Forum motocyklowe Ścigacz.pl • Zobacz wątek - Yz 426

Yz 426

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

Yz 426

Postprzez Panczo1477 » 6/12/2018, 00:25

Witam , w mojej yz 426 ciezko znalesc luz na cieplym silniku , zapinajac biegi od 1 w gore to brak 3 a zbijajac z 4 w dol 3 jest wiecie co to moze byc ? Dodam ze zapinajac biegi nie czuc na stopie takiego "cykniecia " jak by ze bieg wszedl , kojazy mi sie ze w kazdym motorze jest to. Ostatnio mialem drobna kolizje ,szwager mi przepalal motor i jest tak jak sie jedzie prosto to po polce widac ze nie jest rownolegle do ramy , mozliwe ze jakos lagi na polkach sie obkrecily? czy raczej sa krzywe ?, dodam ze to nie bylo uderzenie w cos twardego tylko piach ,wyladowalem na przednie kolo i gwaltownie skrecilo . Jeszcze jedno pytanie jak juz pisze to moje pierwsze 4t i mam zagadke , mianowicie jak zblize sie do silnika posluchac, slychac w zaworach jak by cos delikatnie szuralo , to normalne? Sprawdzalem luzy zaworowe to luzy sie zgadzaja . Pisze o tym wszystkim bo sie kuruje od 3 tygodni i nie jestem wstanie nic zrobic , a bardzo mie ciekawia przyczyny wszystkiego , dzieki za pomoc pozdrawiam
Panczo1477
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 23/8/2018, 01:00


Re: Yz 426

Postprzez henio12323 » 6/12/2018, 08:12

jak nie wchodzą biegi to trzeba rozbierac silnik i ocenaic co jest zuzyte - próby wróżenia nie maja sensu

jak ejst krzywy to sprawdź czy tylne koło jest równo ustawione na regulacjach naciagu łancucha, przód mógł sie skrzywić, najłatwiej to podczas wolnej jazdy spróbować ustawic kierownice zeby była prosto - i widac w którą strone zacznie sciagac - mozna po prostu dobrze kopnac w obręcz w przeicwna strone żeby sie wyprostowało - standard, wystarczy czasem niewielka gleba żeby sie przestawiło, mozna tez cały przód poluzowac - podniesc na stołek, poluzowac koło lagi, skręcic lagi, potem ustawic koło - powinno byc wtedy prosto. ale równie dobrze moze i byc krzywa rama czy półki

w 4T jest duzo ruchomych elementów wiec jakies szumi są normalne - słychać łancuszek chociażby, - ale im bardzien łancuszek zuzyty, czy np nieodpowiednio skręcone mostki na wałkach rozrądu tym te dzwięki moga byc głosniejsze
GasGas TXT 250...

Częsci do motocykli, oleje, smary ....... info PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25398
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Powrót do Offroad

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

na gr