Bandzior 600N 2000' - prosba o porade
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Bandzior 600N 2000' - prosba o porade
Witam serdecznie.
Przegladajac kolejne ogloszenia w poszukiwaniu wymarzonych 2oo trafilem na takiego oto badziora click (otwórz link).
Po rozmowie z wlascielm dowiedzialem sie, ze 'te male kuku', ktorego slady odnalazlem bylo wynikiem parkingowej gleby.
W miejscu spawu pomiedzy mocowaniem ponozka pasazera/komina, a rama widac pekniecie lakieru i delikatne slady rdzy. Caly podnozek 'dojechal' w strone tylnego kola (widac to znakomicie ogladajac moto od tylu).
Drugi feler to slady na dekielku po spotkaniu z nawierzchnia drogi. W szczegolnosci ubytek na tej malej wypuklosci.
Calosc byla szlifowana i polerowana, jednym slowem probowano zatuszowac roznice wzgledem pierwotnego ksztaltu
Zastanawiam sie czy to mozliwe, zbiornik i zadupek wyglada na nietkniety
Ponadto na wahaczu sa slady malych wgniotek (z odpryskiem lakieru wlaczine) - czyzby przy glebie przygnieciony seryjny komin mogl tak narozrabiac ?
Co Wy na to ?
BTW: czy to prawda, ze przewody hamulcowe (gumowe oczywiscie) powinno sie wymieniac co 4 lata ? Na jakim oleum powinno smigac to moto ?
Z gory b. dziekuje za pomoc
Przegladajac kolejne ogloszenia w poszukiwaniu wymarzonych 2oo trafilem na takiego oto badziora click (otwórz link).
Po rozmowie z wlascielm dowiedzialem sie, ze 'te male kuku', ktorego slady odnalazlem bylo wynikiem parkingowej gleby.
W miejscu spawu pomiedzy mocowaniem ponozka pasazera/komina, a rama widac pekniecie lakieru i delikatne slady rdzy. Caly podnozek 'dojechal' w strone tylnego kola (widac to znakomicie ogladajac moto od tylu).
Drugi feler to slady na dekielku po spotkaniu z nawierzchnia drogi. W szczegolnosci ubytek na tej malej wypuklosci.
Calosc byla szlifowana i polerowana, jednym slowem probowano zatuszowac roznice wzgledem pierwotnego ksztaltu

Zastanawiam sie czy to mozliwe, zbiornik i zadupek wyglada na nietkniety

Ponadto na wahaczu sa slady malych wgniotek (z odpryskiem lakieru wlaczine) - czyzby przy glebie przygnieciony seryjny komin mogl tak narozrabiac ?
Co Wy na to ?
BTW: czy to prawda, ze przewody hamulcowe (gumowe oczywiscie) powinno sie wymieniac co 4 lata ? Na jakim oleum powinno smigac to moto ?
Z gory b. dziekuje za pomoc

Pozdrawiam,
4est
4est
-
4est - Świeżak
- Posty: 317
- Dołączył(a): 1/5/2007, 19:56
- Lokalizacja: Wawa
troche to dziwne, ale nie ma seryjnego komina, to też może o czymś swiadczyc
,że nie koniecznie gleba była taka typowo parkingowa. po fotkach ciezko stwierdzic co i jak było. moze weź jakiegos fachure i obejzyjcie moto jeszcze raz. a przewody gumowe powinno sie zmieniac max co 5 lat.
,że nie koniecznie gleba była taka typowo parkingowa. po fotkach ciezko stwierdzic co i jak było. moze weź jakiegos fachure i obejzyjcie moto jeszcze raz. a przewody gumowe powinno sie zmieniac max co 5 lat.
Yamaha R1 RN19 

-
GregorMoto - Bywalec
- Posty: 610
- Dołączył(a): 22/4/2007, 21:37
- Lokalizacja: Ziemia-Europa-Polska-Małopolska-Oświęcim
Na tych zdjęciach nic nie widać....jeśłi motocykl szlifował to powinien mieć podłużne rysy....prawda jest taka ze musisz tam sam pojechać i go pooglądać
"Ponadto na wahaczu sa slady malych wgniotek (z odpryskiem lakieru wlaczine) - czyzby przy glebie przygnieciony seryjny komin mogl tak narozrabiac ? "
NIE...jeśli to była tylko stłuczka parkingowa...tak jak twierdzi sprzedający....sam kupowałem b12 ale po szlifie i tłumnik pozostał na swoim miejscu(chodź był dość sporo zdarty).
"Ponadto na wahaczu sa slady malych wgniotek (z odpryskiem lakieru wlaczine) - czyzby przy glebie przygnieciony seryjny komin mogl tak narozrabiac ? "
NIE...jeśli to była tylko stłuczka parkingowa...tak jak twierdzi sprzedający....sam kupowałem b12 ale po szlifie i tłumnik pozostał na swoim miejscu(chodź był dość sporo zdarty).
Bandit 1200
-
Kedar-88 - Stały bywalec
- Posty: 1327
- Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
- Lokalizacja: Jaworzno
Ciezko jest opisac, ale te delikatne ubytki nie wygladaja az tak tragicznie
Podobno jest oryginalny komin do wgladu. Dziwi mnie fakt ze nie ma innych sladow tej przygody.
Mam jeszcze tylko jedna watpliwosc, przy glowce, tam gdzie sie laczy gorna i dolna czesc ramy polaczenie jest wzmocnione wspawanymi trojkatami. Na tych wlasnie miejscach widac pod lakierem drobne kuleczki, jak dla mnie identyczne slady pozostaja po spawaniu
Pytanie, czy fabryka tak robi ?
PS: jaki olej jest zalecany przez fabryke ? Ile olejak moze normalnie lykac oleju ? Dodam, ze po odpaleniu na zimnym silniku wszystko wygladalo OK.

Mam jeszcze tylko jedna watpliwosc, przy glowce, tam gdzie sie laczy gorna i dolna czesc ramy polaczenie jest wzmocnione wspawanymi trojkatami. Na tych wlasnie miejscach widac pod lakierem drobne kuleczki, jak dla mnie identyczne slady pozostaja po spawaniu

Pytanie, czy fabryka tak robi ?
PS: jaki olej jest zalecany przez fabryke ? Ile olejak moze normalnie lykac oleju ? Dodam, ze po odpaleniu na zimnym silniku wszystko wygladalo OK.
Pozdrawiam,
4est
4est
-
4est - Świeżak
- Posty: 317
- Dołączył(a): 1/5/2007, 19:56
- Lokalizacja: Wawa
To mi delikatnie śmierdzi odpryski zostają po spawaniu na ramach chińskich quadów japońce spawane są bezodpryskowo w mojej ramie nie ma też żadnych trójkącików przy główce z tym że ja mam kawasaki, lepiej bądź ostrożny poszukaj czegoś co nie wzbudza wątpliwości najlepiej znajdź taki sam i sprawdź jak wyglądają orginalne łączenia główki ramy wtedy będzie wszystko jasne.4est napisał(a):Ciezko jest opisac, ale te delikatne ubytki nie wygladaja az tak tragiczniePodobno jest oryginalny komin do wgladu. Dziwi mnie fakt ze nie ma innych sladow tej przygody.
Mam jeszcze tylko jedna watpliwosc, przy glowce, tam gdzie sie laczy gorna i dolna czesc ramy polaczenie jest wzmocnione wspawanymi trojkatami. Na tych wlasnie miejscach widac pod lakierem drobne kuleczki, jak dla mnie identyczne slady pozostaja po spawaniu![]()
Pytanie, czy fabryka tak robi ?
PS: jaki olej jest zalecany przez fabryke ? Ile olejak moze normalnie lykac oleju ? Dodam, ze po odpaleniu na zimnym silniku wszystko wygladalo OK.
-
icid - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
Kuleczki po spawaniu zawsze zostaja. Czasami producent przewiduje ich technologiczne usuwanie bardzo czasochlonne przez co drogie) a czasami zostaja. W mojej hondzie sa odpryski przyglowce, przy stelazu i przy kazdym przyspawanym uchwycie i mocowaniu (mowie oczywiscie o ramach stalowych). Jak rama jest alu to sie tego nie spotyka bo spawanie aluminium jest zupelnie inne niz stali.
Wydaje mi sie, ze gdyby ktos cos prostowal i spawal to pozniej by to zostalo zeszlifowane, zeskrobane i usuniete, "zeby nie bylo widac".
Wydaje mi sie, ze gdyby ktos cos prostowal i spawal to pozniej by to zostalo zeszlifowane, zeskrobane i usuniete, "zeby nie bylo widac".
<a href="http://h-tsz.com/amFzcWxh">Dostaniesz w PYSK jak klikniesz.
-
jasql - Bywalec
- Posty: 603
- Dołączył(a): 8/7/2007, 20:44
- Lokalizacja: Londyn
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości