Zobacz wÄ…tek - Bandzior 600N 2000' - prosba o porade
NAS Analytics TAG

Bandzior 600N 2000' - prosba o porade

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Bandzior 600N 2000' - prosba o porade

Postprzez 4est » 20/10/2007, 19:30

Witam serdecznie.

Przegladajac kolejne ogloszenia w poszukiwaniu wymarzonych 2oo trafilem na takiego oto badziora click (otwórz link).
Po rozmowie z wlascielm dowiedzialem sie, ze 'te male kuku', ktorego slady odnalazlem bylo wynikiem parkingowej gleby.

W miejscu spawu pomiedzy mocowaniem ponozka pasazera/komina, a rama widac pekniecie lakieru i delikatne slady rdzy. Caly podnozek 'dojechal' w strone tylnego kola (widac to znakomicie ogladajac moto od tylu).

Drugi feler to slady na dekielku po spotkaniu z nawierzchnia drogi. W szczegolnosci ubytek na tej malej wypuklosci.
Calosc byla szlifowana i polerowana, jednym slowem probowano zatuszowac roznice wzgledem pierwotnego ksztaltu ;)
Zastanawiam sie czy to mozliwe, zbiornik i zadupek wyglada na nietkniety :shock:

Ponadto na wahaczu sa slady malych wgniotek (z odpryskiem lakieru wlaczine) - czyzby przy glebie przygnieciony seryjny komin mogl tak narozrabiac ?

Co Wy na to ?

BTW: czy to prawda, ze przewody hamulcowe (gumowe oczywiscie) powinno sie wymieniac co 4 lata ? Na jakim oleum powinno smigac to moto ?
Z gory b. dziekuje za pomoc ;)
Pozdrawiam,
4est
Avatar użytkownika
4est
Świeżak
 
Posty: 317
Dołączył(a): 1/5/2007, 19:56
Lokalizacja: Wawa


Postprzez GregorMoto » 20/10/2007, 22:42

troche to dziwne, ale nie ma seryjnego komina, to też może o czymś swiadczyc
,że nie koniecznie gleba była taka typowo parkingowa. po fotkach ciezko stwierdzic co i jak było. moze weź jakiegos fachure i obejzyjcie moto jeszcze raz. a przewody gumowe powinno sie zmieniac max co 5 lat.
Yamaha R1 RN19 :)
Avatar użytkownika
GregorMoto
Bywalec
 
Posty: 610
Dołączył(a): 22/4/2007, 21:37
Lokalizacja: Ziemia-Europa-Polska-Małopolska-Oświęcim


Postprzez Kedar-88 » 21/10/2007, 09:25

Na tych zdjęciach nic nie widać....jeśłi motocykl szlifował to powinien mieć podłużne rysy....prawda jest taka ze musisz tam sam pojechać i go pooglądać

"Ponadto na wahaczu sa slady malych wgniotek (z odpryskiem lakieru wlaczine) - czyzby przy glebie przygnieciony seryjny komin mogl tak narozrabiac ? "

NIE...jeśli to była tylko stłuczka parkingowa...tak jak twierdzi sprzedający....sam kupowałem b12 ale po szlifie i tłumnik pozostał na swoim miejscu(chodź był dość sporo zdarty).
Bandit 1200
Avatar użytkownika
Kedar-88
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez 4est » 21/10/2007, 14:20

Ciezko jest opisac, ale te delikatne ubytki nie wygladaja az tak tragicznie ;) Podobno jest oryginalny komin do wgladu. Dziwi mnie fakt ze nie ma innych sladow tej przygody.

Mam jeszcze tylko jedna watpliwosc, przy glowce, tam gdzie sie laczy gorna i dolna czesc ramy polaczenie jest wzmocnione wspawanymi trojkatami. Na tych wlasnie miejscach widac pod lakierem drobne kuleczki, jak dla mnie identyczne slady pozostaja po spawaniu :shock:
Pytanie, czy fabryka tak robi ?

PS: jaki olej jest zalecany przez fabryke ? Ile olejak moze normalnie lykac oleju ? Dodam, ze po odpaleniu na zimnym silniku wszystko wygladalo OK.
Pozdrawiam,
4est
Avatar użytkownika
4est
Świeżak
 
Posty: 317
Dołączył(a): 1/5/2007, 19:56
Lokalizacja: Wawa

Postprzez icid » 21/10/2007, 15:17

4est napisał(a):Ciezko jest opisac, ale te delikatne ubytki nie wygladaja az tak tragicznie ;) Podobno jest oryginalny komin do wgladu. Dziwi mnie fakt ze nie ma innych sladow tej przygody.

Mam jeszcze tylko jedna watpliwosc, przy glowce, tam gdzie sie laczy gorna i dolna czesc ramy polaczenie jest wzmocnione wspawanymi trojkatami. Na tych wlasnie miejscach widac pod lakierem drobne kuleczki, jak dla mnie identyczne slady pozostaja po spawaniu :shock:
Pytanie, czy fabryka tak robi ?

PS: jaki olej jest zalecany przez fabryke ? Ile olejak moze normalnie lykac oleju ? Dodam, ze po odpaleniu na zimnym silniku wszystko wygladalo OK.
To mi delikatnie śmierdzi odpryski zostają po spawaniu na ramach chińskich quadów japońce spawane są bezodpryskowo w mojej ramie nie ma też żadnych trójkącików przy główce z tym że ja mam kawasaki, lepiej bądź ostrożny poszukaj czegoś co nie wzbudza wątpliwości najlepiej znajdź taki sam i sprawdź jak wyglądają orginalne łączenia główki ramy wtedy będzie wszystko jasne.
Avatar użytkownika
icid
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez jasql » 21/10/2007, 15:30

Kuleczki po spawaniu zawsze zostaja. Czasami producent przewiduje ich technologiczne usuwanie bardzo czasochlonne przez co drogie) a czasami zostaja. W mojej hondzie sa odpryski przyglowce, przy stelazu i przy kazdym przyspawanym uchwycie i mocowaniu (mowie oczywiscie o ramach stalowych). Jak rama jest alu to sie tego nie spotyka bo spawanie aluminium jest zupelnie inne niz stali.
Wydaje mi sie, ze gdyby ktos cos prostowal i spawal to pozniej by to zostalo zeszlifowane, zeskrobane i usuniete, "zeby nie bylo widac".
<a href="http://h-tsz.com/amFzcWxh">Dostaniesz w PYSK jak klikniesz.
Avatar użytkownika
jasql
Bywalec
 
Posty: 603
Dołączył(a): 8/7/2007, 20:44
Lokalizacja: Londyn

Postprzez 4est » 21/10/2007, 18:41

w mojej ramie nie ma też żadnych trójkącików przy główce

moze wlasnie dlatego, ze masz inne 2oo ;) bandyta ma takie i to jest w 100% standard ;) tylko mnie te kuleczki stopionego metalu niepokoja :(
Pozdrawiam,
4est
Avatar użytkownika
4est
Świeżak
 
Posty: 317
Dołączył(a): 1/5/2007, 19:56
Lokalizacja: Wawa



Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê