Zobacz wątek - głosna praca łancuch w R1
NAS Analytics TAG

głosna praca łancuch w R1

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

głosna praca łancuch w R1

Postprzez danielot » 22/9/2007, 09:47

jestem nowy i prosze o zrozumienie .szukałem tego rozwiązania problemu i niestety nie znalazłem wiec postanowiłem opisac w nowym temacie.
mianowicie:

wymieniono mi naped w r1 98r na dida 530vm i zebatki nei pamietam producenta ale ok 60 zł mała i 160 duza.
jaki jest problem: wiec po odpuszczeniu gazu i hamowaniu skrzynią oraz takze podczas jazdy na tzw luzie słychac straszne "wycie, buczenie" : napedu.
dodam ze przy starym napedzie nei było tego efektu wiec wykluczam wycie łozys..
po zdjeciu pokrywy przedniej zebatki widac (zrobione 150km ) otarcia na przegu zebatki od strony zewnetrznej.zauwazyłem tez ze przednia zebatka nie chgodzi idelanie po srodku łancucha. ustawienie koła jest ok .
nosze sie z amiarem reklamowania przedniej zebatki gdzy obiło mi sie o uszy ze moze byc zwichrowana lekko i dlatego łancuch chodzi po brzegach zebatki ..
prosze io jakąs rade bo juz zgłupiałem..
fakt ze oryginalna przednia zebatka była ogumowana (chyba , tak wygladała ) natomiast nowa jest tej samej grubosci jednak bez zewnetrznych dodatków.całosc tej zebatki jest jakby ciensza od oryginalnej. aha slizg tez jest ok
danielot
Świeżak
 
Posty: 74
Dołączył(a): 22/9/2007, 09:32
Lokalizacja: łodz


Postprzez danielot » 23/9/2007, 13:47

Panowie czy nikt nie ma zadnego pomysłu co moze byc przyczyną i jak ewentualnie zdjagnozowac usterke?
danielot
Świeżak
 
Posty: 74
Dołączył(a): 22/9/2007, 09:32
Lokalizacja: łodz


Postprzez jasql » 23/9/2007, 20:23

A lancuch jest napiety prawidlowo (czy ma odpowiedni luz :?: ) Prawidlowy luz powinien wynosic od 40 do 50 mm (4 - 5 cm)
Załączniki
luz.JPG
to jest z rocznika 2003 ale jak sprawdzalem, to wiekszosc ma tak samo
luz.JPG (69.33 KiB) PrzeglÄ…dane 1542 razy
<a href="http://h-tsz.com/amFzcWxh">Dostaniesz w PYSK jak klikniesz.
Avatar użytkownika
jasql
Bywalec
 
Posty: 603
Dołączył(a): 8/7/2007, 20:44
Lokalizacja: Londyn

Postprzez danielot » 24/9/2007, 07:21

oczywiscie ze prawidłowo napiety ...to jest pierwsza kwestia na która zwróciłem uwage .

niestyty ale wina nie lezy po stronie napiecia łancucha
danielot
Świeżak
 
Posty: 74
Dołączył(a): 22/9/2007, 09:32
Lokalizacja: łodz



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości




na górê