Jakie kolejne moto
			Posty: 6
			 • Strona 1 z 1
		
	
Jakie kolejne moto
Cześć.
Moja DRka zaczyna być już słabawa na mnie zwłaszcza na ulicy, a że życie zaczyna mnie zmuszać do poruszania się głownie po ulicach to zaczynam się zastanawiać nad czymś nowszym, mocniejszym . Teraz właśnie pytanie co takiego wybrać? Pewnie siądzie DRZta w supermoto ale zastanawiam się czy jest jakaś alternatywa? Chce coś co nie będzie wymagało częstych remontów. Cena? Powiedzmy 10000-12000 zł
. Teraz właśnie pytanie co takiego wybrać? Pewnie siądzie DRZta w supermoto ale zastanawiam się czy jest jakaś alternatywa? Chce coś co nie będzie wymagało częstych remontów. Cena? Powiedzmy 10000-12000 zł
				Moja DRka zaczyna być już słabawa na mnie zwłaszcza na ulicy, a że życie zaczyna mnie zmuszać do poruszania się głownie po ulicach to zaczynam się zastanawiać nad czymś nowszym, mocniejszym
 . Teraz właśnie pytanie co takiego wybrać? Pewnie siądzie DRZta w supermoto ale zastanawiam się czy jest jakaś alternatywa? Chce coś co nie będzie wymagało częstych remontów. Cena? Powiedzmy 10000-12000 zł
. Teraz właśnie pytanie co takiego wybrać? Pewnie siądzie DRZta w supermoto ale zastanawiam się czy jest jakaś alternatywa? Chce coś co nie będzie wymagało częstych remontów. Cena? Powiedzmy 10000-12000 złRower > Dr 350 SE 
			
- 
				 
 WeaponsTwo
- Świeżak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 6/1/2013, 22:11
- Lokalizacja: JG
szczerze mówiac wg mnie nie ma. DRZtka najlepsza w swojej klasie, jest jeszcze ktm lc4 400 ale to stare moto i do tego mało popularne w tej pojemnosci. z kolei wyczynówki są zdecydowanie drozsze
				KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				 
 henio12323
- Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
A powiedzmy, że miałem DRZete i chcę zmienić na coś mocniejszego (pomijamy fakt, że teraz pewnie bym się zabił, ale jak marzyć to marzyć  ) to co byś w następnej kolejności polecił? Słyszałem, że EXC 525 z lat 2004-2005 są idiotoodporne. Brat miał i praktycznie nic nie robił. Głównie chodzi o to, żeby nie robić co chwile remontu, a na asfalcie jak wiemy przebieg leci baardzo szybko
) to co byś w następnej kolejności polecił? Słyszałem, że EXC 525 z lat 2004-2005 są idiotoodporne. Brat miał i praktycznie nic nie robił. Głównie chodzi o to, żeby nie robić co chwile remontu, a na asfalcie jak wiemy przebieg leci baardzo szybko  . Uznajmy, że mogę dorzucić jeszcze troszeczkę kasy.
. Uznajmy, że mogę dorzucić jeszcze troszeczkę kasy.
				 ) to co byś w następnej kolejności polecił? Słyszałem, że EXC 525 z lat 2004-2005 są idiotoodporne. Brat miał i praktycznie nic nie robił. Głównie chodzi o to, żeby nie robić co chwile remontu, a na asfalcie jak wiemy przebieg leci baardzo szybko
) to co byś w następnej kolejności polecił? Słyszałem, że EXC 525 z lat 2004-2005 są idiotoodporne. Brat miał i praktycznie nic nie robił. Głównie chodzi o to, żeby nie robić co chwile remontu, a na asfalcie jak wiemy przebieg leci baardzo szybko  . Uznajmy, że mogę dorzucić jeszcze troszeczkę kasy.
. Uznajmy, że mogę dorzucić jeszcze troszeczkę kasy.Rower > Dr 350 SE 
			
- 
				 
 WeaponsTwo
- Świeżak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 6/1/2013, 22:11
- Lokalizacja: JG
są dosyc pancerne ale to nadal wyczynowki i koszt eksploatacji jest kilka razy wiekszy niz w DRZie, jak juz na asfalt taką krowe to lc4 640. w exc robisz remont co 200-300 godzin, ale olej zmieniasz co 15-20 godzin. a to leci niesamowicie szybko. wiec lepiej jak juz to isc w lc4 jak ma byc latanko po mieście i niskie koszta obsługi
				KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				 
 henio12323
- Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Kurcze właśnie bardzo mi zależy, żeby moto nie było cięższe od mojej DRki, wskazane nawet żeby było lżej  . Ojciec miał LC4 620 i to straszna krowa jest... No dobra miał 19 albo 21 litrowy bak
. Ojciec miał LC4 620 i to straszna krowa jest... No dobra miał 19 albo 21 litrowy bak  . Myślałem chwilę o xr650r, ale jednak chcę trochę jeszcze pożyć. No i kickstarter w mieście to tak niezbyt ;p. Chyba jednak pozostaje mi tylko DRZ
. Myślałem chwilę o xr650r, ale jednak chcę trochę jeszcze pożyć. No i kickstarter w mieście to tak niezbyt ;p. Chyba jednak pozostaje mi tylko DRZ 
				 . Ojciec miał LC4 620 i to straszna krowa jest... No dobra miał 19 albo 21 litrowy bak
. Ojciec miał LC4 620 i to straszna krowa jest... No dobra miał 19 albo 21 litrowy bak  . Myślałem chwilę o xr650r, ale jednak chcę trochę jeszcze pożyć. No i kickstarter w mieście to tak niezbyt ;p. Chyba jednak pozostaje mi tylko DRZ
. Myślałem chwilę o xr650r, ale jednak chcę trochę jeszcze pożyć. No i kickstarter w mieście to tak niezbyt ;p. Chyba jednak pozostaje mi tylko DRZ 
Rower > Dr 350 SE 
			
- 
				 
 WeaponsTwo
- Świeżak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 6/1/2013, 22:11
- Lokalizacja: JG
620 krowa 640skta troche lepiej sie prowadzi. 
ale nadal to ciezkie motocykle. także DRZ ewentualnie lc4 jak niskie koszta, exc jak masz kase na obsługe, kase i czas.
				ale nadal to ciezkie motocykle. także DRZ ewentualnie lc4 jak niskie koszta, exc jak masz kase na obsługe, kase i czas.
KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				 
 henio12323
- Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
			Posty: 6
			 • Strona 1 z 1
		
	
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 57 gości
