[Honda Shadow 750 Black Spirit] Honda Shadow 750 Blac
Posty: 12
• Strona 1 z 1
[Honda Shadow 750 Black Spirit] Honda Shadow 750 Blac
Dyskusja na temat: Honda Shadow 750 Black Spirit - mroczny duch
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda Shadow 750 Black Spirit - mroczny duch
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda Shadow 750 Black Spirit - mroczny duch
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
lepiej dołożyć 5500zł i kupić sportstera gdzie wszystko jest autentyczne a nie jak w hondzie plastik plastik i jeszcze raz plastik. No i ten sound...<br><hr>gogol
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Być może masz racje, ale za te 5500 masz paliwo do Spirita i pewność, że nic się nie popsujeKomentatorzy napisał(a):lepiej dołożyć 5500zł i kupić sportstera gdzie wszystko jest autentyczne a nie jak w hondzie plastik plastik i jeszcze raz plastik. No i ten sound...<br><hr>gogol<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
sound jest super! szkoda, że nie zdecydowano się na wyposażenie spirita w C-ABS bo jeśli zgodnie z tekstem hamulec "działa zawsze i to wyjątkowo skutecznie, blokując koło bez żadnych problemów" to duchem może zostać (wbrew sobie) biker. Reszta jest w 100 % rewelacyjna!<br><hr>motokamolKomentatorzy napisał(a):lepiej dołożyć 5500zł i kupić sportstera gdzie wszystko jest autentyczne a nie jak w hondzie plastik plastik i jeszcze raz plastik. No i ten sound...<br><hr>gogol<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Masz rację, oryginał lepszy...<br><hr>tomek k.Komentatorzy napisał(a):lepiej dołożyć 5500zł i kupić sportstera gdzie wszystko jest autentyczne a nie jak w hondzie plastik plastik i jeszcze raz plastik. No i ten sound...<br><hr>gogol<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
1. Autor pisze o kątowym wentylu dętki w tylnym kole, jak by to była wielka nowinka techniczna.
2. Hamulec bębnowy nie jest mniej wydajny od tarczowego, a właśnie gorzej dozowalny. <br><hr>Marcin
2. Hamulec bębnowy nie jest mniej wydajny od tarczowego, a właśnie gorzej dozowalny. <br><hr>Marcin
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wolę Hondę niż Harley'a - Sportster to taki "nie Harley" i tak - to jest popierdółka dla ubogich.
Honda, mimo, że plastikowa do dopracowana w szczególe i dająca to, co podczas jazdy jest najważniejsze - beztroską radość, która jest kontrastem dla "wibrującego ego".
A to, że się bardziej mi podoba można nie uznać za argument - kwestia subiektywna, ale prawdziwa.<br><hr>Alex
Honda, mimo, że plastikowa do dopracowana w szczególe i dająca to, co podczas jazdy jest najważniejsze - beztroską radość, która jest kontrastem dla "wibrującego ego".
A to, że się bardziej mi podoba można nie uznać za argument - kwestia subiektywna, ale prawdziwa.<br><hr>Alex
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
shadow to nowoczesny hary z przestawionymi czopami, nie trzęsący się i dający radość z jazdy a nie parkinsona<br><hr>Krakus
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zgoda w 100%!Komentatorzy napisał(a):lepiej dołożyć 5500zł i kupić sportstera gdzie wszystko jest autentyczne a nie jak w hondzie plastik plastik i jeszcze raz plastik. No i ten sound...<br><hr>gogol<br>Komentatorzy napisał(a):Być może masz racje, ale za te 5500 masz paliwo do Spirita i pewność, że nic się nie popsujeFajny art btw.<br><hr>Jarek<br>
I nie kumam konkluzji artykułu (poniekąd zaj....tego, jak większość wypocin Boczo:)) Nie każdy, kto chce jeździć cruiserem mieści się w przedziale 120kg+. Dla człowieka 70kg (są tacy wśród nas;)) 250 kg Shadowa to aż nadmiar szczęścia. Czytałem ostatnio na forach zagramanicznych, że prawdziwą zmorą są za oceanem panowie w średnim wieku (czytaj: dziadkowie), którzy umyślają soobie kupić i ujeżdżać "pełnowymiarowe" cruisery 400kg+ i niestety ale przodują w statystykach wypadków powodując realne zagrożenie na drogach... Taka dygresja.
I nie wiem skąd to po mcoszemu traktowanie "małego" cruisera przez ludzi, którzy nie kryją poparcia dla boom'u na mniejsze motocykle w innych kategoriach (cyt: "dla motocyklistów przedkładających rzeczywiste ogarnianie pięćsetki od pozornego ogarniania tysiąca"...
I wreszcie, nie każdy, kto chce ujeżdżać choppera/cruisera, napalony jest na logo H-D na "masce" jako jedyne słuszne. To tak jakby paralelnie przenosząc się na sąsiedni segment (czterech kółek) gdzie kierowcy BMW, jedynej słusznej marki traktują "japońce" jako inną kategorię. Gorszą.
Reasumijąc: Black Spirit to wcale nie bryka dla kobiet oraz tych,których nie stać na H-D. To moto dla tych, którzy umieją czerpać radość z jazdy; nie do wyścigów ze świateł ze szliifierkami czy innych szaleństw. To moto do jazdy spokojnej, relaksacyjnej, a przy tym umiejące pokazać zadziorność i pazur, co przy jego "niegrzecznym" image'u (choć nieco plastikowym) z pewnością przysporzy mu rzeszę zwolenników.
I choć pewnie nie sprzeda się w ilości egzemplarzy porównywalej z fiatem panda czy hondą civic, pozostanie ciekawą i intrygującą alternatywą do innych, cieknących chromem (i trochę trącących stęchlizną) modeli segmentu cruise.
P.S.: Żeby nie było, że pisze dziadek, dla którego 100km/h to prędkość światła... Do śmigania po winklach i jazdy na kole stoją w garażu gotowe i zatankowane duke 690 i 390... I prawdę mówiąc wcale nie stoją i rdzewieją:)<br><hr>moto-maniak
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zgoda w 100%!Komentatorzy napisał(a):lepiej dołożyć 5500zł i kupić sportstera gdzie wszystko jest autentyczne a nie jak w hondzie plastik plastik i jeszcze raz plastik. No i ten sound...<br><hr>gogol<br>Komentatorzy napisał(a):Być może masz racje, ale za te 5500 masz paliwo do Spirita i pewność, że nic się nie popsujeFajny art btw.<br><hr>Jarek<br>
I nie kumam konkluzji artykułu (poniekąd zaj....tego, jak większość wypocin Boczo:)) Nie każdy, kto chce jeździć cruiserem mieści się w przedziale 120kg+. Dla człowieka 70kg (są tacy wśród nas;)) 250 kg Shadowa to aż nadmiar szczęścia. Czytałem ostatnio na forach zagramanicznych, że prawdziwą zmorą są za oceanem panowie w średnim wieku (czytaj: dziadkowie), którzy umyślają soobie kupić i ujeżdżać "pełnowymiarowe" cruisery 400kg+ i niestety ale przodują w statystykach wypadków powodując realne zagrożenie na drogach... Taka dygresja.
I nie wiem skąd to po mcoszemu traktowanie "małego" cruisera przez ludzi, którzy nie kryją poparcia dla boom'u na mniejsze motocykle w innych kategoriach (cyt: "dla motocyklistów przedkładających rzeczywiste ogarnianie pięćsetki od pozornego ogarniania tysiąca"...
I wreszcie, nie każdy, kto chce ujeżdżać choppera/cruisera, napalony jest na logo H-D na "masce" jako jedyne słuszne. To tak jakby paralelnie przenosząc się na sąsiedni segment (czterech kółek) gdzie kierowcy BMW, jedynej słusznej marki traktują "japońce" jako inną kategorię. Gorszą.
Reasumijąc: Black Spirit to wcale nie bryka dla kobiet oraz tych,których nie stać na H-D. To moto dla tych, którzy umieją czerpać radość z jazdy; nie do wyścigów ze świateł ze szliifierkami czy innych szaleństw. To moto do jazdy spokojnej, relaksacyjnej, a przy tym umiejące pokazać zadziorność i pazur, co przy jego "niegrzecznym" image'u (choć nieco plastikowym) z pewnością przysporzy mu rzeszę zwolenników.
I choć pewnie nie sprzeda się w ilości egzemplarzy porównywalej z fiatem panda czy hondą civic, pozostanie ciekawą i intrygującą alternatywą do innych, cieknących chromem (i trochę trącących stęchlizną) modeli segmentu cruise.
P.S.: Żeby nie było, że pisze dziadek, dla którego 100km/h to prędkość światła... Do śmigania po winklach i jazdy na kole stoją w garażu gotowe i zatankowane duke 690 i 390... I prawdę mówiąc wcale nie stoją i rdzewieją:)<br><hr>moto-maniak
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zgoda w 100%!Komentatorzy napisał(a):lepiej dołożyć 5500zł i kupić sportstera gdzie wszystko jest autentyczne a nie jak w hondzie plastik plastik i jeszcze raz plastik. No i ten sound...<br><hr>gogol<br>Komentatorzy napisał(a):Być może masz racje, ale za te 5500 masz paliwo do Spirita i pewność, że nic się nie popsujeFajny art btw.<br><hr>Jarek<br>
I nie kumam konkluzji artykułu (poniekąd zaj....tego, jak większość wypocin Boczo:)) Nie każdy, kto chce jeździć cruiserem mieści się w przedziale 120kg+. Dla człowieka 70kg (są tacy wśród nas;)) 250 kg Shadowa to aż nadmiar szczęścia. Czytałem ostatnio na forach zagramanicznych, że prawdziwą zmorą są za oceanem panowie w średnim wieku (czytaj: dziadkowie), którzy umyślają soobie kupić i ujeżdżać "pełnowymiarowe" cruisery 400kg+ i niestety ale przodują w statystykach wypadków powodując realne zagrożenie na drogach... Taka dygresja.
I nie wiem skąd to po mcoszemu traktowanie "małego" cruisera przez ludzi, którzy nie kryją poparcia dla boom'u na mniejsze motocykle w innych kategoriach (cyt: "dla motocyklistów przedkładających rzeczywiste ogarnianie pięćsetki od pozornego ogarniania tysiąca"...
I wreszcie, nie każdy, kto chce ujeżdżać choppera/cruisera, napalony jest na logo H-D na "masce" jako jedyne słuszne. To tak jakby paralelnie przenosząc się na sąsiedni segment (czterech kółek) gdzie kierowcy BMW, jedynej słusznej marki traktują "japońce" jako inną kategorię. Gorszą.
Reasumijąc: Black Spirit to wcale nie bryka dla kobiet oraz tych,których nie stać na H-D. To moto dla tych, którzy umieją czerpać radość z jazdy; nie do wyścigów ze świateł ze szliifierkami czy innych szaleństw. To moto do jazdy spokojnej, relaksacyjnej, a przy tym umiejące pokazać zadziorność i pazur, co przy jego "niegrzecznym" image'u (choć nieco plastikowym) z pewnością przysporzy mu rzeszę zwolenników.
I choć pewnie nie sprzeda się w ilości egzemplarzy porównywalej z fiatem panda czy hondą civic, pozostanie ciekawą i intrygującą alternatywą do innych, cieknących chromem (i trochę trącących stęchlizną) modeli segmentu cruise.
P.S.: Żeby nie było, że pisze dziadek, dla którego 100km/h to prędkość światła... Do śmigania po winklach i jazdy na kole stoją w garażu gotowe i zatankowane duke 690 i 390... I prawdę mówiąc wcale nie stoją i rdzewieją:)<br><hr>motomaniak
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zgoda w 100%!Komentatorzy napisał(a):lepiej dołożyć 5500zł i kupić sportstera gdzie wszystko jest autentyczne a nie jak w hondzie plastik plastik i jeszcze raz plastik. No i ten sound...<br><hr>gogol<br>Komentatorzy napisał(a):Być może masz racje, ale za te 5500 masz paliwo do Spirita i pewność, że nic się nie popsujeFajny art btw.<br><hr>Jarek<br>
I nie kumam konkluzji artykułu (poniekąd zaj....tego, jak większość wypocin Boczo:)) Nie każdy, kto
chce jeździć cruiserem mieści się w przedziale 120kg+. Dla człowieka 70kg (są tacy wśród nas;)) 250
kg Shadowa to aż nadmiar szczęścia. Czytałem ostatnio na forach zagramanicznych, że prawdziwą zmorą
są za oceanem panowie w średnim wieku (czytaj: dziadkowie), którzy umyślają sobie kupić i ujeżdżać
"pełnowymiarowe" cruisery 400kg+ i niestety ale przodują w statystykach wypadków powodując realne
zagrożenie na drogach... Taka dygresja.
I nie wiem skąd to po mcoszemu traktowanie "małego" cruisera przez ludzi, którzy nie kryją poparcia
dla boom'u na mniejsze motocykle w innych kategoriach (cyt: "dla motocyklistów przedkładających
rzeczywiste ogarnianie pięćsetki od pozornego ogarniania tysiąca"...
I wreszcie, nie każdy, kto chce ujeżdżać choppera/cruisera, napalony jest na logo H-D na "masce"
jako jedyne słuszne. To tak jakby paralelnie przenosząc się na sąsiedni segment (czterech kółek)
gdzie kierowcy BMW, jedynej słusznej marki traktują "japońce" jako inną kategorię. Gorszą.
Reasumując: Black Spirit to wcale nie bryka dla kobiet oraz tych,których nie stać na H-D. To moto
dla tych, którzy umieją czerpać radość z jazdy; nie do wyścigów ze świateł ze szliifierkami czy
innych szaleństw. To moto do jazdy spokojnej, relaksacyjnej, a przy tym umiejące pokazać zadziorność
i pazur, co przy jego "niegrzecznym" image'u (choć nieco plastikowym) z pewnością przysporzy mu
rzeszę zwolenników.
I choć pewnie nie sprzeda się w ilości egzemplarzy porównywalej z fiatem panda czy hondą civic,
pozostanie ciekawÄ… i intrygujÄ…cÄ… alternatywÄ… do innych, cieknÄ…cych chromem (i trochÄ™ trÄ…cÄ…cych
stęchlizną) modeli segmentu cruise.
P.S.: Żeby nie było, że pisze dziadek, dla którego 100km/h to prędkość światła... Do śmigania po
winklach i jazdy na kole stoją w garażu gotowe i zatankowane duke 690 i 390... I prawdę mówiąc wcale
nie stojÄ… i rdzewiejÄ…:)<br><hr>motomaniak
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości