Wycieki w kmx125

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, Czester, madcap, Leg1oN, Żmija, Terror, henio12323, Beavis

Re: Wycieki w kmx125

Postprzez wishtest » 6/11/2017, 22:37

Blaszkę miałem ale przechlałem podczas pewnej wymiany.
NHC: S3017-CU1 / K5020-CU1 te najdłużej wytrzymały bo około 4 miesiące, reszta leciała szybciej.
wishtest
Świeżak
 
Posty: 90
Dołączył(a): 9/2/2016, 10:43
Lokalizacja: stąd


Re: Wycieki w kmx125

Postprzez henio12323 » 7/11/2017, 07:57

NHC to typowa chinszczyzna

polecam ci jakies lepsze EBC HH np. typowo spiekane metaliczne, jak chcesz mam z rabatem jakims takie klock idla ciebie 66 zł mniej wiecej wychodzą takie dobre EBC
GasGas TXT 250...

Częsci do motocykli, oleje, smary ....... info PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 24985
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Re: Wycieki w kmx125

Postprzez wishtest » 7/11/2017, 15:39

Jaki model proponujesz?
Na stronce http://motoklocki.pl/ebc-klocki-i-tarcz ... ,15,83.htm
podają że klocki do atv i crossów są modele TT, R i MXS. Do kmx TT są dostępne. R i MXS są odporne na wodę i błoto a TT w suchym. HH to są klocki na asfalt jak one zachowają się w błocie?
wishtest
Świeżak
 
Posty: 90
Dołączył(a): 9/2/2016, 10:43
Lokalizacja: stąd

Re: Wycieki w kmx125

Postprzez henio12323 » 7/11/2017, 19:04

róznie oni to oznaczaja ogólnie maja byc złote i spiekane, zwykle opisane są jako HH ale w teren maja opis np własnie MXS. czasme jedne klocki są od skuterków po własnie jakies terenówki i moga byc róznice w oznaczeniach. ale z tej stronki co podałeś to HH i mxs beda ok wg opisu
GasGas TXT 250...

Częsci do motocykli, oleje, smary ....... info PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 24985
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Re: Wycieki w kmx125

Postprzez wishtest » 7/11/2017, 19:48

Strone podałem tylko dla opisu. Dziwi mnie to że prawie wszystkie klocki zaczynają się symbolem FA co oznacza wg strony kevlar a na końcu dopiero dopisek HH/R/TT. Dodatkowo są sprzodu literki np. FA067HH i SFA067HH. Gdzie są to całkowicie inne klocki z diametralnie różną cena.
Pisałeś że u Ciebie klocki ~66zł byłem ciekawy jaki model bo cena kusząca :)
wishtest
Świeżak
 
Posty: 90
Dołączył(a): 9/2/2016, 10:43
Lokalizacja: stąd

Re: Wycieki w kmx125

Postprzez henio12323 » 7/11/2017, 20:07

FA KH itpp to są chyba oznaczenia hmm katalogowe
czasem FA np 050, i KH120 to sa te same klocki ale róznych producentów - ja to chyba tak rozumiem
GasGas TXT 250...

Częsci do motocykli, oleje, smary ....... info PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 24985
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Re: Wycieki w kmx125

Postprzez wishtest » 7/11/2017, 21:24

Odnosiłem się tylko do EBC. Twierdzisz że szybko kończące się klocki to wina słabych klocków? Tłoczek był ładny nie miał żadnych zadrapań a z nalotu go oczyściłem. Zastanawiam się czy nie rozebrać ponownie zacisku i nie wyczyścić. Płynu i tak nie mam bo wywaliłem go razem z klockami w terenie coby tłoczek nie ruszał się podczas odruchowego hamowania. Czytałem ze jest jakiś smar do tłoczków. Warto go stosować?
wishtest
Świeżak
 
Posty: 90
Dołączył(a): 9/2/2016, 10:43
Lokalizacja: stąd

Re: Wycieki w kmx125

Postprzez henio12323 » 8/11/2017, 00:17

ogólnie klocki sie zuzywają jak albo cały czas są zacisniete na tarczy - czyli nie odbija tłoczek, albo prowadnice są przyrdzewiałe i stoją, czasem np sworzeń jest mocno wytarty o klocek sie po nim przesuwa i juz nie chce za bardzo " wrócic" i cały czas to sobie trze o tarcze
inna opcja np dorabiana jakas tarcza - kiedys znajomy to miał, tarczy nic nie ruszało a klocki szły momentalnie.

ja bym zrobił tak - zdemontuj zacisk ( bez odkręcania przewodu i spuszczania płynu, zdejmij prowadnice, zobacz czy nie są brudne - w razie co oczysc najlepiej jak sie da, tłoczek wysuń - najlepiej jak najdalej, ale nie ma co go wyciagać całego, tłoczek oczysc np szczoteczką do zębów, i obowiązkowo praktycznie trzeba uzyć smaru. ( polecam taki niebieski firmy ATE dostepny w małych tubkach kosztuje kilka złotych 4-6zł, ja kiedys kupiłem jakis liqui moly chyba to strasznie lepki i wszystko zalepiał - bardziej sie nadawał do prowadnic. tym ATE tak samo prowadnice nasmaruj dobrze, poskładaj, sworzeń jak przyrdzewiały to mozna by jakas szczotą drucianą oczyscic,

kup dobre klocki, mozna tez przesmarowac punkt styku klocków z zaciskiem - czyli delikatnie przesmarować tłoczek ( na styku z klockiem) prowadnice tak samo, i uchwyt klocków ( to wszystkio podczas pracy sie przesuwa więc smar poprawi prace klocków) oczywiscie tak na zewnętrz to smaru uzywaj odrobine tylko. tłoczek tak samo tym posmaruj - wcisnij, i powinno byc super.

jak chcesz mieć jeszcze lepiej to zdemontuj całkiem tłoczek, wyjmij gumki, bardzo czesto zwłaszcza jak są 2 gumki, to pod pierwszą - pyłową, wszystko " zarasta" czasem potrafi syf wypchnąć gumke na zewnątrz wtedy tłoczek sie ciezko przesuwa - tylko od razu uprzedze że taka operacja z gumkami moze sie skonczyc tym że cos bedzie ciekło - zaleca sie wtedy od razu gumki wymienić - ale to tez wszystko zalezy w jakim są stanie
GasGas TXT 250...

Częsci do motocykli, oleje, smary ....... info PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 24985
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Re: Wycieki w kmx125

Postprzez wishtest » 8/11/2017, 01:21

Taki serwis robiłem właśnie przed wymiana klocków. Prowadnice czyściłem, tłoczek całkowicie zdemontowałem i oczyściłem razem z cylinderkiem. Gumki były ok i nic po złożeniu nie ciekło. Złożyłem smarując tłoczek płynem hamulcowym a nie smarem. W gumki od prowadnic psiknąłem smarem do pasków w sprayu bo towotu nie chciałem dawać.
Chyba zrobię ponownie to wszystko jeszcze raz z tą różnica ze kupię smar do tłoczków.
Smarowanie samego styku tłoka z klockiem chyba nie ma sensu patrząc na pogodę-błoto.
wishtest
Świeżak
 
Posty: 90
Dołączył(a): 9/2/2016, 10:43
Lokalizacja: stąd

Re: Wycieki w kmx125

Postprzez henio12323 » 8/11/2017, 21:01

pewnie tak - ale ja zawsze smaruje i spie spokojniej że zrobiłem wszystko to co możliwe :D

a co do smarów - uzywaj tylko odpowiednich do hamulców, to sie nagrzewa towot potrafi spłynąć. i szkodzi gumie, także lepiej uzyc smaru do prowadnic to odporny smar na wypłukanie przez wode itp.
GasGas TXT 250...

Częsci do motocykli, oleje, smary ....... info PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 24985
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Re: Wycieki w kmx125

Postprzez wishtest » 8/11/2017, 21:35

Próbuje wysłać do Ciebie wiadomość PW ale wciąż dodaje mi ją do Wiadomości: Do wysłania.

Wiadomość została wysłana i znajduje się w folderze "do wysłania", do folderu "wysłane" zostanie przeniesiona w momencie przeczytania jej przez adresata |Glenroy
wishtest
Świeżak
 
Posty: 90
Dołączył(a): 9/2/2016, 10:43
Lokalizacja: stąd

Re: Wycieki w kmx125

Postprzez henio12323 » 8/11/2017, 22:13

dostałem dwie wiadomosci, moze nasz facebooka - było by łatwiej i szybciej ogarnąć to wszystko, dałbym ci propozycje co mam dokładnie i za ile
GasGas TXT 250...

Częsci do motocykli, oleje, smary ....... info PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 24985
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Re: Wycieki w kmx125

Postprzez wishtest » 8/11/2017, 22:22

Mam fb. Podaj namiary na PW i zaraz się odezwę.
wishtest
Świeżak
 
Posty: 90
Dołączył(a): 9/2/2016, 10:43
Lokalizacja: stąd

Re: Wycieki w kmx125

Postprzez wishtest » 19/11/2017, 23:13

Henio, jeszcze raz wielkie dzięki.

Motor złożony, a noga w gips :(
Kostka złamana..
wishtest
Świeżak
 
Posty: 90
Dołączył(a): 9/2/2016, 10:43
Lokalizacja: stąd

Re: Wycieki w kmx125

Postprzez wishtest » 9/1/2018, 15:22

Witam,
czy jest sens kupowania takiego adapteru?
https://intermotors.pl/kierownice/58679 ... 0B37F.html
Mam mocowania na 22mm i okazje kupić kierownice pro taper contour kx high w dobrych pieniądzach.
Obecna kierownice lekko skrzywiłem.
wishtest
Świeżak
 
Posty: 90
Dołączył(a): 9/2/2016, 10:43
Lokalizacja: stąd

Re: Wycieki w kmx125

Postprzez henio12323 » 9/1/2018, 22:10

no jak chcesz grubsza kiere - fatbara to wybory nie ma :D tylko musisz wiedziec ze przez to ci kierownica do góry pójdzie, w sensie bedzie wyzej
GasGas TXT 250...

Częsci do motocykli, oleje, smary ....... info PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 24985
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Re: Wycieki w kmx125

Postprzez wishtest » 9/1/2018, 22:13

Ale czy takie cudo zdaje egzamin? nie połamie się? są tam jednak dwa otwory.
Nie ma podane z czego wykonane wiec podejrzewam gównolit ale czy przy zwykłej wywrotce dajmy na to 20kmh możne to ulecieć? Obecna kierownica ugięła się przy 2kmh i upadku na żywy piach :)
wishtest
Świeżak
 
Posty: 90
Dołączył(a): 9/2/2016, 10:43
Lokalizacja: stąd

Re: Wycieki w kmx125

Postprzez henio12323 » 9/1/2018, 23:19

zalezy jak zrobione :D jak ładnie obrobione z odpowiedniego materiału to wytrzyma, to też nie jest motocykl który ma jakies ostre gleby, więc mysle ze spokojnie przezyje takie cos. widziałem chinskie podobne wynalazki w crossówkach/enduro w sumie to nie widzialem nigdy nic drastycznie uszkodzonego, raz widziałem że sie cos zagniatało przy skręcaniu, ale to błąd montażu
GasGas TXT 250...

Częsci do motocykli, oleje, smary ....... info PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 24985
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Poprzednia strona

Powrót do Offroad

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

na gr