Długość łańcucha przy zmianie zębatki
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Długość łańcucha przy zmianie zębatki
Mam taką zębatkę z tyłu:
Ilość zębów 32
Do typu łańcucha 520
Średnica otworu centralnego [mm] 58mm
Rozstaw otworów po przekątnej [mm] 90mm
Średnica otworu mocowania [mm] 10.5mm
Z przodu zębatka ma 14 zębów a łańcuch 108 ogniw (520 Wymiar). Łańcuch idzie niebezpiecznie blisko wahacza i ściera ślizg. Ile dłuższy łańcuch powinienem kupić jeśli założę zębatkę 34?
Ilość zębów 32
Do typu łańcucha 520
Średnica otworu centralnego [mm] 58mm
Rozstaw otworów po przekątnej [mm] 90mm
Średnica otworu mocowania [mm] 10.5mm
Z przodu zębatka ma 14 zębów a łańcuch 108 ogniw (520 Wymiar). Łańcuch idzie niebezpiecznie blisko wahacza i ściera ślizg. Ile dłuższy łańcuch powinienem kupić jeśli założę zębatkę 34?
- Krzywakorba
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 24/9/2018, 12:13
Re: Długość łańcucha przy zmianie zębatki
cieko powiedziec, moze taki sam wystarczy - a dasz dalej na regulacji, ale kupił bym 110 ogniw dla pewnosci albo nawet 112 zamontował domierzył i skrócił, 2 zęby to nie duza róznica, 4 zęby z tyłu zwykle obskakuje zakres regulacji jednej długosci łancucha
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Re: Długość łańcucha przy zmianie zębatki
Dobrze, dziękuje. Rozumiem, że muszę szukać łańcucha na spinkę nie posiadając praski?
- Krzywakorba
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 24/9/2018, 12:13
Re: Długość łańcucha przy zmianie zębatki
jak nie masz mozliwosci zakucia to pewnie lepsza opcja to spinka
ale spinka to najgorsze mozliwe połączenie łancucha wyciera sie o slizgi, mozliwosc wypiecie zawleczki spinki, podejrzewam że bezpieczniej miec zakuty młotkiem na kowadle łancuch niz na spince ( oczywiscie robione umiejętnie) to tak offtopowo ;P i mocno czepiajac sie bo tysiace osób jeździ na spinkach i problemów nie ma - i ja tez całe zycie na spinkach smigałem wiekszego problemu nie miałem, ale jak teraz próbuje mieć wysmakowany motocykl to wybrałem zakuwke
ale spinka to najgorsze mozliwe połączenie łancucha wyciera sie o slizgi, mozliwosc wypiecie zawleczki spinki, podejrzewam że bezpieczniej miec zakuty młotkiem na kowadle łancuch niz na spince ( oczywiscie robione umiejętnie) to tak offtopowo ;P i mocno czepiajac sie bo tysiace osób jeździ na spinkach i problemów nie ma - i ja tez całe zycie na spinkach smigałem wiekszego problemu nie miałem, ale jak teraz próbuje mieć wysmakowany motocykl to wybrałem zakuwke
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 24 gości