Zalany Bandit
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Zalany Bandit
Witam
Miałem wczoraj nieprzyjemną sytuację z moim Banditem.Wyglądało to tak, po wyprowadzeniu z garażu odpalił normalnie i przez ok 15min chodził ok, następnie zacząl chodzić tak jakby wszystkie gary nie chodziły,tracił moc, wogóle nie szło przyśpieszać, po zgaszeniu nie szło go odpalić, mocno kopcił i z rury śmierdziało paliwem. z rurki odprowadzającej paliwo z gaźników leciało paliwo, filtr powietrza był cały zalany paliwem, po odkręceniu świec w dwóch garach było pełno paliwa.
Dzwoniłem do serwisu i powiedzieli ze jakiś brud dostał sie do gaźnika, coś zablokował i paliwo zaczęło się przelewać.
Po wyczyszczeniu, osuszeniu, wymianie świec, przedmuchaniu wężyków, wyczyszczeniu iglic w gaźnikach wszystko wróciło do normy, tylko teraz trochę szczela z rury.
Jak radzicie, oddać go na serwis żeby wszystko sprawdzili?
Miałem wczoraj nieprzyjemną sytuację z moim Banditem.Wyglądało to tak, po wyprowadzeniu z garażu odpalił normalnie i przez ok 15min chodził ok, następnie zacząl chodzić tak jakby wszystkie gary nie chodziły,tracił moc, wogóle nie szło przyśpieszać, po zgaszeniu nie szło go odpalić, mocno kopcił i z rury śmierdziało paliwem. z rurki odprowadzającej paliwo z gaźników leciało paliwo, filtr powietrza był cały zalany paliwem, po odkręceniu świec w dwóch garach było pełno paliwa.
Dzwoniłem do serwisu i powiedzieli ze jakiś brud dostał sie do gaźnika, coś zablokował i paliwo zaczęło się przelewać.
Po wyczyszczeniu, osuszeniu, wymianie świec, przedmuchaniu wężyków, wyczyszczeniu iglic w gaźnikach wszystko wróciło do normy, tylko teraz trochę szczela z rury.
Jak radzicie, oddać go na serwis żeby wszystko sprawdzili?
-
longer1234 - Świeżak
- Posty: 137
- Dołączył(a): 20/7/2007, 17:32
No ja bym chyba oddał. Niech wszystko wyregulują i sprawdzą... 

<a href="http://www.bezpieczny-motocyklista.info/">
</a>
<a href="http://www.emoto.com.pl/id91106.html">Na sprzedaż Aprilia RS 80/50 2001r.</a>

<a href="http://www.emoto.com.pl/id91106.html">Na sprzedaż Aprilia RS 80/50 2001r.</a>
-
cdsMarcin - Bywalec
- Posty: 526
- Dołączył(a): 17/3/2007, 12:25
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
-
longer1234 - Świeżak
- Posty: 137
- Dołączył(a): 20/7/2007, 17:32
Standardowa awaria w "olejakach" i GSach - nieszczelność zaworków iglicowych w gaźnikach. Generalnie po wydłubaniu gaźników z motocykla, rozebraniu, przeczyszczeniu i ponownym złożeniu (bo to właśnie zrobiłeś???) powinno się sprawdzić synchro. Jeśli nie potrafisz/nie możesz tego zrobić we własnym zakresie to oddaj do serwisu.
TWOJA RIZOMA (otwórz link)
- musieli
- Świeżak
- Posty: 211
- Dołączył(a): 27/3/2007, 09:01
- Lokalizacja: Wa-wa zone
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości