Zobacz wÄ…tek - uszkodzony korek inspekcyjny
NAS Analytics TAG

uszkodzony korek inspekcyjny

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

uszkodzony korek inspekcyjny

Postprzez dikoj » 16/3/2020, 09:25

Witam,
Uszkodzony korek inspekcyjny - jak na zdjęciu. Ani drgnął podczas próby odkręcenia dedykowanym kluczem. Próby odkręcenia narzędziami o podobnym kształcie też nic nie pomogły.
Co mogę teraz zrobić, aby go wykręcić, a nie uszkodzić pokrywy czy silnika. Chciałbym uniknąć zdejmowania pokrywy. Korek oczywiście spisuje na straty - już mam nowy.

Obrazek (otwórz link)
dikoj
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 30/1/2009, 13:07
Lokalizacja: Warszawa


Re: uszkodzony korek inspekcyjny

Postprzez henio12323 » 16/3/2020, 21:35

mozna próbowac cos podgrzac, jak nie pójdzie to 2 opcja udar - nabic twardy nieduzy przecinak na zewnetrznej krawędzi, a potem w strone wykręcania wybijać - na pewno pójdzie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Re: uszkodzony korek inspekcyjny

Postprzez Fugu » 17/3/2020, 08:17

henio12323 napisał(a):mozna próbowac cos podgrzac, jak nie pójdzie....

Można.

Dużo prościej jest wywiercić dziurkę i użyć narzędzia do wykręcania śrub: click (otwórz link).

Cena około 20 PLN za komplet 6 sztuk.
Avatar użytkownika
Fugu
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2115
Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28

Re: uszkodzony korek inspekcyjny

Postprzez henio12323 » 17/3/2020, 08:35

tez o tym pomyslałem - ale to dobra opcja jak pokrywa jest sciągnieta, na silniku nie ma co wiercić, raz ze syf dwa ze jak komus poleci wiertara to moze cos przebic pod pokrywą
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Re: uszkodzony korek inspekcyjny

Postprzez dikoj » 5/5/2020, 20:48

Aby zakończyć temat.
Nawierciłem delikatnie otwór dobrym wiertłem - weszło jak w masło. Jak tylko poczułem, że przewierciłem korek to wycofałem wiertło - opiłków nie było w gnieździe. Potem wykrętak i poszło! Nowy korek i po kłopocie :)

Pozdrówki!
dikoj
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 30/1/2009, 13:07
Lokalizacja: Warszawa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości




na górê