Zobacz wątek - Problem z silnikiem//Podzielcie się doświadczeniami//Ankieta
NAS Analytics TAG

Problem z silnikiem//Podzielcie się doświadczeniami//Ankieta

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Co sądzicie o pomyśle z przedostatniego akapitu?

Tak to dobry pomysł bo uświadomił by wiele ciemnych ludzi w tym temacie
1
25%
Zły pomysł
3
75%
 
Liczba głosów : 4

Problem z silnikiem//Podzielcie się doświadczeniami//Ankieta

Postprzez VCO » 28/8/2007, 14:07

Witam teraz ja zaatakuje tematem :P jest taka sprawa ze kupiłem CBR żeby ja zrobić i przechandlować (kosmetyka zabawa spawarką... itd.)
Ma przebieg 9 tys km i odpala super wszystko tylko problem jest w biegach wrzuce powiedzmy 2 do góry ale do dołu już nie zejdzie wajcha w martwym punkcie. Oczywiście zmieniam połozenie moto żeby biegi wskakiwały. Wałek biegów raz nawet mi wyleciał z 3 cm do góry za wysoko :?Moja diagnoza - Poprzednik podczas gleby mógł uszkodzić wałek który pękł i nie łapie dobrze biegów. początkowo myślałem ze to wina wajchy ale znów to samo jak podkładki załorzyłem i upewniłem sie ze sie nie slizga Wiec niewiele myśląc klucz w łape opusciłem silnik i rozpoławianie zeby zobaczyc co sie stało zdjełem dekiel (wałek idzie do kartera nie przechodząc przez dekiel) zauważyłem że coś mi porysowało tryby w środku jakby śróbka jakaś latała czy coś...
no nic zdjełem głowice to 4T silnik SOHC 2 zaworowy i mam problem w kontynuowaniu...

Mam 1 raz do czynienia z silnikiem 4T. Z 2T bym poradził sobie bo jego budowa jest prosta.. i nie wiem jak pozaznaczać czy jak nie wiem zabezpieczyć wszystko żeby potem przez głupote nie regulowac wszystkiego (aha mogłem to wczesniej zabezpieczyć to bym teraz nie ustawiał...)

Chce waszych porad odnośnie rozbierania silnika Na co mam zwrucić uwagę Co mam zabezpieczyć zeby potem nie ustawiać Podzielcie sie swoimi przypadkami i radami jak rozbieraliście silnik

Może ktoś kto sie zna by napisal artykuł na ścigacz.pl jak takie rzeczy sie robi fachowo o czym nie zapomnieć co sprawdzić przy okazji jak potem to poskładac i zalać wszystkie płyny jakie sylikony itd. Wiele osób nie wie nawet jak funkcjonuje taki silnik 2T i 4T przydało by sie coś takiego do poczytania >Ankieta wyzej<

Moja Uwaga. Opcja szukaj działa słabo bo po wpisaniu fraz liczba stron zmnieszyła sie z około 120 do 90 wiec sami wdzicie ile to tematów do przeglądania naprawcie to. Sry za błedy dyslekcja ale jak widze robie postępy w miare pisania. Pozdro...
Bóg stworzył człowieka po to żeby jeździł motorem :D
Avatar użytkownika
VCO
Świeżak
 
Posty: 247
Dołączył(a): 18/8/2007, 10:46
Lokalizacja: Z przed biurka


Postprzez jasql » 28/8/2007, 17:35

Czego se serwisowki nie poszukasz :?: Wlasnie po to ona jest, nawet jak ktos ma pojecie to zaglada, zeby sprawdzic czy sie nie walnal. A jak ktos nie ma to powinien co odkreci srubke po kilkanascie zdjec strzelac, zeby "w drodze powrotnej" sie nie zgubil.
Wymagasz od kogos, zeby korespondencyjnie "nauczyc cie karate" , a jak cos nie bedzie teges to bedziesz szukal winnych :?: Albo beda posty w stylu "Zrobilem jak pisaliscie i mi sie motor roz*****il".

Czyz nie mam racji :?:
<a href="http://h-tsz.com/amFzcWxh">Dostaniesz w PYSK jak klikniesz.
Avatar użytkownika
jasql
Bywalec
 
Posty: 603
Dołączył(a): 8/7/2007, 20:44
Lokalizacja: Londyn


Postprzez VCO » 28/8/2007, 22:48

nie masz racji

Ja nie jestem jak reszta która tworzy takie wrażenie kompletnych laikówi robi tak jak ktoś kazał bo pomyśle zanim zrobie oczekuje tylko porad w stylu:
Pamietaj zeby przy składaniu odtłuscic powierzchnie pod uszczelki itd.
Niestety laik by np. połorzył 2 kg sylikonu na cm kwadratowy a temu ma to zapobiedz.. rozumiesz?

A w serwisówce niema tego typu porad tylko schematy budowy. Poskładać silnik moge bez problemu tylko co z tego jak on będzie np. przeciekał cykl będzie nie równy albo szczytowy momęt tłoka będzie zaznaczony na kółku nie w tym miejscu co trzeba itd. o to mi chodzi!
Zeby on został fachowo poskładany bo odpier komus lipe zawsze moge..
Ale co z tego jak ten silnik nie bedzie działał jak poprzednio?
Bóg stworzył człowieka po to żeby jeździł motorem :D
Avatar użytkownika
VCO
Świeżak
 
Posty: 247
Dołączył(a): 18/8/2007, 10:46
Lokalizacja: Z przed biurka

Postprzez mar111cin » 28/8/2007, 23:05

http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423,3175470.html
http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423,2667234.html

tych artykułów było znacznie wiecej ale nie wszystkie wrzucili na serwis.
Pozatym poszukaj na ich stronie głównej może znajdziesz jeszcze coś ciekawego. Jak widać za bardzo specem nie jesteś a troche ostatnio się kłócić, na przyszłość przemyśl swoje tezy.
pozdrawiam.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez VCO » 29/8/2007, 09:33

Wiesz, chce coś zrobić dobrze żeby sie nie je***i nie zaczynać od początku nawet najleprzy mechanik moze sie pomylic... i niej est alfą i omegą

To co oni tam mają to juz dawno przejrzałem szukam o tym rozpoławaniu silnika nie od dziś i takiego artkułu nie moge znaleźć same artykuły o 2T simsonach wsk etc.. a ja potrzebuje 4T kurde sam bym coś takiego zrobił napisał artykuł i zdjęcia jak bym wiedział co i jak na co zwrucic uwage itd..

PS: Nawet był artykuł kiedyś o tych ramach kawasaki jak go znajde to bezwłocznie do ciebie wysle... :)
Bóg stworzył człowieka po to żeby jeździł motorem :D
Avatar użytkownika
VCO
Świeżak
 
Posty: 247
Dołączył(a): 18/8/2007, 10:46
Lokalizacja: Z przed biurka



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na górê