przez henio12323 » 26/7/2018, 20:41
warto zrobic jeszcze test zarówki - pod stator miedzy dwie fazy wepnij zarówke - domową 240V powinna sie jarzyć już od srednich obrotów - swiecic jasno nie bedzie nigdy - ale jak sie nie zajarzy praktycznie w ogóle to problem moze byc stator/magneto
druga opcja to połączenia przewodów - czesto spotykam ze połączenia zwłaszcza plusowe sneidzieją i są duże spadki napięc - mozesz spróbowac zmierzyc spadek napiecia - multimetrem na V zmierzyc pomierzy plusem na aku a plusem przy regulatorze - jak najblizej regulatora. powinno byc 0, ale widuje ( zwłaszcza w starych chopperkach ) ze potrafi byc 1,5-2V spadku co swiadczy o słabych przejsciach. w zasadzie mozna tez puscic " zworke" z regulatora plus prosto do akumulatora - jak to by pomogło to tez by sugerowało że są spadki
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW