Wszystko o motocyklach kat. A2, dławieniu w nich mocy itd.
Re: Wszystko o motocyklach kat. A2, dławieniu w nich mocy it
Również jakby ktoś miał polecić jakiś motocykl (sport ) który po zblokowaniu będzie mógł legalnie śmigać i też, fajnie jakby wyglądał, również będę wdzięczny za wasze doświadczenia z danymi sportami na a2, jedno kupić motocykl a drugie żeby dało się na nim jeździć bez tygodniowego bólu pleców po małej podroży wolniejszym tempem
Exemplary Сasual Dating (otwórz link)
- Bubczakx
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 4/6/2020, 21:26
Re: Wszystko o motocyklach kat. A2, dławieniu w nich mocy it
Bubczakx napisał(a):... bardzo chciałbym kupić sobie r6....
Nie da sie na niej legalnie jezdzic z A2 - moc wyjsciowa z fabryki byla powyzej 70 kW.
Bubczakx napisał(a):Niektórzy piszą, że jeżeli .... więc jaka jest oficjalna wersja ?
Oficjalna wersja jest w prawie - jesli motocykl mial po zejsciu z lini produkcyjnej wiecej niz 70 kW, to nie mozna na nim jezdzic na A2. To powinien wyjasnic Ci instruktor w trakcie szkolenia.
Blokowanie o ktorym piszesz (maszyny z >70 kW na 35 kW) jest legalne, ale sluzy zmniejszeniu oplat za ubezpieczenie. Zeby tym jezdzic musisz miec pelne A.
-
Fugu - Mieszkaniec forum
- Posty: 2115
- Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28
Re: Wszystko o motocyklach kat. A2, dławieniu w nich mocy it
Okej panowie mam jeszcze jedno pytanie do was, jak znaleźć zablokowanego GSX-R 600 fabrycznie który spełnia te kryteria na a2, mają one jakieś specjalne oznaczenia, były produkowane po którymś roku ? Jak to wyglada, czy dowód rejestracyjny wygląda inaczej niż po zblokowaniu normalnego gixa600 na a2, jak mogą sprawdzić czy on wyszedł z fabryki na a2 czy nie?
Exemplary Сasual Dating (otwórz link)
- Bubczakx
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 4/6/2020, 21:26
Re: Wszystko o motocyklach kat. A2, dławieniu w nich mocy it
GSX-R 600 nie da sie wykastrowac do A2.
-
Fugu - Mieszkaniec forum
- Posty: 2115
- Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28
Re: Wszystko o motocyklach kat. A2, dławieniu w nich mocy it
Czy powaznie osoby NIEWIEM A SIE WYPOWIEM musza sie udzielac ? gsxr 600 moze z fabryki wyjsc juz wersja a2 co jest zreszta opisane w tym temacie wiec glab temat i sie udzielj, glownie mnie ciekawi jak juz mowilem jak odruzniaja moto zblokowane przez fabryke od tego normlanie blokowanego
Exemplary Сasual Dating (otwórz link)
- Bubczakx
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 4/6/2020, 21:26
Re: Wszystko o motocyklach kat. A2, dławieniu w nich mocy it
motocykle które mogą być przygotowane przed zakupem przez producenta/dealera do A2, normalne wersje przekraczają moc 70kW
Suzuki GSX-R600
Suzuki GSR750
nie nabijaj sobie postow jak chcesz mowic glupoty
Suzuki GSX-R600
Suzuki GSR750
nie nabijaj sobie postow jak chcesz mowic glupoty
Exemplary Сasual Dating (otwórz link)
- Bubczakx
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 4/6/2020, 21:26
Re: Wszystko o motocyklach kat. A2, dławieniu w nich mocy it
A sprawdzales o ktorych rocznikach jest mowa?
-
Fugu - Mieszkaniec forum
- Posty: 2115
- Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28
Re: Wszystko o motocyklach kat. A2, dławieniu w nich mocy it
Ej ja nie wiem czy ty sobie jaja robisz czy czytac nie potrafisz, a czego dotyczyl moj post ? "Okej panowie mam jeszcze jedno pytanie do was, jak znaleźć zablokowanego GSX-R 600 fabrycznie który spełnia te kryteria na a2, mają one jakieś specjalne oznaczenia, były produkowane po którymś roku ? Jak to wyglada, czy dowód rejestracyjny wygląda inaczej niż po zblokowaniu normalnego gixa600 na a2, jak mogą sprawdzić czy on wyszedł z fabryki na a2 czy nie?"
Exemplary Сasual Dating (otwórz link)
- Bubczakx
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 4/6/2020, 21:26
Re: Wszystko o motocyklach kat. A2, dławieniu w nich mocy it
Co do Twoich pytan:
1.) Sprawdzasz ktore roczniki moga byc blokowane pod A2, n.p. tutaj: https://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_GSX-R600
2.) Bazujac na tej tabelce szukasz czegos co ma starszy rocznik niz 2001, w kraju w ktorym w tym okresie blokowano - n.p. w Niemcy. Autoscout w tej chwili ma cale dwie maszyny.
3.) Jesli blokada byla robiona w fabryce, to jest wpisana moc, jesli po sprzedazy, to w papierach jest notatka w jaki sposob ta moc zmieniano.
Tylko zastanow sie, czy aby napewno chcesz jedzic sportem majacym ponad 20 lat.....
1.) Sprawdzasz ktore roczniki moga byc blokowane pod A2, n.p. tutaj: https://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_GSX-R600
2.) Bazujac na tej tabelce szukasz czegos co ma starszy rocznik niz 2001, w kraju w ktorym w tym okresie blokowano - n.p. w Niemcy. Autoscout w tej chwili ma cale dwie maszyny.
3.) Jesli blokada byla robiona w fabryce, to jest wpisana moc, jesli po sprzedazy, to w papierach jest notatka w jaki sposob ta moc zmieniano.
Tylko zastanow sie, czy aby napewno chcesz jedzic sportem majacym ponad 20 lat.....
-
Fugu - Mieszkaniec forum
- Posty: 2115
- Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28
Re: Wszystko o motocyklach kat. A2, dławieniu w nich mocy it
Witam, mam problem z rejestracją motocykla o obniżonej mocy w Polsce, posiadam Suzuki sv650s z 2007r. Zablokowane do mocy 31kw, motocykl spełnia wszystkie wymagania do jazdy na kat. A2 natomiast stacje diagnostyczne nie chcą się podjąć przeglądu, co zrobić w takiej sytuacji? A może znacie stacje diagnostyczne które wykonają taki przegląd.
- Lukas8898
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 29/3/2021, 15:58
DÅ‚awienie motocykla powercommanderem
Cześć wszystkim. Niedługo będę robił prawo jazdy kategorii a2. Nurtuje mnie pytanie odnośnie dławienia motocykla, a nigdzie nie mogłem znaleźć odpowiedzi. Załóżmy że kupię sobie cbr 650r, która ma równo 70kW mocy. Słyszałem że ludzie często rejestrują takie motocykle jako zdławione na a2 mimo, że tak naprawdę nie są. Moim zdaniem wiąże się to z za dużym ryzykiem np podczas wypadku gdzie ubezpieczalnia sprawdza faktyczną moc motocykla. Jednak wpadłem na pomysł. Czy możliwe jest kupienie powercommandera i zrobienie na nim mapy na a2, czyli do 35kW? Czy będzie to działać tak, że po wypięciu powercommandera będę mieć pełną moc, a po wpięciu 35kW? Chodzi o to aby jeździć z pełną mocą, a w razie wypadku lub kontroli móc wpiąć powercommandera i udawać że motocykl jest zdławiony? Mam nadzieję że rozumiecie o co mi chodzi. Dzięki za wszystkie odpowiedzi
- AdrianGrzelka
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 14/4/2022, 10:41
Re: Wszystko o motocyklach kat. A2, dławieniu w nich mocy it
A pomyślałeś o
Tym Że po wypadku nie będziesz w stanie się ruszać bo będziesz miał ręce nogi połamane i co wtedy?
Nie kombinuj jezdzij legalnie. Potem zrób pełne A
Dla paru koni więcej po co ryzykować?
Tym Że po wypadku nie będziesz w stanie się ruszać bo będziesz miał ręce nogi połamane i co wtedy?
Nie kombinuj jezdzij legalnie. Potem zrób pełne A
Dla paru koni więcej po co ryzykować?
- BB88
- Świeżak
- Posty: 179
- Dołączył(a): 6/3/2020, 16:00
Re: Wszystko o motocyklach kat. A2, dławieniu w nich mocy it
Cześć, wie ktoś w której OSKP w Małopolsce (najlepiej okolice Krakowa) wykonają mi przegląd po ograniczeniu mocy do A2? Obdzwoniłem bez skutku już Modlnice, Wegrzce i Balice.
Z góry dzieki za pomoc
Z góry dzieki za pomoc
- bibiisbatman
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 21/2/2016, 20:20
- Lokalizacja: Jaworzno, Kraków
Re: Wszystko o motocyklach kat. A2, dławieniu w nich mocy it
Lukas8898 napisał(a):Witam, mam problem z rejestracją motocykla o obniżonej mocy w Polsce, posiadam Suzuki sv650s z 2007r. Zablokowane do mocy 31kw, motocykl spełnia wszystkie wymagania do jazdy na kat. A2 natomiast stacje diagnostyczne nie chcą się podjąć przeglądu, co zrobić w takiej sytuacji? A może znacie stacje diagnostyczne które wykonają taki przegląd.
Udało ci się?
- bibiisbatman
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 21/2/2016, 20:20
- Lokalizacja: Jaworzno, Kraków
Powrót do Motocykle na kategorie A2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości