GG ec 125 + nowe moto
			Posty: 4
			 • Strona 1 z 1
		
	
GG ec 125 + nowe moto
Panowie, macie może jakieś pomysły czym mogło to być spowodowane? Łożyska git wszystkie, zero luzów, zawory nie wystawały, do silnika watpie ze cos sie mogło dostać bo filtr zmieniany co 1/2 jazdy. :/
EDIT. Nie chcąc zakładać następnego tematu i robić niepotrzebnego spamu pisze tutaj Poszukuje moto, najlepiej gdyby miało ono troche mocy, rejestracja obowiązkowa bo chciałbym śmigać do szkoly ok 12km w jedną strone, co daje ok. 25km dziennie. Spalanie mnie zbytnio nie obchodzi
 Poszukuje moto, najlepiej gdyby miało ono troche mocy, rejestracja obowiązkowa bo chciałbym śmigać do szkoly ok 12km w jedną strone, co daje ok. 25km dziennie. Spalanie mnie zbytnio nie obchodzi  Myslałem nad exc 125 ale remonty troche będą wynosić, słyszałem o tym że w husce wr rzadziej sie je robi. Chciałbym też weekendami zmienić koła i pośmigać po lesie, więc mocy też przydałoby sie :/ Znacie może jakieś motocykle które łączą te wszystkie rzeczy? Wiem ze niestety nie ma idealnego ale może coś sie znajdzie. (Prawko A1 <125 cm3)
 Myslałem nad exc 125 ale remonty troche będą wynosić, słyszałem o tym że w husce wr rzadziej sie je robi. Chciałbym też weekendami zmienić koła i pośmigać po lesie, więc mocy też przydałoby sie :/ Znacie może jakieś motocykle które łączą te wszystkie rzeczy? Wiem ze niestety nie ma idealnego ale może coś sie znajdzie. (Prawko A1 <125 cm3)
				
					EDIT. Nie chcąc zakładać następnego tematu i robić niepotrzebnego spamu pisze tutaj
 Poszukuje moto, najlepiej gdyby miało ono troche mocy, rejestracja obowiązkowa bo chciałbym śmigać do szkoly ok 12km w jedną strone, co daje ok. 25km dziennie. Spalanie mnie zbytnio nie obchodzi
 Poszukuje moto, najlepiej gdyby miało ono troche mocy, rejestracja obowiązkowa bo chciałbym śmigać do szkoly ok 12km w jedną strone, co daje ok. 25km dziennie. Spalanie mnie zbytnio nie obchodzi  Myslałem nad exc 125 ale remonty troche będą wynosić, słyszałem o tym że w husce wr rzadziej sie je robi. Chciałbym też weekendami zmienić koła i pośmigać po lesie, więc mocy też przydałoby sie :/ Znacie może jakieś motocykle które łączą te wszystkie rzeczy? Wiem ze niestety nie ma idealnego ale może coś sie znajdzie. (Prawko A1 <125 cm3)
 Myslałem nad exc 125 ale remonty troche będą wynosić, słyszałem o tym że w husce wr rzadziej sie je robi. Chciałbym też weekendami zmienić koła i pośmigać po lesie, więc mocy też przydałoby sie :/ Znacie może jakieś motocykle które łączą te wszystkie rzeczy? Wiem ze niestety nie ma idealnego ale może coś sie znajdzie. (Prawko A1 <125 cm3)- Załączniki
- 
		 12516840_984900828257134_189707272_o.jpg 12516840_984900828257134_189707272_o.jpg
- (127.06 KiB) Pobrane 7 razy
 
- 
		 12422411_984900864923797_301317451_o.jpg 12422411_984900864923797_301317451_o.jpg
- (69.11 KiB) Pobrane 7 razy
 
- 
		 12874488_984900874923796_372045224_o.jpg 12874488_984900874923796_372045224_o.jpg
- (80.03 KiB) Pobrane 7 razy
 
- 
		 12499568_984900804923803_936329819_o.jpg 12499568_984900804923803_936329819_o.jpg
- (75.39 KiB) Pobrane 7 razy
 
- Zioox
- Świeżak
- Posty: 69
- Dołączył(a): 27/11/2014, 20:43
huska WRE rzadziej WR tak samo.
nie ma wyboru, ghasgas ec 125, ktm exc, huska WR praktycznie wszystkie wyminenione juz 125tki które sa mocne w lesie, chociaz po asfalcie to męczarnia.
swoja drogą sprzedajesz tegoi gasgasa?
przyczyna było prawdopodobnie źle spasowanie układu - za cienka uszczelka pod cylindrem albo cos za mocno splanowane. generalnie to tłok stykał sie z głowica - źle poskładane jednym słowem.
				nie ma wyboru, ghasgas ec 125, ktm exc, huska WR praktycznie wszystkie wyminenione juz 125tki które sa mocne w lesie, chociaz po asfalcie to męczarnia.
swoja drogą sprzedajesz tegoi gasgasa?
przyczyna było prawdopodobnie źle spasowanie układu - za cienka uszczelka pod cylindrem albo cos za mocno splanowane. generalnie to tłok stykał sie z głowica - źle poskładane jednym słowem.
KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				 
 henio12323
- Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
huska SM to ma taki sam silnik ( tylko nie pamietam albo jak w WR albo WRE ) więc po co kupowac supermoto i z kiepskim zawieszeniem latac w terenie - lepiej zrobic odwrotnie  
 
no na tłoku masz wyraźny ślad że stykał sie z głowicą. uszczelki oryginalne spoko - ale moze sa opcje kupienia oryginalnych w kilku rozmiarach. nie wiem jak w GG ale w ktmie sie mierzy np zaleznosc jak tłok wystaje z cylindra, albo odległosc tłoka do głowicy itp itd... i pod to sie dobiera uszczelki.
jakbys chcuał sprzedac uszkodzony w rozsądnej cenie daj mi znać na PW moze bym był zainteresowany
				 
 
no na tłoku masz wyraźny ślad że stykał sie z głowicą. uszczelki oryginalne spoko - ale moze sa opcje kupienia oryginalnych w kilku rozmiarach. nie wiem jak w GG ale w ktmie sie mierzy np zaleznosc jak tłok wystaje z cylindra, albo odległosc tłoka do głowicy itp itd... i pod to sie dobiera uszczelki.
jakbys chcuał sprzedac uszkodzony w rozsądnej cenie daj mi znać na PW moze bym był zainteresowany
KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				 
 henio12323
- Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
			Posty: 4
			 • Strona 1 z 1
		
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 86 gości

