Zobacz wÄ…tek - <i>[AktualnoÅ›ci]</i> Liberty Motors – nowe centrum...
NAS Analytics TAG

[AktualnoÅ›ci] Liberty Motors – nowe centrum...

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 13/6/2013, 23:13

porażka ten salon, złodzieje i oszuści. nie polecam<br><hr>Polak
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 14/1/2014, 14:54

Dzisiaj tj 14.01.2014 odwiedziÅ‚em salon z myÅ›lÄ… o zakupie motocykla na spokojnie bez kolejek w koÅ„cu jest styczeÅ„ czas dostawy motocykla też nie trwa dwa dni….. Tak siÄ™ niestety nie staÅ‚o. Po wejÅ›ciu do salonu staÅ‚ motocykl, który potencjalnie chciaÅ‚em kupić. Ale po 25 minutach krÄ™cenia siÄ™ po salonie wÅ›ród różnych marek zaczynaÅ‚em siÄ™ zastanawiać czy każdy z pracowników jest aż tak zajÄ™ty, że nawet nie zapyta w czym mogÄ™ pomóc? WiÄ™c rozejrzaÅ‚em siÄ™ raz jeszcze i w salonie jako potencjalny klient byÅ‚em tylko ja i piÄ™ciu sprzedajÄ…cych. Nikt nic nie robiÅ‚, no chyba że miaÅ‚ jakieÅ› zadania od menadżer gdzie nie mogli siÄ™ zajÄ…c potencjalnym klientem. PostanowiÅ‚em siÄ™ nie odzywać do sprzedawcy, bo to powinno wyglÄ…dać troszkÄ™ inaczej. Na wszystkich motocyklach w salonie widniaÅ‚y karteczki „Prosimy nie siadać” pomyÅ›laÅ‚em sobie że chyba jestem w muzeum a nie salonie wiÄ™c też nie siadaÅ‚em bo pomyÅ›laÅ‚em sobie że mogÅ‚em zostać jeszcze wyproszony. PooglÄ…daÅ‚em sobie jeszcze motocykl oczywiÅ›cie nie dotykajÄ…c go bo jeszcze by mnie ktoÅ› wygoniÅ‚ a sprzedawca siedzÄ…cy przy biurku nawet nie podniósÅ‚ gÅ‚owy zza monitora. PopatrzyÅ‚em ale motocykla niestety nie zamówiÅ‚em, bo prosiÅ‚ siÄ™ nie bÄ™dÄ™. Niestety przez takie zachowanie jestem zmuszony jechać do innego salonu i dać innym zarobić. Najwidoczniej firma Triumph nie chciaÅ‚a przyjąć ponad 60tyÅ› zÅ‚otych za nowego Tigera… Co zrobić jest to przykre, ale prawdziwe. Po takiej akcji nikomu nie polecam kupowania tam czegokolwiek…… Pozdrawiam RafaÅ‚a <br><hr>RafaÅ‚
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 14/1/2014, 14:54

Dzisiaj tj 14.01.2014 odwiedziÅ‚em salon z myÅ›lÄ… o zakupie motocykla na spokojnie bez kolejek w koÅ„cu jest styczeÅ„ czas dostawy motocykla też nie trwa dwa dni….. Tak siÄ™ niestety nie staÅ‚o. Po wejÅ›ciu do salonu staÅ‚ motocykl, który potencjalnie chciaÅ‚em kupić. Ale po 25 minutach krÄ™cenia siÄ™ po salonie wÅ›ród różnych marek zaczynaÅ‚em siÄ™ zastanawiać czy każdy z pracowników jest aż tak zajÄ™ty, że nawet nie zapyta w czym mogÄ™ pomóc? WiÄ™c rozejrzaÅ‚em siÄ™ raz jeszcze i w salonie jako potencjalny klient byÅ‚em tylko ja i piÄ™ciu sprzedajÄ…cych. Nikt nic nie robiÅ‚, no chyba że miaÅ‚ jakieÅ› zadania od menadżer gdzie nie mogli siÄ™ zajÄ…c potencjalnym klientem. PostanowiÅ‚em siÄ™ nie odzywać do sprzedawcy, bo to powinno wyglÄ…dać troszkÄ™ inaczej. Na wszystkich motocyklach w salonie widniaÅ‚y karteczki „Prosimy nie siadać” pomyÅ›laÅ‚em sobie że chyba jestem w muzeum a nie salonie wiÄ™c też nie siadaÅ‚em bo pomyÅ›laÅ‚em sobie że mogÅ‚em zostać jeszcze wyproszony. PooglÄ…daÅ‚em sobie jeszcze motocykl oczywiÅ›cie nie dotykajÄ…c go bo jeszcze by mnie ktoÅ› wygoniÅ‚ a sprzedawca siedzÄ…cy przy biurku nawet nie podniósÅ‚ gÅ‚owy zza monitora. PopatrzyÅ‚em ale motocykla niestety nie zamówiÅ‚em, bo prosiÅ‚ siÄ™ nie bÄ™dÄ™. Niestety przez takie zachowanie jestem zmuszony jechać do innego salonu i dać innym zarobić. Najwidoczniej firma Triumph nie chciaÅ‚a przyjąć ponad 60tyÅ› zÅ‚otych za nowego Tigera… Co zrobić jest to przykre, ale prawdziwe. Po takiej akcji nikomu nie polecam kupowania tam czegokolwiek…… Pozdrawiam RafaÅ‚a <br><hr>RafaÅ‚
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/1/2014, 14:05

Po przeczytaniu postu Pana Rafała chcę się podzielić swoją opinią, bo ja odniosłem zupełnie inne wrażenie, jestem/byłem posiadaczem bmw gs1200, nie kupiłem go w Liberty Warszawa, ale po moich problemach z serwisem w inchcape i fus - tak trafiłem do Liberty. Nie powiem, że jest to najlepszy serwis bmw w Polsce, ale na pewno w Warszawie - choć mam sporo zastrzeżeń. Gdy byłem na salonie podczas pierwszego u nich serwisu mojego motocykla, troszkę się pokręciłem. Po pierwsze zrozumiałem dlaczego w Liberty nie kupiłem BMW, osoba zajmująca się sprzedażą motocykli bmw o handlu i podejściu do klienta nie ma zielonego pojęcia, tak samo czy ktoś w ogóle zajmuję się tam ubraniami motocyklowymi...ta "mała dziewczynka" na niczym się nie zna, nie podejdzie, nie spyta czy w czymś pomóc. Podążając dalej trafiłem na sprzedawce yamahy i tu się zdziwiłem - sprzedawca od razu mnie "zakatował". Oprowadził mnie jeszcze raz po całym salonie, namówił mnie na kupno kasku oraz odzieży termoaktywnej, choć dobry kask posiadałem oraz odzież, co więcej namawiał mnie na kupno Diavela...którego tydzień później kupiłem. Pamiętam jak wyglądał mój zakup bmw, jakbym kupował telewizor, podane precyzyjnie dane techniczne, zapłata i "wypchniecie za drzwi". Tu zakup był prawdziwa przyjemnością, jak również późniejszy serwis ducati. Sam mam firmę, zauważyłem, że zadowolony klient nie wystawi opinii, a klient rozczarowany obsługą na pewno. Motocykl Ducati kupiłem ponad pół roku temu, tez nie miałem zamiaru wystawiać opinii, choć byłem mile zaskoczony profesjonalnym obsługą...ale pan Marcin zaskoczył mnie po raz kolejny, w listopadzie zadzwonił spytać jak się jeździ czy wszystko w porządku oraz poinformować mnie o zimowej promocji na serwisie, wiadomo serwis zimą potrzebuje klientów, taki telefon nic nadzwyczajnego, ale zadzwonił też przed świętami bożego narodzenia życzeniami, nie wysłał sms do wszystkich czy kartki bądź @, jak robią to inne firmy, dlatego stwierdziłem, że wystawie swoją opinie na temat Liberty. Będę serwisował tam moje dwa motocykle, jak również przyjeżdżał na zakupy, za każdym razem gdy tam jestem pan Marcin mile mnie wita, profesjonalnie obsługuje, nawet jak przyjeżdżam kupić kominiarkę za 20 zł, a jestem upierdliwym klientem.<br><hr>zadowolony
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/12/2016, 23:57

Komentatorzy napisał(a):Po przeczytaniu postu Pana Rafała chcę się podzielić swoją opinią, bo ja odniosłem zupełnie inne wrażenie, jestem/byłem posiadaczem bmw gs1200, nie kupiłem go w Liberty Warszawa, ale po moich problemach z serwisem w inchcape i fus - tak trafiłem do Liberty. Nie powiem, że jest to najlepszy serwis bmw w Polsce, ale na pewno w Warszawie - choć mam sporo zastrzeżeń. Gdy byłem na salonie podczas pierwszego u nich serwisu mojego motocykla, troszkę się pokręciłem. Po pierwsze zrozumiałem dlaczego w Liberty nie kupiłem BMW, osoba zajmująca się sprzedażą motocykli bmw o handlu i podejściu do klienta nie ma zielonego pojęcia, tak samo czy ktoś w ogóle zajmuję się tam ubraniami motocyklowymi...ta "mała dziewczynka" na niczym się nie zna, nie podejdzie, nie spyta czy w czymś pomóc. Podążając dalej trafiłem na sprzedawce yamahy i tu się zdziwiłem - sprzedawca od razu mnie "zakatował". Oprowadził mnie jeszcze raz po całym salonie, namówił mnie na kupno kasku oraz odzieży termoaktywnej, choć dobry kask posiadałem oraz odzież, co więcej namawiał mnie na kupno Diavela...którego tydzień później kupiłem. Pamiętam jak wyglądał mój zakup bmw, jakbym kupował telewizor, podane precyzyjnie dane techniczne, zapłata i "wypchniecie za drzwi". Tu zakup był prawdziwa przyjemnością, jak również późniejszy serwis ducati. Sam mam firmę, zauważyłem, że zadowolony klient nie wystawi opinii, a klient rozczarowany obsługą na pewno. Motocykl Ducati kupiłem ponad pół roku temu, tez nie miałem zamiaru wystawiać opinii, choć byłem mile zaskoczony profesjonalnym obsługą...ale pan Marcin zaskoczył mnie po raz kolejny, w listopadzie zadzwonił spytać jak się jeździ czy wszystko w porządku oraz poinformować mnie o zimowej promocji na serwisie, wiadomo serwis zimą potrzebuje klientów, taki telefon nic nadzwyczajnego, ale zadzwonił też przed świętami bożego narodzenia życzeniami, nie wysłał sms do wszystkich czy kartki bądź @, jak robią to inne firmy, dlatego stwierdziłem, że wystawie swoją opinie na temat Liberty. Będę serwisował tam moje dwa motocykle, jak również przyjeżdżał na zakupy, za każdym razem gdy tam jestem pan Marcin mile mnie wita, profesjonalnie obsługuje, nawet jak przyjeżdżam kupić kominiarkę za 20 zł, a jestem upierdliwym klientem.<br><hr>zadowolony<br>
hahaha kupiłem kask chociaż miałem , niezłe - cały wpis wygląda jak ustawka. Przyjechałem po GS -A a wyjechałem Diavelem to się kupy nie trzyma :) ale za inwencje gratulacje <br><hr>Bolo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 31/1/2017, 08:48

Jeżeli komuś nie przeszkadza nie dokręcona świeca czy urwane blaszki w fajce i zamiast deklarowanego rabatu cisza to jest ok a jeszcze trzeba dodać że należy zarezerwować co najmniej 1h na dodzwonienie się, ja niestety zrezygnowałem po upływie gwarancji ale pozdrawiam zespół Liberty, ps. mechanicy są bardzo muzykalni czekając na motocykl przed warsztatem usłyszałem świetne przygrywki kolesia który siedział na czyimś moto i sygnałem wygrywał różne rzeczy Bravo praca tam to musi być świetna zabawa<br><hr>rozbawiony były klient
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 16 gości




na górê