TRUDNY WYBÓR!!!
Posty: 38
• Strona 2 z 2 • 1, 2
jechalismy w nocy na autostradzie 280 i nam zaplon wylaczylo
genialny text kogoś kto nawet nie ma pojęcia co to jest odcięcie zapłonu:D...a gdzie ta autostrada była???Chłopak...wyluzuj i nie rób z siebie barana, bo tylko pojechane bedziesz miał a bajki to dzieciom bedziesz opowiaał jak się ich dorobisz.
Nie rób z siebie na siłę gwiazdora, który bóg wie na czym to nie jeździł bo i tak az na milion kilometrów cuchnie taka wypowiedź bujną wyobraźnią jedynie a nie realnym przeżyciem. Widzisz..ja jechałem już "na plecaka" hayą i to powyżej 280 i byłem totalnie zesrany-ty młody to byś prawdopodobnie nic wystekac nie mógł i na pewno byś się tym nie chwalił bo czym....tym, ze pampers był pełny??:)
-
Thrillco - Mieszkaniec forum
- Posty: 2598
- Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
- Lokalizacja: Białystok
Tak czytam, patrze i widzę, nazwa działu Motocykle.
To czemu tu się kurna opowieści fantastyczne pojawiają?
Dziwna sprawa....
Aaaa już wiem, to ten "Pan" co ma całe 13 (cynaście lat) ukończone.
No nie powiem dobry żart tam w podstawówce podstaw pani nauczycielce taką prace, napewno to doceni.
A rozumiem, że te prędkości i nazwy motocykli to zaciągnąłeś razem z filmami z portalu ścigacz, bo to by się zgadzało wszystko. Filmik leciał, a Ty w kasku przed monitorem jako pasażer, yeah ostro grasz.
Myślę, że już bardziej się ośmieszać nie musisz, Twój wiek wyjaśnia naprawdę dużo, przede wszystkim taki okres w życiu, szybciej kłamać niż oddychać.
Pozdrawiam.
To czemu tu się kurna opowieści fantastyczne pojawiają?
Dziwna sprawa....
Aaaa już wiem, to ten "Pan" co ma całe 13 (cynaście lat) ukończone.
No nie powiem dobry żart tam w podstawówce podstaw pani nauczycielce taką prace, napewno to doceni.
A rozumiem, że te prędkości i nazwy motocykli to zaciągnąłeś razem z filmami z portalu ścigacz, bo to by się zgadzało wszystko. Filmik leciał, a Ty w kasku przed monitorem jako pasażer, yeah ostro grasz.
Myślę, że już bardziej się ośmieszać nie musisz, Twój wiek wyjaśnia naprawdę dużo, przede wszystkim taki okres w życiu, szybciej kłamać niż oddychać.
Pozdrawiam.
Dosiadam:
Cross:
Kawasaki KX 125 ccm
Honda CR 250 ccm
Yamaha Thundercat sprzedany
|~~|...Tomek CBR|~~| [*]
Cross:
Kawasaki KX 125 ccm
Honda CR 250 ccm
Yamaha Thundercat sprzedany

|~~|...Tomek CBR|~~| [*]
-
Vercef - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 181
- Dołączył(a): 19/11/2005, 10:15
- Lokalizacja: Zielona Góra
a śmiejcie się mnie i tak nie chodzi o jakiś kurde bycie macho na tym portalu jak nie wierzycie wasza sprawa nie bede wam na sile uswiadamial a co do tego pampersa to myslalem ze sie KOPYTKO ale jakos poszlo i nie ocieplilem jazdy wiec raczej pamnpers byl suchy, a tak na marginesie to czy honda ns1 ma dosc mocy zeby mozna bylo na tylnym kole pojezdzic bo to suzuki rg80 to jakos pojedzie ale romet to tylko.... lepiej nie mowic...
-
Aren - Świeżak
- Posty: 89
- Dołączył(a): 15/5/2006, 10:25
Skąd ci ciągle przychodzi na myśl porównywać taki shit do motocykli japońskich...
80/125 każda da się pojeździć na kole (cross/endurko/i jak wy to nazywacie "ścigacz 125 ccm"itp), mniej lub bardziej tylko więcej wysiłku trzeba w to włożyć i treningu, bo sama moc to nie sukces. Równowaga się liczy i opanowanie, no i maszynę trzeba czuć. Nawet jak czymś jeździłeś długo to przesiadka na inny motocykl, to nauka tego moto itp...
80/125 każda da się pojeździć na kole (cross/endurko/i jak wy to nazywacie "ścigacz 125 ccm"itp), mniej lub bardziej tylko więcej wysiłku trzeba w to włożyć i treningu, bo sama moc to nie sukces. Równowaga się liczy i opanowanie, no i maszynę trzeba czuć. Nawet jak czymś jeździłeś długo to przesiadka na inny motocykl, to nauka tego moto itp...
Dosiadam:
Cross:
Kawasaki KX 125 ccm
Honda CR 250 ccm
Yamaha Thundercat sprzedany
|~~|...Tomek CBR|~~| [*]
Cross:
Kawasaki KX 125 ccm
Honda CR 250 ccm
Yamaha Thundercat sprzedany

|~~|...Tomek CBR|~~| [*]
-
Vercef - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 181
- Dołączył(a): 19/11/2005, 10:15
- Lokalizacja: Zielona Góra
Aren napisał(a):no troche wiem jezdzilem akurat na tym na CBR600 javie 350, mzetce, cz, CBR 1000 na pasazerce i na hayabusie... a maksymalnie to jechalem na pasazerce na CBR1000 jechalismy w nocy na autostradzie 280 i nam zaplon wylaczylo... i kto tu malo wie?? porownaj sobie rg80 i taka CBR1000 a jak chodzi ns1 - nie wiem
Dzisas, a powiedz ile kilometrow każdym z tych sprzętów sam przejeździłeś? To ze jako pasażerka jechałes i było fajnie to jeszcze nie znaczy że sam dasz sobie radę.
No hope. no cure. No problem.
-
Terror - Administrator
- Posty: 1466
- Dołączył(a): 25/8/2005, 11:06
- Lokalizacja: WW-WWa
aaaa...no i wszystko jasne...siedziec w salonie na motocyklu a jechac to robi pewną (sporoa) różnicę chłopaku:DWiesz siedziec to ja siedziałem już na takich sprzetach, że spać po nocach byś nie mógł, ale niestety niewiele z nich ujeżdżałem.
Co do twoich pytań o rg80 i NS1...jaka to róznica-obie to 80cm, i obie turlają się podobnie, mają podobną moc i podobnie brzeczą ale, jak pokazuje imć stunter13 mozna na tym cuda wyprawiać...tylko w głowie trza mieć mózg nie papke bulgocaca, która z kazdego pekniętego pecherzyka wypuszcza kolejną bajke lub absurdy:)
Co do twoich pytań o rg80 i NS1...jaka to róznica-obie to 80cm, i obie turlają się podobnie, mają podobną moc i podobnie brzeczą ale, jak pokazuje imć stunter13 mozna na tym cuda wyprawiać...tylko w głowie trza mieć mózg nie papke bulgocaca, która z kazdego pekniętego pecherzyka wypuszcza kolejną bajke lub absurdy:)
brak opisu...
-
Thrillco - Mieszkaniec forum
- Posty: 2598
- Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
- Lokalizacja: Białystok
Na forum był temat o Hondzie NS1 80,po pierwsze nie wieżcie w to ze ma 18 koni.mech Montesa bo to kupa smiechu, jest mocniejsza od zwykłej NS1 ale nie wiadomo ile jest to nie wielka róznica. A Honda NS1 Montesa z 96r. fajna jest i ładna,2x tarcze wygląd itp,tylko szkoda ze brakuuje tego elektronicznego rozrusznika,ale da sie wybaczyć. Pewien chłopak pisał ze chce mieć lepszy motor od Rg80 kuzynka. Kup sobie Honda NS1 Montese 80 rej na 50,nowy układ wydechowy wciśnij nie dławiony,zebatke z tyłu wciśnij z 55 zebami,komin od jakieś 500ccm,nowy tłok szlif cilindra, opone 130 tylną i masz wygląd i kopa że głowa boli. Rwie cię w powietrze. Nie daj sie zrobić z Storzkowym filtrem powietrza bo to bajka ze niby daje moc i nie wiadomo co robi. Dusi tylko motor bo wsystkie sa uniwersalne i łapie za mało albo za dużo powietrza,dzieki czemu motor zaczyna się dławić podczsa jazdy problemy na niskich obrotach. Sam mam Honde NS1 Montese (białe malowanie) na prawde wspaniały motorower. Przymiezam się własnie do zabiegu z zwiekszeniem mocy. A na marginesie pasuje cilinder od 125 bo było sprawdzane i na igłach pasował. Jak jakies pytania to pisac na e-maile chetnie pomogę. I chłopcze (13 lat) ja mam 17 teraz powiem ci ze nie jest wazne ile leci tylko co potrafi twoja maszyna. Na twój wiek starczy ci ze wyciśnie 80-90km/h bo z wieksza predkoscia trzeba umiec jeździć. Ja sam nie jexdze 120 choć mogę,ale po co,radar i juz nie masz rejstracji na motorower. Najważniejsza jest moc a nie predkosc bo po co przy ruszaniu ma ci wyc na pół ulicy,albo przy 120km/h wyje ze o mało ci nie wyskoczy silnik,zero przyjemności. Pozdrawiam Wszystkich Motocyklistów.
Dosiadam:
Honda NS1 80 Montesa
Honda NS1 80 Montesa
- Ariello M.C
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 30/6/2006, 23:02
- Lokalizacja: Żary
Posty: 38
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości