Wybór Motocykla Enduro/Dual Sport 400+
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Wybór Motocykla Enduro/Dual Sport 400+
Witam wszystkich na forum.
Głowię się nad zakupem motocykla. Zależy mi na: jak najmniejszej wadze, bezawaryjności,dodatkowo cieszyła by mnie napewno homologacja na 2 osoby.
Sprzęt używałbym 30/70 miasto/teren. Planuje również wybrać się na wycieczkę w sezonie np nad morze i nie chciałbym sie martwić że moto mnie zawiedzie, oczywiście wygoda jest drugorzędną sprawą w tym wypadku.
Oczywistym wyborem była by tutaj DRZ 400S, jednak zastanawiam się nad jakąś alternatywą, myślałem np o KTM'ie EXC 450, ma 6 biegów, co napewno jest na + i jest lżejsza, wiem że to typowe hard enduro ale po odpowiednich modyfikacjach można ją trochę przystosować do moich potrzeb.
Jeżeli ktoś ma doświadczenie w tym temacie bardzo proszę o odpowiedź.
Głowię się nad zakupem motocykla. Zależy mi na: jak najmniejszej wadze, bezawaryjności,dodatkowo cieszyła by mnie napewno homologacja na 2 osoby.
Sprzęt używałbym 30/70 miasto/teren. Planuje również wybrać się na wycieczkę w sezonie np nad morze i nie chciałbym sie martwić że moto mnie zawiedzie, oczywiście wygoda jest drugorzędną sprawą w tym wypadku.
Oczywistym wyborem była by tutaj DRZ 400S, jednak zastanawiam się nad jakąś alternatywą, myślałem np o KTM'ie EXC 450, ma 6 biegów, co napewno jest na + i jest lżejsza, wiem że to typowe hard enduro ale po odpowiednich modyfikacjach można ją trochę przystosować do moich potrzeb.
Jeżeli ktoś ma doświadczenie w tym temacie bardzo proszę o odpowiedź.
- maniecznik
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 13/2/2018, 17:43
Re: Wybór Motocykla Enduro/Dual Sport 400+
exc jak najbardziej sie też nada - o ile stać cię na to, bo takie wypady w trasie wyczynowym ahrd enduro tanie nie jest, policz sobie że co 15h mniej wiecej trzeba wymienic olej - czyli praktycznie półtora dnia jazdy i olej do wymiany ( tak w trasie mówie ) wiec na wypad nad morze, mozliwe ze bedziesz musiał olej i filtry brac w plecak
oczywiscie dochodza koszta utrzymania ogólnie, w DRZ np, masz mało skomplikowane proste zawieszenie - wlewasz olej i działa az sie posika, a w exc masz bardzo skomplikowane, wymaga czestych serwisów, zeby działało tak jak ma działać. silnik tez wymaga remontów czestych, szczerze - jak miałbym latac po miescie to wolał bym DRZ,
exc tez ma dosc narwaną charakterystyke, co tez w trasie super nie jest ale reszta to juz od ciebie zalezy - bo dać to się da
oczywiscie dochodza koszta utrzymania ogólnie, w DRZ np, masz mało skomplikowane proste zawieszenie - wlewasz olej i działa az sie posika, a w exc masz bardzo skomplikowane, wymaga czestych serwisów, zeby działało tak jak ma działać. silnik tez wymaga remontów czestych, szczerze - jak miałbym latac po miescie to wolał bym DRZ,
exc tez ma dosc narwaną charakterystyke, co tez w trasie super nie jest ale reszta to juz od ciebie zalezy - bo dać to się da
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości