[biblioteka] Schodzenie na kolano - efektownie czy...
Posty: 18
• Strona 1 z 1
[biblioteka] Schodzenie na kolano - efektownie czy...
Dyskusja na temat: Schodzenie na kolano - efektownie czy efektywnie?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Schodzenie na kolano - efektownie czy efektywnie?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Schodzenie na kolano - efektownie czy efektywnie?
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Starałem się policzyć ile razy w tym artykule użyto słowa "stabilny", "stabilność", "niestabilny" i "niestabilność" ale to niewykonalne
w każdym zdaniu prawie to się powtarza<br><hr>Anonim

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
w warunkach nie-torowych "schodenie na kolano" w 98% przypadków jest nieuzasadnone sytuacja i wynika wylacznie z nieporadnego chciejstwa kierowcy - nie ta predkosc, nie te zlozenia...do tego "destabilizuje" motocykl, przez niepotrzebne przerzucanie dupska, kiedy do asfaltu jeszce hennnn daleko.....<br><hr>:)
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No i bardzo dobrze, bo wokół stabilizacji motocykla kręci się cała technika jazdy w terenie (enduro i trial). Najwyraźniej na asfalcie jest podobnie.<br><hr>FaziKomentatorzy napisał(a):Starałem się policzyć ile razy w tym artykule użyto słowa "stabilny", "stabilność", "niestabilny" i "niestabilność" ale to niewykonalnew każdym zdaniu prawie to się powtarza<br><hr>Anonim<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Na dziurawej drodze można stracić kończyne schodząc na kolano i wtedy stracisz stabilność na 100%<br><hr>ll
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zagadka znajdź w tekście zdanie bez słowa (i jego odmian) STABILNOŚĆ.<br><hr>ZachlastanaFifulka
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dobra. Na zwyczajnej drodze nie ma potrzeby tachania kolana po ziemi, bo droga to wbrew pozorom nie tor, tutaj sie nie jezdzi na 110% tylko z marginesem bezpieczenstwa. Na torze mozna odkrecac i szlifowac na maksa, ale na torze nie ma dziur, syfu z pola, oleju, niedzielnych szoferow, przebudow i wielu innych podobnych atrakcji.
Techniki tej warto sie nauczyc, ale tylko po to, zeby lepiej sie czuc na wlasnym motocyklu, bo jazda po obwodnicy a la Valentino Rossi to oznaka skrajnej glupoty. Jak na krajowce zapier**** przez winkiel tak mocno, ze musisz zejsc na kolano zeby sie uchronic przed wysiadka, to znaczy ze cos poszlo nie tak, a aniol stroz zostal zdrowo za Toba
Pozdrowka<br><hr>Hornet
Techniki tej warto sie nauczyc, ale tylko po to, zeby lepiej sie czuc na wlasnym motocyklu, bo jazda po obwodnicy a la Valentino Rossi to oznaka skrajnej glupoty. Jak na krajowce zapier**** przez winkiel tak mocno, ze musisz zejsc na kolano zeby sie uchronic przed wysiadka, to znaczy ze cos poszlo nie tak, a aniol stroz zostal zdrowo za Toba

Pozdrowka<br><hr>Hornet
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
38 razyKomentatorzy napisał(a):Starałem się policzyć ile razy w tym artykule użyto słowa "stabilny", "stabilność", "niestabilny" i "niestabilność" ale to niewykonalnew każdym zdaniu prawie to się powtarza<br><hr>Anonim<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dobra, ale prawisz jak kobieta po 50-tce w zaawansowany stanie menopauzy a nie bajker:). Podajac tutaj przyklady mowisz o swoich 110% umiejetnosci wiec nie wrzucaj wszystkich do jednego wora. Jeden motyckista moze jechac 100km/h w jedym z winkli i jechac na swoje 110% i stwarzac zagrozenie dla siebie i innych, lecz w tym samym winklu moze jechac inny motocyklista jadac 140km/h wykorzystujac tylko 85% swoich umiejetnosci nie stwarzajc wiekszego zagrozenia. A co do oleju, drzew itp. Uderzajac w taka przeszkode 100 czy 140 efekt bedzie podobny. Uwiez mi da sie szurac kolanami na drogach i miec nad tym kontrole. Pozdro<br><hr>safeKomentatorzy napisał(a):Dobra. Na zwyczajnej drodze nie ma potrzeby tachania kolana po ziemi, bo droga to wbrew pozorom nie tor, tutaj sie nie jezdzi na 110% tylko z marginesem bezpieczenstwa. Na torze mozna odkrecac i szlifowac na maksa, ale na torze nie ma dziur, syfu z pola, oleju, niedzielnych szoferow, przebudow i wielu innych podobnych atrakcji.
Techniki tej warto sie nauczyc, ale tylko po to, zeby lepiej sie czuc na wlasnym motocyklu, bo jazda po obwodnicy a la Valentino Rossi to oznaka skrajnej glupoty. Jak na krajowce zapier**** przez winkiel tak mocno, ze musisz zejsc na kolano zeby sie uchronic przed wysiadka, to znaczy ze cos poszlo nie tak, a aniol stroz zostal zdrowo za Toba
Pozdrowka<br><hr>Hornet<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Z mojego doświadczenia wynika, że na publicznej drodze na ogół nie da się zejść na kolano z racji słąbej przyczepności asfaltu. Są wyjątki, np. Zakopianka. Ja osobiście kilka razy zdziwiłem się, jak słaba jest przyczepność opony na publicznej drodze, kiedy chwilę wcześniej szorowałem kolanem na lubelskim torze. Pozdro i przyczepności!<br><hr>Fim
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Bt016 pro dają wystarczająca przyczepność żeby cała Kubalonke lecieć na kolanie więc nie wiem o czym mówiszKomentatorzy napisał(a):Z mojego doświadczenia wynika, że na publicznej drodze na ogół nie da się zejść na kolano z racji słąbej przyczepności asfaltu. Są wyjątki, np. Zakopianka. Ja osobiście kilka razy zdziwiłem się, jak słaba jest przyczepność opony na publicznej drodze, kiedy chwilę wcześniej szorowałem kolanem na lubelskim torze. Pozdro i przyczepności!<br><hr>Fim<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Bt016 pro dają wystarczająca przyczepność żeby cała Kubalonke lecieć na kolanie więc nie wiem o czym mówiszKomentatorzy napisał(a):Z mojego doświadczenia wynika, że na publicznej drodze na ogół nie da się zejść na kolano z racji słąbej przyczepności asfaltu. Są wyjątki, np. Zakopianka. Ja osobiście kilka razy zdziwiłem się, jak słaba jest przyczepność opony na publicznej drodze, kiedy chwilę wcześniej szorowałem kolanem na lubelskim torze. Pozdro i przyczepności!<br><hr>Fim<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Na przeciętnej drodze nie polecam ... Bardzo łatwo ślizganiu złapać już przy samym złożeniu nawet bez odwijania mocniejszego manety<br><hr>Martino
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Na przeciętnej drodze nie polecam ... Bardzo łatwo ślizganiu złapać już przy samym złożeniu nawet bez odwijania mocniejszego manety<br><hr>Martino
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Potwierdzam. Battlax BT016 świetnie kleją i nie zużywają się przy tym tak szybko jak inne gumy podobnie klejące.<br><hr>JoKomentatorzy napisał(a):Z mojego doświadczenia wynika, że na publicznej drodze na ogół nie da się zejść na kolano z racji słąbej przyczepności asfaltu. Są wyjątki, np. Zakopianka. Ja osobiście kilka razy zdziwiłem się, jak słaba jest przyczepność opony na publicznej drodze, kiedy chwilę wcześniej szorowałem kolanem na lubelskim torze. Pozdro i przyczepności!<br><hr>Fim<br>Komentatorzy napisał(a):Bt016 pro dają wystarczająca przyczepność żeby cała Kubalonke lecieć na kolanie więc nie wiem o czym mówisz<br><hr>Gix<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
artykul mozna byloby strescic w 1-2 zdaniach. nikt nie liczyl na objawienie nowej prawdy ale nad merytoryka i stylem (moze sa jakies synonimy slowa stabilnosc?) moglibyscie troche popracowac..<br><hr>mm
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A gdzie się tego nauczyć? Są jakieś kursy czy coś w tym stylu. Nie chciałbym porysować odrazu swego konia<br><hr>Mario
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości