Zobacz wÄ…tek - <i>[Rynek motocyklowy - raporty]</i> Rekordowe obroty BMW Motorr
NAS Analytics TAG

[Rynek motocyklowy - raporty] Rekordowe obroty BMW Motorr

Komentarze użytkowników
_________

[Rynek motocyklowy - raporty] Rekordowe obroty BMW Mo

Postprzez Åšcigacz » 10/3/2016, 10:59

Dyskusja na temat: Rekordowe obroty BMW Motorrad w 2015
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Rekordowe obroty BMW Motorrad w 2015
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 10/3/2016, 10:59

Czy aby porównywanie przychodu z obrotem to nie jest mierzenie członka od kręgosłupa?<br><hr>Ekonom
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 10/3/2016, 15:10

Sądzę, że BMW na rynek lekkich motocykli drogowych powinno wejść pod marką motocyklową nowo wypromowaną lub kupioną. Jakoś marnie im szły próby sprzedawania pod marką BMW 600-tek, a chyba po 300-tkach zamierzają wejść na rynek z 125-tkami i lekkimi skuterami. Obok ciężkich motocykli BMW potrzebuje jakiejś marki dla lekkiego sprzętu, coś na podobieństwo Mini. <br><hr>adam57
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/3/2016, 12:58

Komentatorzy napisał(a):Sądzę, że BMW na rynek lekkich motocykli drogowych powinno wejść pod marką motocyklową nowo wypromowaną lub kupioną. Jakoś marnie im szły próby sprzedawania pod marką BMW 600-tek, a chyba po 300-tkach zamierzają wejść na rynek z 125-tkami i lekkimi skuterami. Obok ciężkich motocykli BMW potrzebuje jakiejś marki dla lekkiego sprzętu, coś na podobieństwo Mini. <br><hr>adam57<br>
ciekawe, na ile technicznie będą zaawansowane te sprzęty. O ile dobrze kojarzę, to kiedyś BMW próbowało swoich sił w małych poj( 450) w segmencie cross, jednak model okazał się totalnym niewypałem i kupą z technicznego punktu widzenia. Także niby niemieckie inżyniery, marka premium, taka niezawodna, a nie poradzili sobie z prostym jednocylindrowcem...Coś to dziwne troche. Chociaż z tą niezawodnością to różnie bywa( np duże GS'y, zwłaszcza nowsze modele)<br><hr>Pablo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/3/2016, 16:59

Komentatorzy napisał(a):Sądzę, że BMW na rynek lekkich motocykli drogowych powinno wejść pod marką motocyklową nowo wypromowaną lub kupioną. Jakoś marnie im szły próby sprzedawania pod marką BMW 600-tek, a chyba po 300-tkach zamierzają wejść na rynek z 125-tkami i lekkimi skuterami. Obok ciężkich motocykli BMW potrzebuje jakiejś marki dla lekkiego sprzętu, coś na podobieństwo Mini. <br><hr>adam57<br>
Komentatorzy napisał(a):ciekawe, na ile technicznie będą zaawansowane te sprzęty. O ile dobrze kojarzę, to kiedyś BMW próbowało swoich sił w małych poj( 450) w segmencie cross, jednak model okazał się totalnym niewypałem i kupą z technicznego punktu widzenia. Także niby niemieckie inżyniery, marka premium, taka niezawodna, a nie poradzili sobie z prostym jednocylindrowcem...Coś to dziwne troche. Chociaż z tą niezawodnością to różnie bywa( np duże GS'y, zwłaszcza nowsze modele)<br><hr>Pablo<br>
Kolega mnie zaintrygował uwagą nt. niezawodności nowych GS-ów. Jeździłem na 1150 i następującej po nim 1200 - tam się nic nie działo, a sprzedawałem sprzęty co 3 lata, każdorazowo po ok.90.tyś. Co w tych nowych GS-ach sprawia problemy ???<br><hr>adam57
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/3/2016, 17:49

Komentatorzy napisał(a):Sądzę, że BMW na rynek lekkich motocykli drogowych powinno wejść pod marką motocyklową nowo wypromowaną lub kupioną. Jakoś marnie im szły próby sprzedawania pod marką BMW 600-tek, a chyba po 300-tkach zamierzają wejść na rynek z 125-tkami i lekkimi skuterami. Obok ciężkich motocykli BMW potrzebuje jakiejś marki dla lekkiego sprzętu, coś na podobieństwo Mini. <br><hr>adam57<br>
Komentatorzy napisał(a):ciekawe, na ile technicznie będą zaawansowane te sprzęty. O ile dobrze kojarzę, to kiedyś BMW próbowało swoich sił w małych poj( 450) w segmencie cross, jednak model okazał się totalnym niewypałem i kupą z technicznego punktu widzenia. Także niby niemieckie inżyniery, marka premium, taka niezawodna, a nie poradzili sobie z prostym jednocylindrowcem...Coś to dziwne troche. Chociaż z tą niezawodnością to różnie bywa( np duże GS'y, zwłaszcza nowsze modele)<br><hr>Pablo<br>
Komentatorzy napisał(a):Kolega mnie zaintrygował uwagą nt. niezawodności nowych GS-ów. Jeździłem na 1150 i następującej po nim 1200 - tam się nic nie działo, a sprzedawałem sprzęty co 3 lata, każdorazowo po ok.90.tyś. Co w tych nowych GS-ach sprawia problemy ???<br><hr>adam57<br>
Sprzęgła się sypią (patrz np. test 50 tyś. km w Motocyklu).<br><hr>.
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/3/2016, 18:32

Komentatorzy napisał(a):Sądzę, że BMW na rynek lekkich motocykli drogowych powinno wejść pod marką motocyklową nowo wypromowaną lub kupioną. Jakoś marnie im szły próby sprzedawania pod marką BMW 600-tek, a chyba po 300-tkach zamierzają wejść na rynek z 125-tkami i lekkimi skuterami. Obok ciężkich motocykli BMW potrzebuje jakiejś marki dla lekkiego sprzętu, coś na podobieństwo Mini. <br><hr>adam57<br>
Komentatorzy napisał(a):ciekawe, na ile technicznie będą zaawansowane te sprzęty. O ile dobrze kojarzę, to kiedyś BMW próbowało swoich sił w małych poj( 450) w segmencie cross, jednak model okazał się totalnym niewypałem i kupą z technicznego punktu widzenia. Także niby niemieckie inżyniery, marka premium, taka niezawodna, a nie poradzili sobie z prostym jednocylindrowcem...Coś to dziwne troche. Chociaż z tą niezawodnością to różnie bywa( np duże GS'y, zwłaszcza nowsze modele)<br><hr>Pablo<br>
Komentatorzy napisał(a):Kolega mnie zaintrygował uwagą nt. niezawodności nowych GS-ów. Jeździłem na 1150 i następującej po nim 1200 - tam się nic nie działo, a sprzedawałem sprzęty co 3 lata, każdorazowo po ok.90.tyś. Co w tych nowych GS-ach sprawia problemy ???<br><hr>adam57<br>
mój znajomy ma Vel Satisa i w sumie zrobił nim podobno ok 200k przebiegu, również nie miał żadnych awarii. Jestem w stanie mu uwierzyć, natomiast jeśli powie że ogólnie VelSatisy to bezawaryjne auta to już nie bardzo, osobiście omijałbym je szerokim łukiem. Zawsze mnie śmieszy jak odzywa się ktoś poruszony tego typu uwagami, które przecież dotyczą statystycznych danych, opierając się na faktach typu akcje serwisowe( w przypadku nowych GS było ich 5 lub 6) lub innych typu testy długodystansowe, o których kolega wspomina. Nie chodzi o to, że każdy GS się będzie psuł, tak samo jak na przykładzie mojego przyjaciela można kilka lat jeździć bezawaryjnie VelSatisem, jeśli trafiłeś na taki egzemplarz...brawo Ty.

PS. również miałem GS1200, nie chcę wymieniać usterek, ale powiedziałem sobie nigdy więcej, zraziłem się totalnie. W tych pieniądzach jednak wymagam innej jakości, to tyle jeśli o mnie chodzi.<br><hr>Turysta
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na górê