Zobacz wÄ…tek - MZ ETZ 250 ma ogromny apetyt... pomocy
NAS Analytics TAG

MZ ETZ 250 ma ogromny apetyt... pomocy

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

MZ ETZ 250 ma ogromny apetyt... pomocy

Postprzez shooter » 22/6/2006, 20:22

Witam. Mam pytanie i proszę o odpowiedzi. Brzmi ono następująco: moja mztka normalnie spalała około 4 litrów. Jednakże pewnego pięknego dnia wyjerzdżając w trasę miałem litr paliwa w baku. Wiedziałem że na tym paliwie powinienem dojechać na miejsce(6km) i wrócić (6km) choćbym jej piłował ile fabryka dała. Wyobraźcie sobie moje zaskoczenie gdy dojechałem na miejsce praktycznie na oparach(musiałem przechylać moto żeby coś naleciało z bakq). Teraz pytam o co biega? Robiłem jej test: wlałem 2 litry i na tym paliwie pojeździłem raptem 15 minut!!! Dobrze że nie odjechałem gdzieś dalej. Jakie macie propozycje? Co moglo wysiąść?
shooter
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 22/6/2006, 18:57
Lokalizacja: Jaworsko


Postprzez mar111cin » 22/6/2006, 21:52

nie mów już że ETZ 250 pali 4 litry, tyle to mi simson palił, i przypuszczam że nie jedna osoba co miałą kiedyś simsona się do tego przyzna. 15 minut 2 litry? 60 minut jakieś 8 litrów? 120km/h -120km pokonanych na 8 litrach to według mnie jest w miare normalne przy etzetce. (nie powiedziałeś nic o tym jak jechałeś) To jest dwusuw i to musi dużo palić.

Ale jeżeli już tak sie upierasz to :
-szczelność filtra powietrza, jak będzie łapał lewe powietrze mozę dużo palić
-zapłon (ale jeżeli dobrze chodzi, to lepiej tego nie ruszaj)
-kranik i gaźnik Ci nie ciekną?

w dwetakcie jest tak że co nie spali to wywali, masz więc mocno mokrą rure wydechową?:> byś musiał ją odkręcić przy kolanku i zerknąć do środka, chociaż to może być mało miarodajne
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)


Postprzez shooter » 23/6/2006, 13:17

A żebyś wiedział że moja etztka 250 pali 4 litry! no dobra... w porywach do 4.5 przy w miare spokojnej jeździe. Oczywiście gdy przepustnica jest non stop otwarta na maxa to wiecej troche. Problem tkwił w takim małym szczególe. Zawieszenie pływaków zsuneło sie z jednej strony i jeden pływak był tylko zamoczony a przez to nie zamykał się dopływ paliwa. Poprawiłem to i wszystko znów jest ok. Nawet mu już filter powietrza wymieniłem i okazało się że już go tak nie muli na niskich obrotach. Teraz to całkiem inny sprzęt. :lol:
shooter
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 22/6/2006, 18:57
Lokalizacja: Jaworsko

Postprzez krzycho-g » 27/6/2006, 08:58

moja (co prawda troche przerobiona - korekcja okien, sprężanie, wydech, aerodynamika) paliła od 3,5 do 4,5 góra a szła 130 km/h
kiedyś pojade tak szybko że się w czasie przeniosę ;-)
Avatar użytkownika
krzycho-g
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 112
Dołączył(a): 27/6/2006, 08:55
Lokalizacja: Błonie 25 km od Warszawy

Postprzez Krystiano16 » 28/6/2006, 07:15

To niemotorower mz jak ma jechac to w baku ma miec ciagle 5 l (abys potem niemusial jej pchac ) i wiecej a ty na 1 l chcesz przejechac 12 km to chyba sie przeliczyles
Krystiano16
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 20/6/2006, 20:28

Postprzez krzychu8463 » 29/6/2006, 23:16

Powodem sporego poboru paliwa może być właśnie zapchany filtr powietrza, a jak jest ok to sobie kup simka, ja nie narzekam na paliwko ten motorek, to się cieszy, że ma litra w baku i jeździ przez tydzień :lol: A jak simek za słaby to se kup magnetyzer :P
Avatar użytkownika
krzychu8463
Świeżak
 
Posty: 110
Dołączył(a): 28/6/2006, 14:13



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości




na górê