Zobacz wątek - Suzuki GS500E - pewna watpliwosc
NAS Analytics TAG

Suzuki GS500E - pewna watpliwosc

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Suzuki GS500E - pewna watpliwosc

Postprzez Kris2k » 22/6/2006, 12:12

Dzis bylem obejzec Suzuki GS500E... moto jak dla mnie bardzo fajne, nawet az za duze/mocne jak na pierwszy motor, ale nie o tym mowa... w trakcie rozmowy z wlascicielem poadla pewna dla mnie niepokojaca wypowiedz.
A mianowicie:
Wlasciciel stwierdzil ze trzeba w tym motocyklu wymienaic lancuch napedowy co 1000km... a szczerze powiedziawszy jakos mi sie to nie widzi, chyba zbyt malo prawda? Nie wdawalem sie w polemike bo nie znam sie na tematach technicznych i dlatego pytam Was. Co myslicie?
Avatar użytkownika
Kris2k
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry


Postprzez hefron » 22/6/2006, 12:19

Chyba gostek jest ostro pojechany. Ja wymienilem w swoim moto niedawno po przejechaniu 5 tys. ale tylko dlatego ze mialem nowy lancuch na starych zębatkach i szybko mi się zniszczył. Łańcuch w gs500 wytrzyma 20-30 tys. km, a moze i wiecej, jeszcze tyle nigdy nie wyjezdzilem na nowym i ne mam porownania, ale nie 1000km.
Avatar użytkownika
hefron
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1394
Dołączył(a): 11/5/2006, 13:53
Lokalizacja: Suchowola


Postprzez Kris2k » 22/6/2006, 12:24

No wlasnie... dzieki za to wyjasnienie. Coprawda teraz juz nie dowiem sie czy sie gosc pomylil, powiedzial to specjalnie zeby mnie sprawdzic czy sie ornietuje czy nie, czy mialo to jeszcze jakies inne podloze. Zreszta tego moto i tak teraz nie kupie a nosze sie zamiarem kupna GS'a na wiosne 2007 dopiero ;)
Dzieki za wyjasnienie.
Avatar użytkownika
Kris2k
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez hefron » 22/6/2006, 13:14

To bardzo dobrze robisz że już teraz sie orientujesz w temacie. Im więcej sie dowiesz i pooglądasz tym lepiej. Pozdro
Avatar użytkownika
hefron
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1394
Dołączył(a): 11/5/2006, 13:53
Lokalizacja: Suchowola

Postprzez Kris2k » 22/6/2006, 14:24

A mozesz mi cos powiedziec o kosztach utrzymania.
Zanczy nie mam na mysli wymiany opon i lania do baku bo to oczywiste. GS ma przeglady co 6000km, co sklada sie na taki przeglad (zapewne wyglada to podobnie w wiekszosci motocykli), jak ksztaltuja sie teraz ceny oleju/filtrow itp. rzeczy ktore sa przy takim przegladzie wymieniane?
Avatar użytkownika
Kris2k
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez Kris2k » 22/6/2006, 19:51

Jeszcze jeden szczegol mi sie przypomnial... ten sprzet na ktorym mialem dzis okazje pojezdzic mial chromowane "solniczki" czyli obudowy zegarow... a byl to model z roku '92 i wtedy napewno chromowanych obudow nie bylo, pojawily sie zdaje dopiero w calkiem nowych wersjach... czy to moze oznaczac ze moto swoje przeszlo? (Niby szczegol, a jednak cos mi nie pasuje tak do konca ;) )
Avatar użytkownika
Kris2k
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez Bunny » 22/6/2006, 20:21

to mógł być zwykły tuning ;) takimi drobnymi szczegółami nie należy się sugerować. było sprawdzić czy nie ma luzów na łożyskach w główce ramy, czy jak się kiere puści to jedzie prosto itp
Obrazek
Avatar użytkownika
Bunny
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1103
Dołączył(a): 25/1/2006, 19:31
Lokalizacja: się: biorą: dzieci: ?

Postprzez Thrillco » 22/6/2006, 20:47

staryyy...gostek pewnie wymieniał sam łańcuch bez zebatek to i mu leciał po 1000km...nie widze innej możliwości.
brak opisu...
Avatar użytkownika
Thrillco
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2598
Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
Lokalizacja: Białystok



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości




na gr