Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Czester, madcap, senekkorzenna, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, melvin, Leg1oN, Żmija, Terror, henio12323, Beavis

Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Postprzez henio12323 » 18/5/2017, 21:06

nie mam pojecia czy powinno cos byc - nawet nie napisal es co to za maszyna

chociaz i tak to niewiele da - ogólnie poszukaj sobie schematów czesci, i tam bedzie opisane/pokazane co tam ma byc czy uszczelka czy podkładka czy nic.

to nie sa płaskie oringi tylko stare wytłuczone oringi ;D wymien na nowe i bedzie znacznie lepiej. tylko ciezko moze byc dobrac, zwykłe potrafia długo nie wytrzymac. najlepiej dobierz z materiału o nazwie VITON w sklepie z uszczelniaczami powinienes cos dobrac,
GasGas TXT 250...

Częsci do motocykli, oleje, smary ....... info PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 24666
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Postprzez GTTT » 18/5/2017, 23:36

Rzeczywiście, zapomniałem. Honda CR 125, 2001r wpisywałem w google wiele rzeczy jednak wyskakują schematy jakby nie tego co szukam. Sprawdzałem również wizualnie koplety uszczelek top end i wdziałem może 3 oringi podobne w koplecie. Postaram się jeszcze dziś coś zdziałać
GTTT
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie

Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Postprzez henio12323 » 19/5/2017, 07:40

cheapcycleparts.com tu sa np katalogi czesci
GasGas TXT 250...

Częsci do motocykli, oleje, smary ....... info PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 24666
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Postprzez GTTT » 19/5/2017, 13:57

Dzięki Henio, jak zwykle niezawodny. Mam nadzieję, że w końcu Ci zaczęli płacić za udzielanie odpowiedzi :D
GTTT
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie

Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Postprzez henio12323 » 19/5/2017, 18:12

taa płacic :D chciałbym :P
GasGas TXT 250...

Częsci do motocykli, oleje, smary ....... info PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 24666
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Postprzez GTTT » 19/5/2017, 18:44

Panowie zrzuta na nowe opony dla Henia :D Jakaś puszka na napiwki powinna tu być
Koleżanka sprawdziła mi części w katalogu i wyszło jej, że te oringi powinny być rzeczywiście płaskie (tak wyglądało na obrazku) Znów w komplecie uszczelek top end występują tylko 3szt i to okrągłe jak to Ty pisałeś a u mnie są 4. Tylko znowu komplet kosztuje koło 120zł a jedna uszczelka oddzielnie 30. Pogmatwane to trochę. Spróbuję jutro stare okręcić sznurkiem odpornym na temp do 300stopni
GTTT
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie

Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Postprzez henio12323 » 19/5/2017, 18:55

watpie ze tam sa płaskie...czesto przy serwisie maszyn widze własnie juz wypłaszczone oringi w ten własnieo sposób

zmierz srednice wydechu i poszukaj oringów w zamienniku, zobacz np to
http://allegro.pl/kwazar-oring-31x3-vit ... 98245.html
GasGas TXT 250...

Częsci do motocykli, oleje, smary ....... info PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 24666
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Postprzez GTTT » 25/5/2017, 12:41

Dzięki wielkie. Na razie okrecilem tym sznurkiem i nie dymi. Doszło ze 2 konie (śmieje się) niefortunnie Się wywrocilem i poturbowalem siebie oraz kierownicę więc na razie nie sprawdzę czy zda to egzamin na dłuższej trasie. Jak nie to na pewno wezme te uszczelki
GTTT
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie

Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Postprzez lanon » 25/5/2017, 13:24

Myślicie, że można coś zrobić z wyrobionym kopniakiem ?
Potrzebuję tej części, która się przykręca.. Te ząbki są całe "zjechane" i mi już przeskakuje kopniak całkiem.. Ciężko, żeby ktoś zrobił taki frez, żeby te ząbki 'odnowić' . A nowy kopniak za 2-3 stówy kupować, bo frez się wyrobił to też nie za bardzo..
Może coś się z tym da zrobić jeszcze?
Pozdrawiam księgowa praca :)
lanon
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 25/5/2017, 13:15

Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Postprzez henio12323 » 25/5/2017, 18:44

mozna przyspawac na sztywno do wałka :D ciekawych opcji nie ma
z druciarstwa to widziałem jak ktos wpasował nasadke z klucza cienkosciennego 7kątnego w wieloklin na kopce - a wałek spiłował pod te 6 katów.

ale to wszystko kombinacje i druciarstwo 2-3 stówy za kopke to nie jest duzo
GasGas TXT 250...

Częsci do motocykli, oleje, smary ....... info PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 24666
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Postprzez GTTT » 26/5/2017, 14:18

A propo mojej krzywej kierownicy. Sądzę, że co zaznaczyłem w kółko może też mieć delikatny wpływ na nią iż jest pochylone względem drugiego zabezpieczenia. http://fotowrzut.pl/6TVOCR4EPA
Jak to mogę skorygować ? Próbowałem to wykręcić od spodu, znajduję się tam nakrętka (bodajże 14) ale okręcała się w raz z tym zabezpieczeniem gdy kierownica była zdjeta. Kręcić to na założonej kierze czy dostać się od góry? Są tam dwa imbusy, ściągam górę i są znów imbusy o mniejszym rozmiarze a nie miałem akurat takiego (liczyłem, że będzie pod tym główka śruby)
GTTT
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie

Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Postprzez BigFredi » 27/5/2017, 13:43

Witam, jaki zawór membranowy powinienem mieć w moim Suzuki RM 125 2000r ? Obecnie mam V-Force 3 ale słabo zbiera się z niskich obrotów do średnich później dostaje kopa. Zawór membranowy może być przyczyną tego stanu ?
Załączniki
18012749_1943116285917773_1135434418_o.jpg
18261146_1951773888385346_290728636_o.jpg
BigFredi
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 27/5/2017, 13:39

Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Postprzez henio12323 » 27/5/2017, 21:14

gttt - na pewno jestr jakis sposób zeby dalo sie poluzowac te mocowania, to pracuje na gumach wiec potrafi sie przestawic. mozna próbowac na siłe skrecic kierownice, i kierownica cia,gnąc zeby wyrównac

bigfredi - moze byc, twarde listki powoduja ze z dołu gorzej ciągne ale t RM wiec nie bardzo jest co liczyc na dobry dół tym bardziej w leciwym moto
GasGas TXT 250...

Częsci do motocykli, oleje, smary ....... info PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 24666
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Postprzez matikupiec » 28/5/2017, 09:17

Jeśli w motocyklu szosowym mam zbiorniczek wyrównawczy, i jeśli bym kupił chłodnicę z samym korkiem bez odprowadzania na zbiorniczek to będzie wszystko w porządku? :?:
Motorynka Pony 50 > Bemi 110 > Mrf 140 > Exc 200> Yz 125
Avatar użytkownika
matikupiec
Świeżak
 
Posty: 139
Dołączył(a): 1/4/2014, 19:08
Lokalizacja: Busko Zdrój ;)

Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Postprzez henio12323 » 28/5/2017, 20:45

na pewno nie ma wyjscia ? chyba nie widziałem chłodnicy bez wyprowadzenia nadmiaru...

ale jak nawet tak wstawisz to nie ma wiekszego problemu, tylko jak cos sie przygotuje i wywali płyn to bedzie trzbea uzupelnic ubytek, wiec po prostu czesciej tam trzeba zaglądac
GasGas TXT 250...

Częsci do motocykli, oleje, smary ....... info PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 24666
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Postprzez matikupiec » 28/5/2017, 21:52

Tzn. Tak jak to jest rozwiązane w crossach, wężyk od korka i na glebę, zamiast zbiorniczka
Motorynka Pony 50 > Bemi 110 > Mrf 140 > Exc 200> Yz 125
Avatar użytkownika
matikupiec
Świeżak
 
Posty: 139
Dołączył(a): 1/4/2014, 19:08
Lokalizacja: Busko Zdrój ;)

Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Postprzez GTTT » 29/5/2017, 17:45

Z kierownicą się uporalem jednak mam jeszcze dwa pytania. 1) Naciagalem łańcuch, po dwóch stronach napinacze są równo, według kresek na wahaczach. Dodatkowo mierzylem suwmiarka jest ok. Jednak jest cm różnicy (między jedną a drugą stroną moto) pomiędzy wahaczem a kołem, krzywe koło?
2) Odpalilem dziś moto pierwszy raz po ostatniej glebie, wszedł od razu na bardzo wysokie obroty jakby miał wybuchnąć :| zgasilem i odpalilem ponownie, obroty wydawały się ciut mniejsze jednak dalej to nie było to. Wylączyłem ssanie - zero rezultatu. Dodałem gazu, wszedł na jeszcze wyższe obroty i zostawał na nich po odpuszczeniu manetki.. powolutku spadały. Linka nie wydaję się być nigdzie przymiażdżona. Zgasilem Honde nie czekając czy obroty się zmienią, bo bałem się o tłok (duże obroty na zimnym) jakieś sugestie ?
GTTT
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie

Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Postprzez henio12323 » 29/5/2017, 18:13

1) predzej krzywy wahacz :D a jak mierzysz ? sa 2 opcje mozna zmierzyc od osi koła do osi wahacza - nie gdzies do ramy bo rama nie musi byc symetryczna. opcja 2 to czyms prostym mozna przyłozyc do koła zebatego/ łancucha jak prowadzi, 2 cm to pownno byc widac. mozna np laserem poswiecic czy łancuch leci prosto czy jest cos nie tak

2) nie wiadomo, moze sie przepustnica zablokowała, moze linka zajrzyj najpiere do gaxnika. 2 opcja to gaźnik mógł sie przy glebie wypiac z airboxa i zaciaga lewe powietrze - zgadywanki
GasGas TXT 250...

Częsci do motocykli, oleje, smary ....... info PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 24666
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Postprzez GTTT » 29/5/2017, 21:34

1)Mierzylem od felgi z przodu koła do wahacza, przykladalem suwmiarke w poprzek. Masz na myśli przyłożyć coś do przedniej zębatki w wzdłuż łańcucha i patrzeć czy łańcuch w pewnym momencie nie odchodzi od tego w bok? Jeśli to nie wina gleby to pewnie tak jeździłem ciągle.

2)Popatrze, jak zwykle wielkie dzięki! Myślałem, że jeśli uszczelnilem wydech to może należy znów gaźnik wyregulowac, jednak przed glebą było ok. Zawsze z początku wchodził na dość wysokie obroty, ale nie takie
GTTT
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie

Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Postprzez henio12323 » 30/5/2017, 05:56

1) nie, a co w ogóle ma przednie koło do tego :D i jak wyjdziesz od przedniej zebatki to jak sprawdzisz druga strone motocykla ? mozesz zmierzyc od osi wahacza do osi koła. to jedyny słuszny pomiar jaki mozna zrobic

2)
GasGas TXT 250...

Częsci do motocykli, oleje, smary ....... info PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 24666
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Offroad

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

na gr