Motocykl wchodzi od razu na bardzo wysokie obroty
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Motocykl wchodzi od razu na bardzo wysokie obroty
Witam ostatnio po długim postoju odpaliłem moje moto przejechałem się raz i brakło mi benzyny .
Po zalaniu moto nie odpalało dopiero gdy odpalałem z manetką na full wtedy motocykl zapalił lecz miał taki nie przyjemny dzwięk taki stary diesel. Po regulacji gaznika jechałem moze 4 metry lecz pracował tak nie równo ze kierownicy nie dało się utrzymać a dziś odpalam a on sam na najwyższe obroty wchodzi.
ProszÄ™ o pomoc
Po zalaniu moto nie odpalało dopiero gdy odpalałem z manetką na full wtedy motocykl zapalił lecz miał taki nie przyjemny dzwięk taki stary diesel. Po regulacji gaznika jechałem moze 4 metry lecz pracował tak nie równo ze kierownicy nie dało się utrzymać a dziś odpalam a on sam na najwyższe obroty wchodzi.
ProszÄ™ o pomoc
- KonradK
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 27/5/2017, 12:47
Re: Motocykl wchodzi od razu na bardzo wysokie obroty
Co za ludzie. zero danych i liczą na wywróżenie z kryształowej kuli....
-
Croowab - Bywalec
- Posty: 755
- Dołączył(a): 12/6/2013, 19:51
Re: Motocykl wchodzi od razu na bardzo wysokie obroty
po zalaniu paliwa rozregulowales niepotrzebnie gazniki.
1. Skonczylo ci sie paliwo, bylo sucho w gaznikach.
2. Zalales swieze, nie poczekales az sie napelnia gazniki tez tylko od razu krecic zaczales, to zes pewnie pozalewal.
3. motur, ze mial niewypelnione gazniki i jeszcze dlugo kreciles, pozalewal swiece, jak wreszcie odpalil to chodzil jak traktor i nierowno, gdyz nie chodzil na wszystkich cylindrach. Nie trzymal obrotow, wiec "podregulowales" czyli ROZREGULOWALES gaznik i podkreciles obroty wpizdziet
4. Skrec obroty sruba od regulacji tak jak bylo wczesniej, bo niepotrzebnie zes ruszal.
1. Skonczylo ci sie paliwo, bylo sucho w gaznikach.
2. Zalales swieze, nie poczekales az sie napelnia gazniki tez tylko od razu krecic zaczales, to zes pewnie pozalewal.
3. motur, ze mial niewypelnione gazniki i jeszcze dlugo kreciles, pozalewal swiece, jak wreszcie odpalil to chodzil jak traktor i nierowno, gdyz nie chodzil na wszystkich cylindrach. Nie trzymal obrotow, wiec "podregulowales" czyli ROZREGULOWALES gaznik i podkreciles obroty wpizdziet
4. Skrec obroty sruba od regulacji tak jak bylo wczesniej, bo niepotrzebnie zes ruszal.
-
ChaoticBiker - Stary Wyjadacz
- Posty: 706
- Dołączył(a): 16/11/2007, 18:05
- Lokalizacja: Edinburgh
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości