Zobacz wÄ…tek - Problem z Filtrem Oleju. HF138RC - GSXR 750 l2.
NAS Analytics TAG

Problem z Filtrem Oleju. HF138RC - GSXR 750 l2.

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Problem z Filtrem Oleju. HF138RC - GSXR 750 l2.

Postprzez Seba_ER5 » 15/12/2018, 16:11

Przystąpiłem dziś do serwisu moto. Zamontowałem crash pady i spuściłem olej. Odkręciłem stary filtr. Montuje nowy HF138RC i kupa. Wkręca się na 5mm (około tyle ma gwint na filtrze) i dalej ani drgnie. Próbowałem kluczem i nic zjechałem tylko nasadę na klucz w filtrze.
Wkurzony jestem niemiłosiernie. Pod 14 dniowy zwrot nie podchodzi, ale chyba pod reklamacje już tak? Nawet nie pamiętam ,kiedy odebrałem. I jeszcze pewnie nie znajdę rachunku i będzie kwas. Co prawda płaciłem przez internet więc powinni mieć udokumentowane.
Czy ktoś się spotkał z źle nagwintowanym filtrem? Gdzieś znalazłem na forum GSXR jak jeden użytkownik miał problem z KN. Sam naprawił gwint gwintownikiem ,ale nie będę latał po gwintownik który kosztuje tyle co filtr.
Uprzedzając pytanie (już miałem styczność z wymianą samodzielną oleju i innymi czynnościami serwisowymi).
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58


Re: Problem z Filtrem Oleju. HF138RC - GSXR 750 l2.

Postprzez henio12323 » 16/12/2018, 08:16

wykreć i zobacz co jest nie tak, obejrzyj gwint i co uniemozliwia wkręcenie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Re: Problem z Filtrem Oleju. HF138RC - GSXR 750 l2.

Postprzez Seba_ER5 » 26/12/2018, 17:51

...aaa myślałem ze skasowałem temat... xD bo jednak zjebpsułem..
... parę lat przerwy od moto i samodzilnych serwisów robi swoje...
Przy odkręcaniu filtra śrubokrętem zrobiłem małą stratę. Większy koszt będzie dostarczenie motocykla do serwisu niż część z wymianą.
Przy przebijaniu filtra śrubokrętem trafiłem w sama końcówkę gwinta. Teraz czekam na cześć i wstawiam na serwis by mi wymienili.
Przy wykręcaniu filtra stary się prze gwintował, a nowy zaczynał gwintować przy jego wkręcaniu.

Tak wiec jednak wina użytkownika który chowa dumę do kieszeni i teraz się kaja. :roll:
edit:
Naprawionę "oil stand" 40zł około wyszedł wymiana drugie tyle transport 100zł ;/... to przyoszczedziłem. Od razu opone zmieniłem bo by się nie opłacało. xD Facet wyważył na oko. Nic nie bije nawet przy ponad dzwiekowych predkosciach.
W tym ,ze pan od opon to juz oddzielna firma bo po tekscie ze xD gsxr 750 mozna do 180 koni odblokowac przemilczałem i poszukam innego serwisu. ;)
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na górê