Witam , szukam pomocy z powodu braku możliwości odpalenia mojego kawasaki . Sprawa wyglada tak ze kupując go 4 lata temu miał walnięty jeden zawór wydechowy , brak pierścienia olejowego , i połamany mechanizm kopki . W późniejszym czasie zaczął miewać problemy z iskrą co okazało się ze wiązka była źle zrobiona . Aktualnie po 2 latach stania z powodu braku czasu wracam do niego aby go naprawić . Sprawa wyglada tak : iskra jest oraz napięcie książkowe , gaźnik ruszyłem wyczyściłem wszystkie uszczelki sam wycinałem laserem i ustawiłem jak książka mówi , luzy zaworowe ustawione jak w książce , rozrząd tak samo , nowa świecą jest , cewka nową kupiłem , drugi komputer kupiłem z myślą ze mój jest niesprawny ale na obu jest taka sama iskra , posiadałem w nim sprzęgło półautomatyczne ale zmieniłem je na normalne aby odpalić motocykl na pych , cała wiązkę rozebrałem i sprawdziłem po czym zailozowałem , kupiłem nowe magneto bo stare jakiś debil młotkiem próbował wyciągnąć , zmieniłem paliwo z myślą ze mam za stare co zaskutkowało tylko strzelanie w wydech przy kopaniu i odbijaniu kopki . Na pych ciągnąć za samochodem nie chce zapalić a mi już zabrakło pomysłów co mu może dolegać . Wnoszę prośbę o pomoc i ewentualne pomysły . Pozdro .