie ci mi czy dam sobie rade na poczatku z 250 4T czy lepiej 125 2T. Pytam ponieważ nie wiem czy przy tym samym roczniku, stanie oraz cenie oplaca sie rezygnować z 250 4T która będe jezdzil dluzej na rzecz 125 2T
Jeśli 250 4T to Suzuki RMZ mocno odstaje od KTM SXF? (3tys. różnicy)
Jeśli 250 4T to Suzuki RMZ mocno odstaje od KTM SXF? (3tys. różnicy)
- kks1922
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 7/10/2007, 10:37
125 w 2t wystarczy ci w zupelnosci na poczatek.
ja osobiscie wole 2t... moze i mniejsza zywontosc ale jak cos jeb*ie to i koszt naprawy bedzie mniejszy
ale osobiscie polecam ci yamahe YZ125 albo jej brata 250ccm w 4t jesli tak bardzo chcesz 4t
ja osobiscie wole 2t... moze i mniejsza zywontosc ale jak cos jeb*ie to i koszt naprawy bedzie mniejszy
ale osobiscie polecam ci yamahe YZ125 albo jej brata 250ccm w 4t jesli tak bardzo chcesz 4t
YAMAHA YZ 125
Poszukiwania znowu rozpoczete...
Poszukiwania znowu rozpoczete...
-
M. - Świeżak
- Posty: 336
- Dołączył(a): 6/5/2007, 16:02
- Lokalizacja: Warszawa
Panowie powiedzcie mi czy warto kupując pierwszego crossa przy tym samym roczniku cenie i stanie rezygnować z 250 4T na rzecz 125 2T???? Tylko dlatego, że łatwiej będzie się na nim nauczyć dobrze jeździć czy jest aż taka różnica w jeździe???
- kks1922
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 7/10/2007, 10:37
250 w 4t ci dłużej posłuży, pod względem koni to 250 i 125 są podobne ale 250 ma większy moment obrotowy więc lepiej ciągnie z dołu i ma o wiele ładniejszy dźwięk. I 4t ma zdecydowanie większą żywotność.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
bastus napisał(a):fajny bas ma.



Żal.pl !
Sprowadzę | Części,Akcesoria,dzież,TUNING | import_usa@o2.pl
-
R1 - Bywalec
- Posty: 940
- Dołączył(a): 10/2/2007, 20:34
- Lokalizacja: ja to wiem ?-z autopsji
Jak na początek to wybrał bym na twoim miejscu 4T
250 4T to prawie tak jak 125 2T
Jak kazdy wie i ktos juz napisał 2T jest mocniejsze, jesli masz duzo kasy wybierz 2T ma większe spalanie, mniejszą zywotnośc z wyżyłowanego silnika
Więc ja bym brał 4T zaczynając przygode z cross'ami :]

250 4T to prawie tak jak 125 2T

Jak kazdy wie i ktos juz napisał 2T jest mocniejsze, jesli masz duzo kasy wybierz 2T ma większe spalanie, mniejszą zywotnośc z wyżyłowanego silnika

- igor46
- Świeżak
- Posty: 43
- Dołączył(a): 11/11/2007, 12:45
- Lokalizacja: Kalisz
igor46 napisał(a):250 4T to prawie tak jak 125 2T
Jak kazdy wie i ktos juz napisał 2T jest mocniejsze, jesli masz duzo kasy wybierz 2T ma większe spalanie, mniejszą zywotnośc z wyżyłowanego silnikaWięc ja bym brał 4T zaczynając przygode z cross'ami :]
Prawie robi ogromną różnicę. Charakterystyka silnika jest zupełnie inna. 4T ciągnie od dołu i ma tendencje do 'nurkowania' przodu, przy odpuszczaniu manetki.
2T dostaje kopa na wyższych obrotach.
2T 125cc ma mniej mocy niż 4T 250cc (mowa o wyczynowych). 2T raczej 40KM nie osiąganą (32-38 ) natomiast 4T około 42KM.
Co do servisowania - zależy jaki model. Ponoć nowe 250SXF się sypią bardziej niz 125SX... PONOĆ!

-
Bunny - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1103
- Dołączył(a): 25/1/2006, 19:31
- Lokalizacja: siÄ™: biorÄ…: dzieci: ?
Bunny zgadzam sie
ale co do nurkowania? to juz nie zalezy od silnika tylko od zawieszenia oraz jego zestrojenia 


- igor46
- Świeżak
- Posty: 43
- Dołączył(a): 11/11/2007, 12:45
- Lokalizacja: Kalisz
sebastianx1 napisał(a):Bunny ty debilu
jedyne czym sie wykales teraz w tym temacie to to ze jestes idiota.
jest wiele tematow dotyczacych zalet i wad 2t i 4t.. poszukaj na forum
YAMAHA YZ 125
Poszukiwania znowu rozpoczete...
Poszukiwania znowu rozpoczete...
-
M. - Świeżak
- Posty: 336
- Dołączył(a): 6/5/2007, 16:02
- Lokalizacja: Warszawa
igor46 napisał(a):Bunny zgadzam sieale co do nurkowania? to juz nie zalezy od silnika tylko od zawieszenia oraz jego zestrojenia
To "nurkowanie" jest związane z hamowaniem silnikiem, którego w 2T nie ma. Zresztą w niczym ono nie przeszkadza i żadnego "zestrojenia" się nie robi żeby to zwalczać.
A co do autora tematu, to kupuj 125 2T i nie słuchaj porad, że "czterosuw lepiej brzmi". Na początek tylko i wyłącznie dwusuw!
-
Beavis - Moderator
- Posty: 960
- Dołączył(a): 5/8/2006, 20:37
- Lokalizacja: Słoneczne Aspen
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości