Problem z silnikiem//Podzielcie się doświadczeniami//Ankieta
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Problem z silnikiem//Podzielcie się doświadczeniami//Ankieta
Witam teraz ja zaatakuje tematem
jest taka sprawa ze kupiłem CBR żeby ja zrobić i przechandlować (kosmetyka zabawa spawarką... itd.)
Ma przebieg 9 tys km i odpala super wszystko tylko problem jest w biegach wrzuce powiedzmy 2 do góry ale do dołu już nie zejdzie wajcha w martwym punkcie. Oczywiście zmieniam połozenie moto żeby biegi wskakiwały. Wałek biegów raz nawet mi wyleciał z 3 cm do góry za wysoko
Moja diagnoza - Poprzednik podczas gleby mógł uszkodzić wałek który pękł i nie łapie dobrze biegów. początkowo myślałem ze to wina wajchy ale znów to samo jak podkładki załorzyłem i upewniłem sie ze sie nie slizga Wiec niewiele myśląc klucz w łape opusciłem silnik i rozpoławianie zeby zobaczyc co sie stało zdjełem dekiel (wałek idzie do kartera nie przechodząc przez dekiel) zauważyłem że coś mi porysowało tryby w środku jakby śróbka jakaś latała czy coś...
no nic zdjełem głowice to 4T silnik SOHC 2 zaworowy i mam problem w kontynuowaniu...
Mam 1 raz do czynienia z silnikiem 4T. Z 2T bym poradził sobie bo jego budowa jest prosta.. i nie wiem jak pozaznaczać czy jak nie wiem zabezpieczyć wszystko żeby potem przez głupote nie regulowac wszystkiego (aha mogłem to wczesniej zabezpieczyć to bym teraz nie ustawiał...)
Chce waszych porad odnośnie rozbierania silnika Na co mam zwrucić uwagę Co mam zabezpieczyć zeby potem nie ustawiać Podzielcie sie swoimi przypadkami i radami jak rozbieraliście silnik
Może ktoś kto sie zna by napisal artykuł na ścigacz.pl jak takie rzeczy sie robi fachowo o czym nie zapomnieć co sprawdzić przy okazji jak potem to poskładac i zalać wszystkie płyny jakie sylikony itd. Wiele osób nie wie nawet jak funkcjonuje taki silnik 2T i 4T przydało by sie coś takiego do poczytania >Ankieta wyzej<
Moja Uwaga. Opcja szukaj działa słabo bo po wpisaniu fraz liczba stron zmnieszyła sie z około 120 do 90 wiec sami wdzicie ile to tematów do przeglądania naprawcie to. Sry za błedy dyslekcja ale jak widze robie postępy w miare pisania. Pozdro...

Ma przebieg 9 tys km i odpala super wszystko tylko problem jest w biegach wrzuce powiedzmy 2 do góry ale do dołu już nie zejdzie wajcha w martwym punkcie. Oczywiście zmieniam połozenie moto żeby biegi wskakiwały. Wałek biegów raz nawet mi wyleciał z 3 cm do góry za wysoko

no nic zdjełem głowice to 4T silnik SOHC 2 zaworowy i mam problem w kontynuowaniu...
Mam 1 raz do czynienia z silnikiem 4T. Z 2T bym poradził sobie bo jego budowa jest prosta.. i nie wiem jak pozaznaczać czy jak nie wiem zabezpieczyć wszystko żeby potem przez głupote nie regulowac wszystkiego (aha mogłem to wczesniej zabezpieczyć to bym teraz nie ustawiał...)
Chce waszych porad odnośnie rozbierania silnika Na co mam zwrucić uwagę Co mam zabezpieczyć zeby potem nie ustawiać Podzielcie sie swoimi przypadkami i radami jak rozbieraliście silnik
Może ktoś kto sie zna by napisal artykuł na ścigacz.pl jak takie rzeczy sie robi fachowo o czym nie zapomnieć co sprawdzić przy okazji jak potem to poskładac i zalać wszystkie płyny jakie sylikony itd. Wiele osób nie wie nawet jak funkcjonuje taki silnik 2T i 4T przydało by sie coś takiego do poczytania >Ankieta wyzej<
Moja Uwaga. Opcja szukaj działa słabo bo po wpisaniu fraz liczba stron zmnieszyła sie z około 120 do 90 wiec sami wdzicie ile to tematów do przeglądania naprawcie to. Sry za błedy dyslekcja ale jak widze robie postępy w miare pisania. Pozdro...
Bóg stworzył człowieka po to żeby jeździł motorem 

-
VCO - Świeżak
- Posty: 247
- Dołączył(a): 18/8/2007, 10:46
- Lokalizacja: Z przed biurka
Czego se serwisowki nie poszukasz
Wlasnie po to ona jest, nawet jak ktos ma pojecie to zaglada, zeby sprawdzic czy sie nie walnal. A jak ktos nie ma to powinien co odkreci srubke po kilkanascie zdjec strzelac, zeby "w drodze powrotnej" sie nie zgubil.
Wymagasz od kogos, zeby korespondencyjnie "nauczyc cie karate" , a jak cos nie bedzie teges to bedziesz szukal winnych
Albo beda posty w stylu "Zrobilem jak pisaliscie i mi sie motor roz*****il".
Czyz nie mam racji

Wymagasz od kogos, zeby korespondencyjnie "nauczyc cie karate" , a jak cos nie bedzie teges to bedziesz szukal winnych

Czyz nie mam racji

<a href="http://h-tsz.com/amFzcWxh">Dostaniesz w PYSK jak klikniesz.
-
jasql - Bywalec
- Posty: 603
- Dołączył(a): 8/7/2007, 20:44
- Lokalizacja: Londyn
nie masz racji
Ja nie jestem jak reszta która tworzy takie wrażenie kompletnych laikówi robi tak jak ktoś kazał bo pomyśle zanim zrobie oczekuje tylko porad w stylu:
Pamietaj zeby przy składaniu odtłuscic powierzchnie pod uszczelki itd.
Niestety laik by np. połorzył 2 kg sylikonu na cm kwadratowy a temu ma to zapobiedz.. rozumiesz?
A w serwisówce niema tego typu porad tylko schematy budowy. Poskładać silnik moge bez problemu tylko co z tego jak on będzie np. przeciekał cykl będzie nie równy albo szczytowy momęt tłoka będzie zaznaczony na kółku nie w tym miejscu co trzeba itd. o to mi chodzi!
Zeby on został fachowo poskładany bo odpier komus lipe zawsze moge..
Ale co z tego jak ten silnik nie bedzie działał jak poprzednio?
Ja nie jestem jak reszta która tworzy takie wrażenie kompletnych laikówi robi tak jak ktoś kazał bo pomyśle zanim zrobie oczekuje tylko porad w stylu:
Pamietaj zeby przy składaniu odtłuscic powierzchnie pod uszczelki itd.
Niestety laik by np. połorzył 2 kg sylikonu na cm kwadratowy a temu ma to zapobiedz.. rozumiesz?
A w serwisówce niema tego typu porad tylko schematy budowy. Poskładać silnik moge bez problemu tylko co z tego jak on będzie np. przeciekał cykl będzie nie równy albo szczytowy momęt tłoka będzie zaznaczony na kółku nie w tym miejscu co trzeba itd. o to mi chodzi!
Zeby on został fachowo poskładany bo odpier komus lipe zawsze moge..
Ale co z tego jak ten silnik nie bedzie działał jak poprzednio?
Bóg stworzył człowieka po to żeby jeździł motorem 

-
VCO - Świeżak
- Posty: 247
- Dołączył(a): 18/8/2007, 10:46
- Lokalizacja: Z przed biurka
http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423,3175470.html
http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423,2667234.html
tych artykułów było znacznie wiecej ale nie wszystkie wrzucili na serwis.
Pozatym poszukaj na ich stronie głównej może znajdziesz jeszcze coś ciekawego. Jak widać za bardzo specem nie jesteś a troche ostatnio się kłócić, na przyszłość przemyśl swoje tezy.
pozdrawiam.
http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423,2667234.html
tych artykułów było znacznie wiecej ale nie wszystkie wrzucili na serwis.
Pozatym poszukaj na ich stronie głównej może znajdziesz jeszcze coś ciekawego. Jak widać za bardzo specem nie jesteś a troche ostatnio się kłócić, na przyszłość przemyśl swoje tezy.
pozdrawiam.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Wiesz, chce coś zrobić dobrze żeby sie nie je***i nie zaczynać od początku nawet najleprzy mechanik moze sie pomylic... i niej est alfą i omegą
To co oni tam mają to juz dawno przejrzałem szukam o tym rozpoławaniu silnika nie od dziś i takiego artkułu nie moge znaleźć same artykuły o 2T simsonach wsk etc.. a ja potrzebuje 4T kurde sam bym coś takiego zrobił napisał artykuł i zdjęcia jak bym wiedział co i jak na co zwrucic uwage itd..
PS: Nawet był artykuł kiedyś o tych ramach kawasaki jak go znajde to bezwłocznie do ciebie wysle...
To co oni tam mają to juz dawno przejrzałem szukam o tym rozpoławaniu silnika nie od dziś i takiego artkułu nie moge znaleźć same artykuły o 2T simsonach wsk etc.. a ja potrzebuje 4T kurde sam bym coś takiego zrobił napisał artykuł i zdjęcia jak bym wiedział co i jak na co zwrucic uwage itd..
PS: Nawet był artykuł kiedyś o tych ramach kawasaki jak go znajde to bezwłocznie do ciebie wysle...

Bóg stworzył człowieka po to żeby jeździł motorem 

-
VCO - Świeżak
- Posty: 247
- Dołączył(a): 18/8/2007, 10:46
- Lokalizacja: Z przed biurka
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości