yz 125 pali świece
Posty: 4
• Strona 1 z 1
yz 125 pali świece
Witam wszystkich. Jestem tu nowy i proszę o wyrozumiałość.
Mianowicie mam problem z moją yz 125 z 97r. babcia ale po kapitalnie kapitalnym remoncie. Zostało zrobione praktycznie wszystko i zaczął sie problem ze świecami. mianowicie strasznie szybko pali mi świece. dodam ze jezdziłem do tej pory na ngk irydowej br9eix. czyli takiej jak producent zaleca jeśli się nie mylę. Wiem ze może tu być kilka przyczyn. po pierwsze muszę sprawdzic dyszę jakie mam bo kojaży mi się że jedna jest chyba mniejsza niz powinna być (jest 320 a chyba 340 powinna być ale mogę sie mylić). muszę zobaczyć iglice jak jest umiejscowiona i mam też w planie sprawdzić wszystkie połączenia elektryczne poczyścic i zakonserwować i dodatkowo uszczelnić izolacją, aczkolwiek nie wiem czy ,ma to sens
I tu siÄ™ pojawiajÄ… moje pytania
1. Jak można sprawdzic moduł zapłonowy czy jest sprawny czy nie daje złych prądów bo tu też może tkwić problem?
2. Mam tuningowy dyfuzor i tłumik DEP. Z tym że dyfuzor ma kilka wgniotek i w związku z tuningowym wydechem jakie średnice dysz byście proponowali?
3. Co myślicie o założeniu świecy o wyższej lub niższej ciepłocie? wiem że to nie jest standardowa opcja ale biorąc pod uwagę inny wydech niż seria może to wpływać na temperaturę i wszystkie parametry podczas zapłonu w cylindrze. Czytałem trochę o tych ciepłotach świec i ludzie pisali że nie raz była poprawa gdy zmienili o nr wyższą lub niższa. Aczkolwiek trafiali sie cudacy co wkręcali z samochodu jakiegoś i cieszyli sie że dobrze jeździ
Aha dodam że atak jest sprawny w 100% filtr czyszczony co jazdę i nasączany, olej leję jak na mój gust bardzo dobry bo jest to motul 800 w stosunku 1:40
Z góry dzięki za pomoc i odpowiedzi
Mianowicie mam problem z moją yz 125 z 97r. babcia ale po kapitalnie kapitalnym remoncie. Zostało zrobione praktycznie wszystko i zaczął sie problem ze świecami. mianowicie strasznie szybko pali mi świece. dodam ze jezdziłem do tej pory na ngk irydowej br9eix. czyli takiej jak producent zaleca jeśli się nie mylę. Wiem ze może tu być kilka przyczyn. po pierwsze muszę sprawdzic dyszę jakie mam bo kojaży mi się że jedna jest chyba mniejsza niz powinna być (jest 320 a chyba 340 powinna być ale mogę sie mylić). muszę zobaczyć iglice jak jest umiejscowiona i mam też w planie sprawdzić wszystkie połączenia elektryczne poczyścic i zakonserwować i dodatkowo uszczelnić izolacją, aczkolwiek nie wiem czy ,ma to sens

1. Jak można sprawdzic moduł zapłonowy czy jest sprawny czy nie daje złych prądów bo tu też może tkwić problem?
2. Mam tuningowy dyfuzor i tłumik DEP. Z tym że dyfuzor ma kilka wgniotek i w związku z tuningowym wydechem jakie średnice dysz byście proponowali?
3. Co myślicie o założeniu świecy o wyższej lub niższej ciepłocie? wiem że to nie jest standardowa opcja ale biorąc pod uwagę inny wydech niż seria może to wpływać na temperaturę i wszystkie parametry podczas zapłonu w cylindrze. Czytałem trochę o tych ciepłotach świec i ludzie pisali że nie raz była poprawa gdy zmienili o nr wyższą lub niższa. Aczkolwiek trafiali sie cudacy co wkręcali z samochodu jakiegoś i cieszyli sie że dobrze jeździ

Aha dodam że atak jest sprawny w 100% filtr czyszczony co jazdę i nasączany, olej leję jak na mój gust bardzo dobry bo jest to motul 800 w stosunku 1:40
Z góry dzięki za pomoc i odpowiedzi
- AdamKox
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 31/5/2017, 05:59
Re: yz 125 pali świece
zacznij od sprawdzenia jakie fabrycznie powinny byc dysze i sprawdz jakie masz.
do wydechu pewnie dało by rade iglice podniesc o 1 zabek i zwykle sprawe wydechów to załatwia.
irydówke łatwo zalac, zwykła jest odporniejsza. ale najlepiej tak samo dac to co zaleca peoducent. dalej jazda - to crossówka wiec jak bys miał ochote popyrkac po lesie to tutaj nie bedzie to na pewno na plus. kolejna sprawa to to ze swiece pali bo ma za duzo paliwa/oleju. robisz 1:40 czyli ile oleju np na 1 litr ? moze źle interpretujesz proporcje i lejesz za duzo oleju. albo masz gaźnik za bogato wystrojony i leje jak z wiadra
do wydechu pewnie dało by rade iglice podniesc o 1 zabek i zwykle sprawe wydechów to załatwia.
irydówke łatwo zalac, zwykła jest odporniejsza. ale najlepiej tak samo dac to co zaleca peoducent. dalej jazda - to crossówka wiec jak bys miał ochote popyrkac po lesie to tutaj nie bedzie to na pewno na plus. kolejna sprawa to to ze swiece pali bo ma za duzo paliwa/oleju. robisz 1:40 czyli ile oleju np na 1 litr ? moze źle interpretujesz proporcje i lejesz za duzo oleju. albo masz gaźnik za bogato wystrojony i leje jak z wiadra
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Re: yz 125 pali świece
Na 5l paliwa daje 125ml. Z tego co pamiętam to mam 320 dysze ta jedna a drugiej nie pamiętam. Jeśli się nie mylę iglica już jest na maxa podniesiona. Co do kręcenia to mamy taki tor u nas ze jest bardzo krety i bardzo dużo błota pod cross cantry robiony ale bardziej pod enduro się nadaje bo też parę stromych podjazdów jest i jest w większości w lesie. Nie jest to typowy tor motocrossowy. Możliwe że ktoś będzie kojarzył. Tor w Ostródzie a dokładnie Górczynie.
- AdamKox
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 31/5/2017, 05:59
Re: yz 125 pali świece
jak nie masz tunigów typu duzo bardziej przelotowy wydech itp to warto gaźnik przywrócic do usyawien fabrycznych. a jak iglica na max podniesiona to tez nie ma dziwnego ze leje paliwo w wiekszej ilosci i zalewa
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości