MZ ETZ 250 ma ogromny apetyt... pomocy
Posty: 6
• Strona 1 z 1
MZ ETZ 250 ma ogromny apetyt... pomocy
Witam. Mam pytanie i proszę o odpowiedzi. Brzmi ono następująco: moja mztka normalnie spalała około 4 litrów. Jednakże pewnego pięknego dnia wyjerzdżając w trasę miałem litr paliwa w baku. Wiedziałem że na tym paliwie powinienem dojechać na miejsce(6km) i wrócić (6km) choćbym jej piłował ile fabryka dała. Wyobraźcie sobie moje zaskoczenie gdy dojechałem na miejsce praktycznie na oparach(musiałem przechylać moto żeby coś naleciało z bakq). Teraz pytam o co biega? Robiłem jej test: wlałem 2 litry i na tym paliwie pojeździłem raptem 15 minut!!! Dobrze że nie odjechałem gdzieś dalej. Jakie macie propozycje? Co moglo wysiąść?
- shooter
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 22/6/2006, 18:57
- Lokalizacja: Jaworsko
nie mów już że ETZ 250 pali 4 litry, tyle to mi simson palił, i przypuszczam że nie jedna osoba co miałą kiedyś simsona się do tego przyzna. 15 minut 2 litry? 60 minut jakieś 8 litrów? 120km/h -120km pokonanych na 8 litrach to według mnie jest w miare normalne przy etzetce. (nie powiedziałeś nic o tym jak jechałeś) To jest dwusuw i to musi dużo palić.
Ale jeżeli już tak sie upierasz to :
-szczelność filtra powietrza, jak będzie łapał lewe powietrze mozę dużo palić
-zapłon (ale jeżeli dobrze chodzi, to lepiej tego nie ruszaj)
-kranik i gaźnik Ci nie ciekną?
w dwetakcie jest tak że co nie spali to wywali, masz więc mocno mokrą rure wydechową?:> byś musiał ją odkręcić przy kolanku i zerknąć do środka, chociaż to może być mało miarodajne
Ale jeżeli już tak sie upierasz to :
-szczelność filtra powietrza, jak będzie łapał lewe powietrze mozę dużo palić
-zapłon (ale jeżeli dobrze chodzi, to lepiej tego nie ruszaj)
-kranik i gaźnik Ci nie ciekną?
w dwetakcie jest tak że co nie spali to wywali, masz więc mocno mokrą rure wydechową?:> byś musiał ją odkręcić przy kolanku i zerknąć do środka, chociaż to może być mało miarodajne
-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
A żebyś wiedział że moja etztka 250 pali 4 litry! no dobra... w porywach do 4.5 przy w miare spokojnej jeździe. Oczywiście gdy przepustnica jest non stop otwarta na maxa to wiecej troche. Problem tkwił w takim małym szczególe. Zawieszenie pływaków zsuneło sie z jednej strony i jeden pływak był tylko zamoczony a przez to nie zamykał się dopływ paliwa. Poprawiłem to i wszystko znów jest ok. Nawet mu już filter powietrza wymieniłem i okazało się że już go tak nie muli na niskich obrotach. Teraz to całkiem inny sprzęt. 

- shooter
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 22/6/2006, 18:57
- Lokalizacja: Jaworsko
moja (co prawda troche przerobiona - korekcja okien, sprężanie, wydech, aerodynamika) paliła od 3,5 do 4,5 góra a szła 130 km/h
kiedyś pojade tak szybko że się w czasie przeniosę 

-
krzycho-g - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 112
- Dołączył(a): 27/6/2006, 08:55
- Lokalizacja: Błonie 25 km od Warszawy
To niemotorower mz jak ma jechac to w baku ma miec ciagle 5 l (abys potem niemusial jej pchac ) i wiecej a ty na 1 l chcesz przejechac 12 km to chyba sie przeliczyles
- Krystiano16
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 20/6/2006, 20:28
Powodem sporego poboru paliwa może być właśnie zapchany filtr powietrza, a jak jest ok to sobie kup simka, ja nie narzekam na paliwko ten motorek, to się cieszy, że ma litra w baku i jeździ przez tydzień
A jak simek za słaby to se kup magnetyzer 


-
krzychu8463 - Świeżak
- Posty: 110
- Dołączył(a): 28/6/2006, 14:13
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości