Zobacz wątek - Ciągnący się serwis gwarancyjny.

Ciągnący się serwis gwarancyjny.

Przepisy, prawo
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff

Ciągnący się serwis gwarancyjny.

Postprzez olejooo » 20/5/2020, 06:46

Hej.

W lutym zostałem szczęśliwym posiadaczem Keeway RKF 125. Wszystko było super do okolic 300km przebiegu gdy pojawiło się nieregularne stukanie z okolic zaworów (brak innych objawów) więc z przebiegiem około 350km(17.04) oddałem motocykl na gwarancję gdzie przyjęto go bez żadnego problemu w rozmowie z mechanikiem ustaliliśmy usterkę i potwierdził że to podlega gwarancji, czyli wszystko super ze strony serwisu brak zastrzeżeń do nich.

Kłopoty zaczęły się w momencie gdy spekulacje serwisanta (że przyczyna leży gdzieś w zaworach/napinaczu/rozrządzie) okazały się nie trafne ponieważ wszystko wygląda że jest ok i do tej pory wykonano:
Sprawdzenie zaworów rozrządu napinacza chyba z 2 lub nawet 3 razy (uruchamiany silnik był nawet bez pokrywy zaworowej jak zrozumiałem z rozmowy)
Została wysłana głowica na pomiary do importera (też wyszło że ok)
Zostały wykonane podobno pomiary cylindra i tłoka
Wczoraj dostałem info że otrzymano nowy zestaw napinaczy na podmianę i gdy on coś da na pewno się ktoś ze mną skontaktuje.

Pytanie w sytuacji czy ja jako szary człowiek mogę w jakiś sposób pośpieszyć importera lub wyegzekwować cokolwiek od niego? Ustawowo 14 dni przysługuje na naprawę gwarancyjną ale wyczytałem również że jedyny sposób ponaglenia to droga sądowa.

Mieliście taki przypadek? Przyznam że nie wydaje mi się żeby sam serwis był czegoś winny bo przynajmniej według mnie importer podejmuje decyzje dotyczące akcji serwisowych za które samemu serwisowi płaci.
olejooo
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 3/2/2020, 13:27



Powrót do Prawo



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr