Zobacz wÄ…tek - Suzuki DRZ400Y 2001r
NAS Analytics TAG

Suzuki DRZ400Y 2001r

Enduro, Cross
_________

Re: Suzuki DRZ400Y 2001r

Postprzez henio12323 » 15/8/2017, 20:07

nie odbija bo albo jest xle wyregulowane, albo linka nie odbija bo jest np postrzepiona, dwie sa dla bezpieczenstwa - w takich sprzetach lepiej na dwóch smigac.

nie mam pojecia, zrób jakis fotki tego hamulca... moze tylko wypadło i nie wsadziłes tego na swoje miejsce - a wypadło bo cos rozklekotane, albo źle wyregulowane

kup porządną kiere - to jest taki patent, w DT wątpie że była porządna kierownica
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Re: Suzuki DRZ400Y 2001r

Postprzez kotlet9696 » 15/8/2017, 20:38

Okazało się, że linka jest postrzępiona. Ogarnę te 90zł to kupię obie, na razie czekam na dźwignię zmiany biegów RFXa bo innych nie było a ta którą mam nie ma w połowie frezów. Dobrze, że to aluminium to nie uszkodziło wałka :P

Nagrałem filmik na którym widać wszystko co i jak: https://youtu.be/oP_OLmZc2uQ
Zapomniałem dodać, że z tym hamulcem to było tak jakby cały czas zacisk tarł o tarczę, bo słychać było piski jak przeprowadzałem moto. - zrobione. Trzeba było nabić to z powrotem i odpowietrzyć układ oraz wymienić płyn bo zamiast niego były tam jakieś gluty...

Do takiego potworka to już chyba trzeba kupić Renthala za minimum 300zł bo nie przetrwa gleby... Generalnie to włożyłem tą od DT bo to lepszy patent niż jeździć na mocno pokrzywionej kierze...

DRZtka nie lubi irydowych świec? Pytam bo kupiłem z irydówką i akcja jest taka, że iskra jest ale moto odpalić to masakra... Mam dekompresor i ustawiam tłok w górnej pozycji, widzę że wtedy dźwignia od dekompresora jest odciągnięta i prawie, że skoczę na tego kickstartera to raz zapali na strzała po zgaszeniu zapłonu a raz się okopię z 10minut... Robię coś źle czy co?
kotlet9696
Świeżak
 
Posty: 326
Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31


Re: Suzuki DRZ400Y 2001r

Postprzez henio12323 » 16/8/2017, 21:40

nie ma jakiegos odboju na tej dzwigni hamulca, dzwognia powinna miec lekki luz i z jednej strony jakby dociska sie gdzies do odboju - są w róznych miejscach zwykle to regulowna sruba dotyka np ramy. a z drugiej strony dzwignia wciska tłoczek i tam ma byc luz - tłoczek nie moze byc wcisniety non stop itd... jak bedzie lekko wcisniety to bedzie blokowało hamulec podczas jazdy.

nie wiem czy robisz cos źle czy nie, ogólnie irydowe swiece sa lepsze, i ładniej powinno na nich odpalać. ale jak jest źle wyregulowany gaźnik to żadna swieca nie pomoże - a nawet irydówke łatwiej zalać...
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Re: Suzuki DRZ400Y 2001r

Postprzez kotlet9696 » 16/8/2017, 22:07

Z tymi obrotami to miałeś rację. Były przy wysokie już w dniu kupna. Ogarnąłem trochę jak to z tym dekompresorem jest już wcześniej ale i tak ciężko było kopać. Obniżyłem obroty, silnik pracuje bardzo cichutko i teraz to jest max 4 strzały do odpalenia ale sądzę, że i tak powinna łatwiej palić.

Mam jeszcze taki mały problem z kopką. Może problem to za dużo powiedziane.
Akcja taka, że odchyla się. Widzę, że jest wyrobiona. Nie dość, że na całym mocowaniu to jeszcze potrafi się odchylać. Regeneracja tego typu jak w DTtce? Bo nowa 500zł na allegro... Myślałem, żeby wrzucić pod sprężynkę z kulką kawałek gwoździa, żeby wydłużyć sprężynkę - w DT daje to radę. Oprócz tego na cały ten wałek od kopki zaraz, przed nakrętką dać jakąś podkładkę żeby nie miała możliwości się ruszać na wałku. Dobry pomysł czy lepiej tak nie kombinować?

Poza tym, widzę, że chłodnice mam lekko poklejone... Nie ciekną ale chyba wymiana w przyszłości obowiązkowa, czyż nie? Generalnie to żeby "żeberka" były jakoś pogięte to nie, nie są, a tam gdzie były to widzę, że są wyprostowane. Można je jakoś uodpornić na takie właśnie podziurawienie i pogięcie? Bo generalnie to widzę, że prócz owiewek i plastikowych osłon na nich to nic innego nie ma. Chcę doinwestować moto bo wiem, że szybko go nie zmienię także robię DRZtkę pod siebie.

Pozostaje kwestia ubioru.
Mam buty-Forma Dominator, kask- HJC AC-MX Killer, gogle-Thor Enemy, rękawice-Fox Bomber i ochraniacze na kolana jakieś takie od deskorolki chyba? Na Hondzie i DTtce działały ale trzeba zainwestować w lepsze.
Sprawa wyglÄ…da tak:
rękawice-do wymiany bo zniszczyłem je już. Na palcach wskazujących mam już dziury :P
gogle-wymienię tylko szybkę bo jest tania a gogle są sprawne i mimo paru epizodów z parowaniem to są git.
-reszta na razie jest wystarczajÄ…ca.
Pytanie teraz w co zainwestować w pierwszej kolejności? Budżetu nie mam jakiegoś na razie bo ciężko z kasą (kilka tysięcy moto kosztowało :P) ale jak się odbuduję finansowo to będę kompletował. Na pewno nie będzie mnie stać żeby kupić nowe ortezy za 3000zł ale takie 400zł na np. buzer będę w stanie wydać i generalnie to nie wiem w co inwestować. Bluza? Spodnie? To chyba później, są pewnie ważniejsze rzeczy które są bardziej niezbędne niż to i tutaj potrzebuję pomocy w doradzeniu.
kotlet9696
Świeżak
 
Posty: 326
Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31

Re: Suzuki DRZ400Y 2001r

Postprzez henio12323 » 17/8/2017, 06:53

ale ty lubisz drutować...

gwoździa do kopki - jakbym kupił potem takie moto to bym klął ostro co za patenty. rozbierz to poczyśc zobacz co sie dzieje czy w ogóle jest kulka ispręzynka, mozna spręzynke rozciągnąć albo wymienic. podkładanie to druciarstwo. nasmaruj wszystko smarem stałym. mozna dobrac oringa miedzy obie częsci kopki wtedy chodzi to troche ciasniej. - tylko nie za gruby bo go szybko rozerwie.

co do odpalania - kiedys w koncu bedziesz musiał zajrzeć do gaźnika, pewnie jak go porzadnie wyregulował byś to by palił sprzet ładniej. zawory tez maja znaczenie ( ich regulacja)

są czasem dostępne osłony ale czy są do DRZ to nie wiem, ja sobie sam dorobiłem wzmocnienia, 2 blachy aluminiowe po bokach dałem, i połączone prętami alu - skręcane to było, w razid gleby zatrzymało sie wszystki na zewnętrznej blaszce - ona pchała przez pręty drugą blache która sie opierała o rame.

buty, kask ochrona kolan i rekawice to dla mnie podstawa zawsze jak juz to mam to ubrane, no i ciuchy. potem eentualnie zakładam buzer, i całą reszte
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Re: Suzuki DRZ400Y 2001r

Postprzez kotlet9696 » 17/8/2017, 10:50

Ajj tam zaraz lubisz drutować :P Po prostu chcę coś z tym zrobić nie kupując kopki za 500zł a w DTtce takie patenty działały dobrze więc pomysł jakiś jest i chodzi tu tylko o wydłużenie sprężynki :P

Tak zrobiÄ™.

Zawory nie stukają i z wydechu nie strzela więc są raczej git ale i tak trzeba będzie zajrzeć. Do gaziora też.

Ochraniacze na kolana-tylko jakie? Doradzisz?

Generalnie to jak można jeszcze doinwestować to moto? Nie mówię tu o jakiejś okleinie czy coś. Bardziej mi chodzi o jazdę i np. tak jak napisałem z tymi chłodnicami, żeby poprawić ich wytrzymałość.

Znasz jakiś sklep internetowy gdzie można kupić w jakiejś normalnej cenie spodnie i bluzę? Bo jak widziałem to sklepy stacjonarne potrafią sobie zawyżyć ostro cenę a o allegro szkoda gadać...
I generalnie tego typu rzeczy od jakiej firmy oglądać? Za foxa widzę trzeba dać za spodnie z 500zł... Są jakieś tańsze modele ale jak to ogólnie wytrzymuje?
kotlet9696
Świeżak
 
Posty: 326
Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31

Re: Suzuki DRZ400Y 2001r

Postprzez henio12323 » 17/8/2017, 20:58

ja to nie widze inaczej niz drutowanie

co do ochraniaczy ja miałem thor force i były spoko moge je polecic,

nie bardzo jest w co inwestowac. lepiej w mechaniczna strone zeby sie to kupy trzymało, zamiast osłon chłodnic wolał bym np. zrobic serwis zawieszenia.

nie znam takich stron, najtaniej to chyba na allegro. co do marek/modeli to traz wszystko to chinszczyzna jest totalna, ciuchy tanie sa mało wygodne i rozpadną się po sezonie, ciuchy topowe sa wygodne i rozpadną sie tez po sezonie ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Re: Suzuki DRZ400Y 2001r

Postprzez kotlet9696 » 18/8/2017, 08:25

Dobra, to muszę kupić kierownicę. Jaka? Renthal? To chyba jedyna firma która mi przychodzi na myśl. Myślałem o 28.6mm ale manetki, rolgaz, mocowanie na handbary itd nic mi nie będzie pasowało... I nie wiem czy taka 22mm się nie zegnie...
Właśnie się dowiedziałem, że 28.6mm jest na środku a manetki i rolgaz to wszystko to pasuje :P Gorzej z mocowaniami handbarów i samej kierownicy :/

To w takim razie sam kupiÄ™ takie.

Zawias miał serwis przez poprzedniego właściciela. Zero luzów na kołysce, amorku czy wycieków także nie ma co się przyczepić do tego.

Potrzebuję również klocków na przód. Jakieś polecisz? Nie wiem w ogóle co tutaj wybierać bo np. wujas kiedyś kupił z opiłkami diamentów i tarcze sobie popierdolił także wolę pytać.

Czy to normalne, że tylny hamulec cały czas mi trze delikatnie?
kotlet9696
Świeżak
 
Posty: 326
Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31

Re: Suzuki DRZ400Y 2001r

Postprzez henio12323 » 19/8/2017, 08:14

renthal, protaper, to dobre kierki
aby kupic oryginał bo są tanie podróbki

klocki szukaj złote, o oznaczeniu np HH, sintered, spieki, nie kupuj organicznych czarnych/ czerwonych słabiej hamuja i sie szybko wycierają.

nie nie jest to normalne, cos jest krzywe, albo tłoczki stoją w zacisku i nie wracają
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Re: Suzuki DRZ400Y 2001r

Postprzez kotlet9696 » 25/8/2017, 10:30

A kierownice Magury albo Zety są spoko? Tak czy siak najłatwiej Renthala dostać ale tak pytam.
Da się w ogóle rozpoznać podróbę kierownicy od oryginału? Bo widziałem dwie fajne Renthala na OLX 200zł sztuka i tak się zastanawiam...
Inwestować w 28,6mm czy 22mm wytrzyma?

Odkręciłem kickstarter i próbowałem odkręcić samą kopkę od jej mocowania, które wchodzi na freza ale śruba jest tam śruba na wkrętak. Próbowałem odkręcić to nawet kluczem udarowym ale nie pomogło a chciałem zlikwidować luz na niej i coś zrobić żeby się nie otwierała. Ta śruba jest tak twarda, że powykręcała mi jedną końcówkę na krzyżaka a drugą ułamała i został w niej kawałek tego krzyżaka. Jakiś pomysł jak to odkręcić? Kopki kupować nie zamierzam bo 500zł kosztuje na allegro...
kotlet9696
Świeżak
 
Posty: 326
Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31

Re: Suzuki DRZ400Y 2001r

Postprzez henio12323 » 25/8/2017, 15:00

magury zwłazcza te oryginalne ktma sa bardzo wytrzymałe, o zecie nie słyszałem zeby były kiepskie też

co do oryginalnosci - po fotkach nie poznasz, bardziej na zywo jakosc wykonania itp - niektóre kiery to w rękach mozna wyginac praktycznie :P

fabrycznie masz cienkÄ… kiere i taka wytrzyma - a jak chcesz siÄ™ czesto wywracac i miec mocnÄ… kiere to fatbar bedzie lepszy. no i dla mnie troche bezpieczniejszy bo zawsze to nie ma poprzeczki.

te sruby sie czesto zapiekają, kup spboe uszczelniacz kopki na zapas, a tu wszystko mozna na rózne sposoby, ja czasem np kłade nakrętke na srubye, i spawam w srodku potem wykręcam łapiac za nakrętke po zewnętrz. czesto to tez sie urywa.

jak sie kopka otwiera to bez demontazu mozna ja rozebrac na czesci, wyczyscic w srodku, dac smaru, zoabczyc czy jest kulka i spręzynka, dac oring jak nie ma ,a jak jest to grubszy
a jak to nic nie da i nie chcesz wydawac 500 zł to olej temat i tyle
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Re: Suzuki DRZ400Y 2001r

Postprzez kotlet9696 » 26/8/2017, 14:48

To będę szukał takich kier 28.6mm, dzięki za info.

To fabrycznie pod kopkę idzie uszczelniacz? U mnie nie ma takowego :P Generalnie to kopka rusza się po wałku od kopniaka minimalnie i również się odchyla i myślałem dopasować coś.

Próbowałem przecinakiem odkręcić tę śrubę ale bałem się o kopaje i dałem sobie w ten sposób z tym spokój. Myślałem nad wykręceniem tej śruby i jej wymianą bo już i tak przez to odkręcanie jest zniszczona.
kotlet9696
Świeżak
 
Posty: 326
Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31

Re: Suzuki DRZ400Y 2001r

Postprzez henio12323 » 26/8/2017, 21:26

oring idzie miedzy obie czesci samej kopki. na wałku to musi siedziec idealnie ciasno, nie moze byc grama luzu. czasem miedzy pod kopką sąjakies podkładki, albo pod srube kopki idą specjalne podkładki - różnie i to musi byc dograne bo inaczej beda problemy.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Re: Suzuki DRZ400Y 2001r

Postprzez kotlet9696 » 27/8/2017, 15:33

Wymieniłem podkładkę i luzu na wałku nie ma. Zużyta była już mocno. Poszukam chyba kopy tylko w normalnej cenie bo takie robienie to chu*j nie robienie.

Złapałem kapcia w tylnym kole i akcja taka, że zastanawiam się czy z całym kołem nie jechać do jakiegoś wulkanizatora bo prędzej felgę pognę niż zdejmę tą oponę (120/90 Dunlopa) i inna sprawa, że najprawdopodobniej zerwałem maszynkę od dętki. I teraz nasuwa się pytanie jaką dętkę kupić? Warto zainwestować w te dętki heavy duty, które mają 4mm?
kotlet9696
Świeżak
 
Posty: 326
Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31

Re: Suzuki DRZ400Y 2001r

Postprzez henio12323 » 27/8/2017, 20:41

to zalezy one są bardziej odporne na przedarcia np... ale wentylek jak amsz urwac to i tak urwiesz, masz trzymak ? jak nie to sobie zamontuj i problem z głowy. a u wulkanizatora na pewno łątwiej jak nie umiesz i nie masz dobrych łyżek
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Re: Suzuki DRZ400Y 2001r

Postprzez kotlet9696 » 31/8/2017, 23:10

Dobra, oponka założona, dętka nie pocięta jest git. Udało się przy użyciu jednej łyżki :D

Za cholerę nie ogarniam sprawdzania oleju. Jak pojeżdżę i sprawdzę to bagnet mokry ale jak znów go wkręcę to praktycznie nie ma oleju... Dolałem litra w ciągu 17mth i dalej to samo...

Potrzebuję serwisówki do SUZUKI DRZ400Y 2001r a za cholerę nie mogę dorwać... Ktoś coś?

Wypad nad Wisełkę i klamka hamulca urwana... Myślę czy nie zainwestować w takie krótkie niełamki ale generalnie nie wiem czy takie coś będzie pasowało w mocowania? Bo sprzedają je bez :/
kotlet9696
Świeżak
 
Posty: 326
Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31

Re: Suzuki DRZ400Y 2001r

Postprzez henio12323 » 2/9/2017, 19:47

to czas zajrzec do ksiazki serwisowej, i po kolei z niÄ… zrobic procedure sprawdzania oleju ;)

ja daje pod mocowania grubo tasmy teflonowej srubki na klej do gwintów i nie dokrecam za mocno - przy glebie wszystko sie przestawia i nigdy jeszcze klamki nie połamałem
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Re: Suzuki DRZ400Y 2001r

Postprzez kotlet9696 » 3/9/2017, 11:25

Wszystko spoko tylko w DRZtce nie zdążyłem zrobić tego patentu i stwierdziłem, że te plastikowe handbary dadzą radę uratować dźwignię :lol:

I teraz tak czy siak muszę kupić... :/ Ale, że tym razem robię moto pod siebie na dużo dłużej to myślałem nad czymś takim:
http://allegro.pl/krotkie-klamki-sporto ... 23129.html
ale pytanie brzmi czy nie lepiej dołożyć te 50zł i nie kupić tych
http://allegro.pl/krotkie-klamki-sporto ... 56993.html

Heniu, nie masz może serwisówki do DReZynki?

Jakie mocowania kierownicy kupić? Żeby pasowały DReZynki? :d
kotlet9696
Świeżak
 
Posty: 326
Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31

Re: Suzuki DRZ400Y 2001r

Postprzez henio12323 » 3/9/2017, 20:43

jak dla mnie szkoda złotówki na te klamki
to typowa china z aliexpres tam pewnoe duzo taniej. i to że są nielamki to nie znaczy ze nie do połamania, po prostu sie czasem poterafią nie połamac tylko wygiąc - ale to jak pisze czasem, nie ze zawsze, ale wada maja taka ze od wibracji i uzywania wszystkie te piwoty sie wycierają, i tragicznie to chodzi - zwłaszcza w chinczykach. inna sprawa ze krótkie klamki to czesto wiąze sie z twardszym sprzegłem ( dłuzsza klamka = dłuzsza dzwignia i jest lepiej) i tak samo hamulec, na dłuzszej klamce jest lepsza siła hamowania przy mniejszym nacisku.

pewnie tez masz klamki jak w WSK pomontowane że wystają poza obrys kierownicy - ja sobie chowam mocowania maksymalnie wgłąb kierownicy.

serwisówke jakas mam ale 112 mega zajmuje wiec ciezko mi to bedzie przesłać :P szukaj w necie na pewno znajdziesz.

https://www.manualslib.com/manual/12081 ... -2000.html
2 sekundy szukania

a co do mocowan to nie rozumiem - kup pasujące to beda pasowały :D to uniwersalne zwykle jest - kwestia średnic
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Re: Suzuki DRZ400Y 2001r

Postprzez kotlet9696 » 7/10/2017, 08:59

Właśnie nie wiedziałem czy są uniwersalne te mocowanka :P

Też mam schowane ile się da i w sumie to co piszesz z siłą nacisku na klamkę ma sens...

Aktualnie do wymiany mam tarcze sprzęgłowe, linkę, oponę tył i olej.

-Jakie tarcze sprzęgłowe kupić? Za cholerę nie wiem.
-Przy okazji, co to ten rekluse jest? To jest chyba do sprzęgła hydraulicznego?
-Czy takie coÅ› lepiej siÄ™ sprawdza?
-Warto w DRZtce montować sprzęgło hydrauliczne? Jakie są tego koszta?
-I na jakiej zasadzie to działa bo widziałem jak typek nie naciskał sprzęgła i trzymając tylko za manetkę gazu zmieniał biegi i zero szarpnięć itd...

Aktualnie mam oponę 120/90 18" Dunlopa tylko, że jest już zdarta... I teraz myślę czy dać szerszą? Bo generalnie jak wbijam w jakąś żwirownię gdzie jest pełno piachu ciężko na trzecim biegu próbując nie zakopać się jechać prosto jak po maśle...
I pytanie jaką oponę kupić (model)? Oponka będzie używana w terenie miękkim, piach, las, błoto, więcej piachu, trawa i przelotowo asfalt. Wiadomo mówimy o nówce.

Do DRZty lać Motula 5100 czy inwestować w lepszy olej?

Jeżdżąc dzisiaj moja Suzu dostała jakiejś dziwnej bolączki, mianowicie jechałem asfaltem, zredukowałem do niższego biegu, strzeliła mi z wydechu i dźwignia zmiany biegów ani drgnie... I tak jechałem na biegach 4 i 5 do domu. W domu odkryłem, że aby zredukować do niższych biegów wystarczy podnieść dźwignię i znów ją nacisnąć (bo dźwignia ma taki dziwny luz teraz razem z wałkiem i się zawiesza i dopóki znów jej nie podniosę nie mogę zbić biegu) a byłem pewny, że to tryby albo wodziki się posypały. Wyższe biegi bez problemu mogę wbić. No nic, zadzwoniłem do mechanika i mówi, że to sprężynka od wybieraka.
Pytanie brzmi gdzie w DRZtce siÄ™ ona znajduje?
Jak to się dokładnie nazywa, bo nigdzie za cholerę nie mogę znaleźć do kupienia jak piszę sprężynka wybieraka?
kotlet9696
Świeżak
 
Posty: 326
Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê