SUZUKI OLEJAK KTÓRY TO
Posty: 30
• Strona 2 z 2 • 1, 2
nie zapomnij rozginacz opony przed nocna jazdą ( oczywiście jak sezon na wiosnę sie rozpocznie)
suzuki który to olejek
- siwy wlos na glowie
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 30/11/2014, 01:18
- siwy wlos na glowie
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 30/11/2014, 01:18
czego suszysz zęby schowaj ten uśmiech bo wygląda jak byś dostał sms-a od kogoś kogo lubisz
a po za tym masz coÅ› jeszcze do powiedzenia ale na temat jak nie to ...3m siÄ™
a po za tym masz coÅ› jeszcze do powiedzenia ale na temat jak nie to ...3m siÄ™
suzuki który to olejek
- siwy wlos na glowie
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 30/11/2014, 01:18
To jest tak :
Cofamy się kilkanaście lat wstecz... Wszystkie motocykle, były, albo dwutaktami, albo olejakami...
Suzuki dopracowało swój silnik i z uporem przy nim stało tak przy turystykach, jak i w sportach. Silnik stał się mocny i bezawaryjny... Inni producenci zaczęli raczkować z chłodzeniem cieczą, które w fazie projektowania i wdrażania sprawiało sporo problemów, bywało awaryjne, wymagało serwisu itd... Wodniaki się psuły, a olejaki nie...
Powstała opinia o niezniszczalności tych silników, która trwa do dziś (i słusznie). Natomiast wodniaki nie stały w miejscu!! Do układów trafiły dobre materiały, dobre pomysły, termostaty, wentylatory. Systemy zostały dopracowane... Dorównały jakościom do silników chłodzonych olejem...
Suzuki także poszło w tą stronę... Nie zrezygnowano jednak ze sprawdzonego silnika... Stosowano go długo... GS500F, czy Bandity jeszcze chwilę temu opuszczały salon z starym silnikiem - olejakiem...
Dopiero ostatnie lata i walka o cenne kilogramy, a także postęp wymógł całkowite "odpuszczenie" tamtej technologi.
Nie ma co ukrywać silnik "olejak" to kawał kloca... A wiem o czym mówię, bo szarpałem zarówno olejaka z ramy, jak i nowoczesny silnik z cebry...
Cofamy się kilkanaście lat wstecz... Wszystkie motocykle, były, albo dwutaktami, albo olejakami...
Suzuki dopracowało swój silnik i z uporem przy nim stało tak przy turystykach, jak i w sportach. Silnik stał się mocny i bezawaryjny... Inni producenci zaczęli raczkować z chłodzeniem cieczą, które w fazie projektowania i wdrażania sprawiało sporo problemów, bywało awaryjne, wymagało serwisu itd... Wodniaki się psuły, a olejaki nie...
Powstała opinia o niezniszczalności tych silników, która trwa do dziś (i słusznie). Natomiast wodniaki nie stały w miejscu!! Do układów trafiły dobre materiały, dobre pomysły, termostaty, wentylatory. Systemy zostały dopracowane... Dorównały jakościom do silników chłodzonych olejem...
Suzuki także poszło w tą stronę... Nie zrezygnowano jednak ze sprawdzonego silnika... Stosowano go długo... GS500F, czy Bandity jeszcze chwilę temu opuszczały salon z starym silnikiem - olejakiem...
Dopiero ostatnie lata i walka o cenne kilogramy, a także postęp wymógł całkowite "odpuszczenie" tamtej technologi.
Nie ma co ukrywać silnik "olejak" to kawał kloca... A wiem o czym mówię, bo szarpałem zarówno olejaka z ramy, jak i nowoczesny silnik z cebry...
Imbrola faza - "Detailing"
-
miki1406 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2846
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
Re: SUZUKI OLEJAK KTÓRY TO
merhaba
- polikin
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 21/8/2021, 16:59
Re: SUZUKI OLEJAK KTÓRY TO
przeglondalem wiele ogloszen i dla mnie po foto nie widze róznicy . jednym slowem nawek gosciu sprzedajacy tzw todniaka moze mi wcisnac ze to ojejak a jak nie majadz wiedzy moge mu uwirzyc na slowo :/
video streaming (otwórz link)
video streaming (otwórz link)
- Herryashley22
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 10/12/2021, 12:56
Posty: 30
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości