Zobacz wÄ…tek - Motocykl na droge i tor
NAS Analytics TAG

Motocykl na droge i tor

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Motocykl na droge i tor

Postprzez MsK » 10/5/2017, 06:53

Witam.
Chcialbym w tym temacie poruszac zagadnienia technicznie, przerobek oraz doradztwa co warto, a czego nie.
Kupilem CBR600RR PC37 i zamierzam przeprowadzic tylko najpotrzebniejsze mody, aby jezdzic po ulicy i po torach (dla zainteresowanych moge wrzucic liste modyfikacji jakie zamierzam przeprowadzic).

Pytanie pierwsze - sety.
Czy sety sportowe z innych motocyklu sa kompatybilne, czy powinienem szukac tylko od modelu PC37?
Crashpady krotkie, czy nieco dluzsze?
Odważni nie żyją WIECZNIE
Ostrożni nie żyją WCALE!
MsK
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 20/1/2013, 20:52
Lokalizacja: KTA


Re: Motocykl na droge i tor

Postprzez suhy-19 » 12/5/2017, 10:26

sety tylko od pc37 a jezeli chodzi o crash pady to najlepiej bez latac :P
aprilia RSV4
Avatar użytkownika
suhy-19
Moderator
 
Posty: 2660
Dołączył(a): 18/12/2012, 13:35
Lokalizacja: DLW


Re: Motocykl na droge i tor

Postprzez MsK » 12/5/2017, 10:59

A to ciekawe ;) Dlaczego uwazasz, zeby bez latac? Znam ryzyko i skutki, gdzie przez crashe moze moto koziolkowac, ale i tak prawdopodobienstwo jest male :) I crashe czesciej ratuja, niz wyrzadzaja szkode. Chyba, ze ktos zaklada 15cm crashe jak do stuntu to fakt - proszenie sie o efektowny szlif :P
Odważni nie żyją WIECZNIE
Ostrożni nie żyją WCALE!
MsK
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 20/1/2013, 20:52
Lokalizacja: KTA

Re: Motocykl na droge i tor

Postprzez suhy-19 » 12/5/2017, 15:05

no wlasnie dlatego :D w r6 nie mialem i moto mialo tylkko delikatnie porysowane owiewki kumpla kawa zawsze szla kozłami :lol: ale jak juz chcesz brac to krótkie
aprilia RSV4
Avatar użytkownika
suhy-19
Moderator
 
Posty: 2660
Dołączył(a): 18/12/2012, 13:35
Lokalizacja: DLW

Re: Motocykl na droge i tor

Postprzez MsK » 12/5/2017, 18:33

Tak, tak - tylko krotkie wchodza w gre - pierwszy kontakt z asfaltem i aby dekle sie nie przetarly.
Ogolnie ograniczam sie do minimum z przerobek, tylko to co trzeba. Bez podnoszenia mocy, zawias seria (waze 65kg, wiec zawieszenie wystrojone pod moj tylek :P ).
Mialem nadzieje, ze torowi wyjadacze odezwa sie w temacie i podpowiedza co jest wrecz konieczne. Ja liste sobie zrobilem co chce zmienic i gromadze graty. Na tor typu Slovakiaring czy Brno polece 2-3x w roku max. Mam w granicach 130-145km do owych obiektow. Do Radomia moze wybiore sie w sierpniu, jesli urlopu cos zostanie. Male tory to zawsze szansa na poprawe techniki, relatywnie malym kosztem.
Odważni nie żyją WIECZNIE
Ostrożni nie żyją WCALE!
MsK
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 20/1/2013, 20:52
Lokalizacja: KTA

Re: Motocykl na droge i tor

Postprzez stareRadio » 16/5/2017, 06:31

sety zmienisz jak bedziesz tarł istniejącymi, sądzę ze po każdym wyjeżdzie na tor bedziesz wiedział co pozmieniać w wyposażeniu moto
stareRadio
Świeżak
 
Posty: 443
Dołączył(a): 25/8/2011, 11:57
Lokalizacja: Dębica



Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê