radzix27 napisał(a):quado500 napisał(a):125 zarejestrowaną na 50 z powrotem na 125
Hmm czegoś nie rozumiem, chyba większy problem był przy rejestracji 125 jako 50, po co więc rejestrować go ponownie? Żeby płacić większe OC?
Np. po to, żeby nie wpaść w ubezpieczeniowe szambo w razie jakiejś kolizji. Nawet najbardziej tępy rzeczoznawca nie łyknie, że to 50ccm
.
Co do przywrócenia stanu faktycznego, sprawa będzie się miała tak samo jak z blokadami motocykli pod wymogi A2, czy wbijaniem wszelakich modyfikacji mechanicznych -nie wiem czy ktokolwiek to czyni
. Czyli ogólnie, hamownia, rzeczoznawca, przegląd cząstkowy, wydział komunikacji i dokładnie nie jestem w stanie określić ile to będzie kosztować, bo różnie biorą hamownie i rzeczoznawcy, ale można tu rozmawiać o sumie co najmniej 1000zł.
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"